Bitstrips

23-11-2013 09:39 17 berichten
Bijna al mijn Facebook-'vrienden' zijn volwassen mensen die de 30, al dan niet ruimschoots, inmiddels gepasseerd zijn. De meeste hebben gestudeerd en als ik ze in het echt tegenkom maken ze een intelligente indruk.

Toch communiceren ze op Facebook steeds vaker in de vorm van infantiele stripjes. Het stramien is steeds hetzelfde, ze hebben een soort stripfiguur die ze zelf zijn en dat stripfiguur wordt in een 'grappige' setting geplaatst of doet quasi-filosofische of interessante uitspraken. Dan zie je Klaas op een zonnig strand en dan zegt Klaas: Klaas zou wel naar een zonnig strand willen in plaats van het huis opruimen. Dat soort werk.

Mijn vraag is eigenlijk, hoe kan het dat zoiets onbenulligs een hype wordt? Ik vind het prima als mensen leuke strips gaan bedenken met grappige punchlines (zoals Dirk Jan of zo). Maar nu krijg ik de indruk dat Facebook-narcisme alweer naar een hoger plan wordt getild.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie er de humor ook niet van in en verder moet ieder natuurlijk zelf weten wat ze plaatsen en wat ze als humor ervaren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Negeerknop?
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
Ik vind ze wel leuk...

Durf het bijna niet te zeggen haha
Op mijn timeline was het een hype voor een week ofzo. Nu zie ik ze (gelukkig ) niet meer.
Niet alle intelligente mensen hebben een gevoel voor humor.

Niet alle ondernemers begrijpen dat veel mensen zo nu en dan het leuk vinden om zich wat onschuldig infantiel te gedragen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ach ja, ik zie het de hele dag maar ik doe er niet aan mee.
Doe mij maar een bakkie pleur...!
Dan kijk je toch niet?

Problem solved lijkt me?
ik vind ze wel grappig. Lekker laten gaan.
Hier inderdaad ook een weekje, 3 vrienden vooral. En nu is het weer over, prima hoor. Ik heb zo ook mijn buien.
Je kan ze uitzetten, dan zie je wel de updates van je vrienden maar de bitstrips worden overgeslagen. Ik heb ze allemaal uit staan.
Love to live life
quote:lionlily schreef op zaterdag 23 november 2013 11:09 Hier inderdaad ook een weekje, 3 vrienden vooral. En nu is het weer over, prima hoor. Ik heb zo ook mijn buien.Precies
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Ik bitstrip vooral mijn kinderen. Vinden ze leuk .
Ik heb 2 of 3 fb vrienden die er af en toe 1 plaatsen.ok dat gaat nog.

Heb er zelf 1 geplaatst om te kijken wat het was en hoe het werkte en was er meteen klaar mee.

Er zijn ook nog steeds mensen die elke foto posten met de plaatsnaam en de temperatuur erbij.Was ook een hypje van de zomer.

Leuk als ze nu op een zonnig strand zouden zitten oid maar een foto van hier om de hoek met de temp erbij heeft voor mij echt geen meerwaarde..
Oh ja, die Weather Pro, die is pas irritant. Ik heb er ook nog twee op twitter die consequent mij elke dag laten weten wat voor temperatuur het is.

De bitstrips vind ik wel grappig. Heb er zelf geen.
Ik vind het ook extreem ergerlijk en heb al meermalen op het punt gestaan om er wat van te zeggen, maar ik doe het niet...
Vreselijk dat bitstrips, helemaal eens met TO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven