Boos.

21-11-2013 20:31 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet waar ik dit moest neerzetten, dus hier maar.

Als je boodschappen gaat doen wees dan bereid om te betalen en ga niet de hele tijd naar het schermpje kijken en dan zeggen "IK HEB MEEGEKEKEN, HOEF GEEN BONNETJE". Terwijl er een hele volle band staat zodat ik de volgende klant niet kan helpen.

Dankjewel.

PS: Als je gelijk inpakt en je portemonnee klaar hebt om te betalen, Dankjewel namens de kassamederwerk(st)er.
Je post op een vrouwenforum, nogal wiedes dat hier wordt gedacht dat je een vrouw bent.

Maar net zo irritant als jij sommige klanten vindt, zo irritant vinden wij dus sommige van jouw collega's. Leven en laten leven enzo.

Enne.. Jongen, moet jij geen vakken vullen ofzo?
quote:Sjembekje schreef op donderdag 21 november 2013 20:52 Mijn grootste ergernis tijdens boodschappen: dat de kassiere de zak aardappelen op de verse croissantjes mikt. Ik hoef geen geplette croissantjes.

Enniewee: een dergelijk verzoek mag je altijd doen. Ga ik wel kijken of ik me eraan hou.

En wederkerigheid he: STOP DIE BAND nou toch es!

Precies dit, heb eens gehad dat de caissière de flessen wijn op mijn plantje basilicum mikte, die ze ook al over de kassa al had laten rollen ipv even neer had gezegd.

Ik zei tegen het meisje dat ze even een moment moest hebben, ik ben een nieuwe gaan halen en heb het slappe plantje aan haar teruggegeven.

Wat een onzin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven