Helemaal blut

23-11-2013 19:51 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Viva vriendinnen,

Ik ben een totale ramp... Het is een slecht teken als ik hier een topic open want dan is het A het gaat helemaal fout of B het gaat echt fout

Nou het is dus A en B geworden. Ok een korte samenvatting.

Ik werk freelance in de IT en poker er wat bij,maar mijn mijn freelance opdrachten zijn weg en het poker loopt ook al voor geen meter.

Alles ging eigenlijk euhm fout. Ik voelde me de afgelopen tijd al eenzaam en ongelukkig en dat resulteerde in een drinking spree van heb ik je.

Nu heb ik dus voor de volgende maand maand even kijken

150 euro. Godverdomme en ik heb mijn mijn CC dus al opgemaakt.

Ohhh hoe dom kun je zijn. Wat moet ik nu doen ?

Stadsbank ? La legion ? Zelfmoord ? Geld lenen ?
nou tenzij het een raskat is verdien je er niks aan, maar scheelt wel kosten natuurlijk.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:01:

Ja het werk ligt ook echt voor het oprapen als je zo debiel bent als ik om godverdomme niks af te maken.dan heb je geen andere keus dan hongerlijden, je huur niet betalen, uit huis gezet worden en bij het Leger des Heils aan te kloppen.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:01:

Ja het werk ligt ook echt voor het oprapen als je zo debiel bent als ik om godverdomme niks af te maken.Tsja Muppet, ook als je niets hebt afgemaakt kan je werken. TNT, vakkenvullen, kerstpakketten inpakken. Volop hulpkrachten nodig in december.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat heb je toch echt zelf gedaan. Ik heb geen meelij met je iig.

Ga werken en stop met gokken. Knip je creditcard in tweeën en stop met geld lenen.
quote:Fame schreef op 23 november 2013 @ 19:59:

Zo, dat gaat inderdaad lekker, en je creditcard zal deze maand ook wel 150 euro aan rente kosten.

Sorry, maar wat een loser ben je zeg!

Vanaf NU ga je op zijn allerzuinigst leven en als de sodemieter werk/opdrachten vergaren, en je meld je maandag direct bij je huisarts voor je gokverslavingsporblemen. Want dat dat je grootste probleem is zal je nu ontkennen, maar geloof mij maar...Ik ben een loser ? Ja echt. Het komt door de drank dat alles fout gaat. Als ik 2 weken niet poker dan mis ik niks maar als je je eenzaal en alleen voelt dan is 2 weken geen drank een hel...
Stadsbank kun je shaken, in ieder geval op korte termijn want daar zijn wachtlijsten. Crisis en zo.

La legion kun je ook shaken, tenzij je gaat liften want geld voor de reis heb je niet.

Die laatste optie ga ik niet eens op in.

Met 150 euro kun je best voor een maand boodschappen doen. Aldi, Lidl en markt zijn geen scheldwoorden.

Alle overige betalingen ondervangen je door pro-actief te worden en te bellen dat je niet kunt betalen vóór de aanmaningen op de mat vallen. Je maakt afspraken en een plan en daar ga je je aan houden.

Pokeren is een luxe die in goede tijden misschien wat oplevert maar die je je nu niet kunt veroorloven. Drinken kun je je nu ook niet veroorloven. En wat je je niet kunt veroorloven moet je niet doen. Moeilijker kan ik het niet maken.
Je hebt 150 maar wat heb je nodig? Wat zijn je vaste lasten?

Ik zou dingen op marktplaats gaan knallen: tv, telefoon, stereo, cd's, boeken, kleding enz.

En een plan maken om je schulden af te betalen en niet meer gokken.
Zeg maar Spijker.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:00:

[...]

Nou dat is de kat en mijn notebook.

Je hebt geen dvd's, cd's, horloge, tv, dvd=speler, meubels? Game-apparaten?

Tjonge, je hebt gegokt maar duidelijk nooit gewonnen dus.
quote:Fame schreef op 23 november 2013 @ 20:03:

[...]

Tsja Muppet, ook als je niets hebt afgemaakt kan je werken. TNT, vakkenvullen, kerstpakketten inpakken. Volop hulpkrachten nodig in december.Meld me wel aan bij de sociale werkplaats.
Ga postbezorgen.

PostNL zit om je te springen komende maand!
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:03:

[...]

Ik ben een loser ? Ja echt. Het komt door de drank dat alles fout gaat. Als ik 2 weken niet poker dan mis ik niks maar als je je eenzaal en alleen voelt dan is 2 weken geen drank een hel...

Ken je de slogan; Drank maakt meer kapot dan je lief is?

En ook voor je drankprobleem dus maandag bij je huisarts melden.
De banen liggen idd niet voor het oprapen maar dat freelancen is ook weinig succesvol. Dat had je niet eerder door? Ongelooflijk dit soort dingen. Zou trouwens ook wat aan die gokverslaving doen.
Als er een maand is waarin je kan bijverdienen is het december wel. HUP, aanmelden bij TNT en andere postbedrijven. Wellicht zoeken ook andere bedrijven extra mankracht. En dan OOK de feestdagen werken.

Hulp zoeken voor je gokverslaving kun je mooi combineren met je drankprobleem.
quote:Fame schreef op 23 november 2013 @ 20:05:

[...]

Je hebt geen dvd's, cd's, horloge, tv, dvd=speler, meubels? Game-apparaten?

Tjonge, je hebt gegokt maar duidelijk nooit gewonnen dus.Vaak genoeg gewonnen.maar alles ging ook zo weer op aan uitjes en exclusive call girls
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:05:

[...]

Meld me wel aan bij de sociale werkplaats.

Joh, stik er lekker in.

Ga anderen lastig vallen met je gezwelg. Het is allemaal helemaal je eigen schuld, en de tips die je hier krijgt wuif je weg met je, ik meld me wel aan bij de sociale werkplaats. Walchelijk!
quote:Fame schreef op 23 november 2013 @ 20:06:

En ook voor je drankprobleem èn gokprobleem dus maandag bij je huisarts melden.
Je aanmelden bij de sociale werkplaats? Hoe wereldvreemd ben jij eigenlijk?
quote:lionlily schreef op 23 november 2013 @ 20:01:

Waarom denk je dat het misloopt? Wat zorgt ervoor dat je niet vooruit kunt kijken? Of wilt kijken?Ik plaats hem gewoon nog eens. Weten waar een fout vandaan komt, is een begin in weten hoe het op te lossen.
Met callgirls bedoel ik dames die je opbelt.
quote:Chartreuse schreef op 23 november 2013 @ 20:08:

Je aanmelden bij de sociale werkplaats? Hoe wereldvreemd ben jij eigenlijk?Totaal wereld vreemd.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:05:

[...]

Meld me wel aan bij de sociale werkplaats.

daar sturen ze je gewoon weer weg hoor. Je hebt geen indicatie.

Hou op met janken en ga verantwoordelijkheid nemen voor je leven.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:09:

Met callgirls bedoel ik dames die je opbelt. Aaaah zielig!
Ik heb geen gok probleem,maar een drank probleem.

Ik kan niet van de drank afblijven,maar een maand geen poker is dan geen probleem.

Snap er niks meer van.
quote:Frizz schreef op 23 november 2013 @ 20:12:

[...]

Aaaah zielig! Knuffelen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven