Simyo sim only..ervaringen?
dinsdag 23 augustus 2011 om 20:29
Ik wil een sim only abbonement met internet afsluiten en nu kwam ik terecht bij Simyo en dat sprak me wel aan omdat je dan nog steeds het KPN netwerk hebt maar dan een stukje goedkoper. Ik vraag me af wat de ervaringen ermee zijn en of ze bij simyo zomaar opeens de prijzen omhoog mogen gooien aangezien je per maand op kan zeggen? Niet dat het over 2 maanden of iets dergelijks ineens 20 euro kost i.p.v. 15¤.
dinsdag 23 augustus 2011 om 21:00
Mijn vriend en mijn moeder hebben allebei sim only van simyo, zonder internet. Voor zover ik weet zijn ze allebei erg tevreden. Wat ik wel weet is dat de prijs van het abonnement na een jaar wel omhoog gaat. Zo betaald mijn moeder nu volgens mij 4,99 per maand en na een jaar wordt dat 5,99. Dat valt naar mijn idee best mee en staat ook in je contract. Ik stap zelf ook over naar simyo als mijn huidige abo verloopt.
vrijdag 22 november 2013 om 21:38
Hier ook Simyo. Bewust gekozen en geen Ben want daar had ik geen fatsoenlijk bereik mee hier aan de grens.
Ik heb het nu meer dan een jaar en vriend al 2 jaar. Nog nooit problemen mee gehad. Wel eens onduidelijke rekening, klantenservice gebeld en kreeg netjes uitleg.
Wel even opletten met afsluiten. Ik had per ongeluk een jaar abonnement afgesloten en die is pas na een jaar maandelijks opzeg baar. Je hebt ook een abonnement die sowieso elke maand opzegbaar is ( is geloof ik paar cent duurder in de maand) ff op letten dus.
Ik heb het nu meer dan een jaar en vriend al 2 jaar. Nog nooit problemen mee gehad. Wel eens onduidelijke rekening, klantenservice gebeld en kreeg netjes uitleg.
Wel even opletten met afsluiten. Ik had per ongeluk een jaar abonnement afgesloten en die is pas na een jaar maandelijks opzeg baar. Je hebt ook een abonnement die sowieso elke maand opzegbaar is ( is geloof ik paar cent duurder in de maand) ff op letten dus.