Helemaal blut

23-11-2013 19:51 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Viva vriendinnen,

Ik ben een totale ramp... Het is een slecht teken als ik hier een topic open want dan is het A het gaat helemaal fout of B het gaat echt fout

Nou het is dus A en B geworden. Ok een korte samenvatting.

Ik werk freelance in de IT en poker er wat bij,maar mijn mijn freelance opdrachten zijn weg en het poker loopt ook al voor geen meter.

Alles ging eigenlijk euhm fout. Ik voelde me de afgelopen tijd al eenzaam en ongelukkig en dat resulteerde in een drinking spree van heb ik je.

Nu heb ik dus voor de volgende maand maand even kijken

150 euro. Godverdomme en ik heb mijn mijn CC dus al opgemaakt.

Ohhh hoe dom kun je zijn. Wat moet ik nu doen ?

Stadsbank ? La legion ? Zelfmoord ? Geld lenen ?
Geld lenen van de bank is geen optie want ik heb al een lening.

Dus nog 3 opties. Of 4 alles opbiechten aan mijn ouders en geld vragen (Alweer) Maar nog een terleurstelling en mijn vader krijgt een beroerte.
150 euro voor wat precies? Alleen eten of ook huur/hypotheek en andere vaste lasten?
werken?
ja ik noem maar wat hoor.
Je hebt tot de kerst 150 euro voor je alleen? Hmm moet lukken lijkt me.
Loop je huis door en gooi alles wat je kunt/ wil missen op marktplaats.

Laat je omgeving weten dat je klussen zoekt en hou je visitekaartjes altijd bij de hand.

Kijk in je voorraadkast en verzin budget recepten (of vraag dat hier nav de inhoud van je kast).
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 november 2013 @ 19:55:

werken?Doe eens niet zo raar. Je gaat toch niet werken als je kan leunen?
En lenen lijkt me wel het meest stomme in deze situatie. Hoe ga je dat afbetalen? Zou een baan zoeken met een vast inkomen. Scheelt vast een hoop stress.
Ik voel me op dit moment de grootste mislukkeling allertijden
Wat is CC?
quote:Dickens schreef op 23 november 2013 @ 19:57:

[...]

Doe eens niet zo raar. Je gaat toch niet werken als je kan leunen?ja sorry het was ook een rare ingeving. totaal niet realistisch. sorry
Uhh... Volwassen worden?

Leer voor jezelf te zorgen man.

Ik zeg eigen schuld dikke bult, hopelijk leer je hier iets van.
quote:Chartreuse schreef op 23 november 2013 @ 19:55:

150 euro voor wat precies? Alleen eten of ook huur/hypotheek en andere vaste lasten?Neeeeee alles.
Alles wat hier boven staat en stop met pokeren!

In de meeste gevallen levert pokeren niets op, sterker je verliest er per saldo geld mee.
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 november 2013 @ 19:58:

[...]

ja sorry het was ook een rare ingeving. totaal niet realistisch. sorryNee, jeetje zeg, er zijn grenzen aan out of the box-denken!
Zelfmedelijden levert echt niks op. Dus dat kun je beter snel de deur uit doen.

Komop schouders d'r onder en hoofd omhoog.

Maandag even langs t uitzendbureau.
Zo, dat gaat inderdaad lekker, en je creditcard zal deze maand ook wel 150 euro aan rente kosten.

Sorry, maar wat een loser ben je zeg!

Vanaf NU ga je op zijn allerzuinigst leven en als de sodemieter werk/opdrachten vergaren, en je meld je maandag direct bij je huisarts voor je gokverslavingsporblemen. Want dat dat je grootste probleem is zal je nu ontkennen, maar geloof mij maar...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:kaneelkoekje schreef op 23 november 2013 @ 19:56:

Loop je huis door en gooi alles wat je kunt/ wil missen op marktplaats.

Laat je omgeving weten dat je klussen zoekt en hou je visitekaartjes altijd bij de hand.

Kijk in je voorraadkast en verzin budget recepten (of vraag dat hier nav de inhoud van je kast).Nou dat is de kat en mijn notebook.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 19:58:

[...]

Neeeeee alles.Nou hup Viva-vrind, naar je ouders en geld vragen dan. Daarbij beloven dat je niet meer zal pokeren. Pokeren is voor mietjes namelijk.
Ja het werk ligt ook echt voor het oprapen als je zo debiel bent als ik om godverdomme niks af te maken.
Cc= creditcard?

Hoeveel verschil zit er tussen die 150 en wat je deze maand nodig hebt?
Waarom denk je dat het misloopt? Wat zorgt ervoor dat je niet vooruit kunt kijken? Of wilt kijken?
Ook nog een lening naast je maximale krediet op je creditcard? Wat een puinhoop zeg! Niemand die jou heeft geleerd dat de enige lening die mag een hypotheek is? En dat je voor al het andere wat je wilt hebben zal moeten sparen? :sarcastis:
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 23 november 2013 19:58 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Dickens in "Helemaal blut"" class="messagelink">Dickens schreef op 23 november 2013 @ 19:57</a>:</b>

[...]

Doe eens niet zo raar. Je gaat toch niet werken als je kan leunen?</div></blockquote>ja sorry het was ook een rare ingeving. totaal niet realistisch. sorry *lol! Eens met meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven