Helemaal blut
zaterdag 23 november 2013 om 19:51
Viva vriendinnen,
Ik ben een totale ramp... Het is een slecht teken als ik hier een topic open want dan is het A het gaat helemaal fout of B het gaat echt fout
Nou het is dus A en B geworden. Ok een korte samenvatting.
Ik werk freelance in de IT en poker er wat bij,maar mijn mijn freelance opdrachten zijn weg en het poker loopt ook al voor geen meter.
Alles ging eigenlijk euhm fout. Ik voelde me de afgelopen tijd al eenzaam en ongelukkig en dat resulteerde in een drinking spree van heb ik je.
Nu heb ik dus voor de volgende maand maand even kijken
150 euro. Godverdomme en ik heb mijn mijn CC dus al opgemaakt.
Ohhh hoe dom kun je zijn. Wat moet ik nu doen ?
Stadsbank ? La legion ? Zelfmoord ? Geld lenen ?
Ik ben een totale ramp... Het is een slecht teken als ik hier een topic open want dan is het A het gaat helemaal fout of B het gaat echt fout
Nou het is dus A en B geworden. Ok een korte samenvatting.
Ik werk freelance in de IT en poker er wat bij,maar mijn mijn freelance opdrachten zijn weg en het poker loopt ook al voor geen meter.
Alles ging eigenlijk euhm fout. Ik voelde me de afgelopen tijd al eenzaam en ongelukkig en dat resulteerde in een drinking spree van heb ik je.
Nu heb ik dus voor de volgende maand maand even kijken
150 euro. Godverdomme en ik heb mijn mijn CC dus al opgemaakt.
Ohhh hoe dom kun je zijn. Wat moet ik nu doen ?
Stadsbank ? La legion ? Zelfmoord ? Geld lenen ?
zaterdag 23 november 2013 om 20:03
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:01:
Ja het werk ligt ook echt voor het oprapen als je zo debiel bent als ik om godverdomme niks af te maken.dan heb je geen andere keus dan hongerlijden, je huur niet betalen, uit huis gezet worden en bij het Leger des Heils aan te kloppen.
Ja het werk ligt ook echt voor het oprapen als je zo debiel bent als ik om godverdomme niks af te maken.dan heb je geen andere keus dan hongerlijden, je huur niet betalen, uit huis gezet worden en bij het Leger des Heils aan te kloppen.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:01:
Ja het werk ligt ook echt voor het oprapen als je zo debiel bent als ik om godverdomme niks af te maken.Tsja Muppet, ook als je niets hebt afgemaakt kan je werken. TNT, vakkenvullen, kerstpakketten inpakken. Volop hulpkrachten nodig in december.
Ja het werk ligt ook echt voor het oprapen als je zo debiel bent als ik om godverdomme niks af te maken.Tsja Muppet, ook als je niets hebt afgemaakt kan je werken. TNT, vakkenvullen, kerstpakketten inpakken. Volop hulpkrachten nodig in december.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 23 november 2013 @ 19:59:
Zo, dat gaat inderdaad lekker, en je creditcard zal deze maand ook wel 150 euro aan rente kosten.
Sorry, maar wat een loser ben je zeg!
Vanaf NU ga je op zijn allerzuinigst leven en als de sodemieter werk/opdrachten vergaren, en je meld je maandag direct bij je huisarts voor je gokverslavingsporblemen. Want dat dat je grootste probleem is zal je nu ontkennen, maar geloof mij maar...Ik ben een loser ? Ja echt. Het komt door de drank dat alles fout gaat. Als ik 2 weken niet poker dan mis ik niks maar als je je eenzaal en alleen voelt dan is 2 weken geen drank een hel...
Zo, dat gaat inderdaad lekker, en je creditcard zal deze maand ook wel 150 euro aan rente kosten.
Sorry, maar wat een loser ben je zeg!
Vanaf NU ga je op zijn allerzuinigst leven en als de sodemieter werk/opdrachten vergaren, en je meld je maandag direct bij je huisarts voor je gokverslavingsporblemen. Want dat dat je grootste probleem is zal je nu ontkennen, maar geloof mij maar...Ik ben een loser ? Ja echt. Het komt door de drank dat alles fout gaat. Als ik 2 weken niet poker dan mis ik niks maar als je je eenzaal en alleen voelt dan is 2 weken geen drank een hel...
zaterdag 23 november 2013 om 20:04
Stadsbank kun je shaken, in ieder geval op korte termijn want daar zijn wachtlijsten. Crisis en zo.
La legion kun je ook shaken, tenzij je gaat liften want geld voor de reis heb je niet.
Die laatste optie ga ik niet eens op in.
Met 150 euro kun je best voor een maand boodschappen doen. Aldi, Lidl en markt zijn geen scheldwoorden.
Alle overige betalingen ondervangen je door pro-actief te worden en te bellen dat je niet kunt betalen vóór de aanmaningen op de mat vallen. Je maakt afspraken en een plan en daar ga je je aan houden.
Pokeren is een luxe die in goede tijden misschien wat oplevert maar die je je nu niet kunt veroorloven. Drinken kun je je nu ook niet veroorloven. En wat je je niet kunt veroorloven moet je niet doen. Moeilijker kan ik het niet maken.
La legion kun je ook shaken, tenzij je gaat liften want geld voor de reis heb je niet.
Die laatste optie ga ik niet eens op in.
Met 150 euro kun je best voor een maand boodschappen doen. Aldi, Lidl en markt zijn geen scheldwoorden.
Alle overige betalingen ondervangen je door pro-actief te worden en te bellen dat je niet kunt betalen vóór de aanmaningen op de mat vallen. Je maakt afspraken en een plan en daar ga je je aan houden.
Pokeren is een luxe die in goede tijden misschien wat oplevert maar die je je nu niet kunt veroorloven. Drinken kun je je nu ook niet veroorloven. En wat je je niet kunt veroorloven moet je niet doen. Moeilijker kan ik het niet maken.
zaterdag 23 november 2013 om 20:04
zaterdag 23 november 2013 om 20:05
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:00:
[...]
Nou dat is de kat en mijn notebook.
Je hebt geen dvd's, cd's, horloge, tv, dvd=speler, meubels? Game-apparaten?
Tjonge, je hebt gegokt maar duidelijk nooit gewonnen dus.
[...]
Nou dat is de kat en mijn notebook.
Je hebt geen dvd's, cd's, horloge, tv, dvd=speler, meubels? Game-apparaten?
Tjonge, je hebt gegokt maar duidelijk nooit gewonnen dus.
zaterdag 23 november 2013 om 20:05
zaterdag 23 november 2013 om 20:06
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:03:
[...]
Ik ben een loser ? Ja echt. Het komt door de drank dat alles fout gaat. Als ik 2 weken niet poker dan mis ik niks maar als je je eenzaal en alleen voelt dan is 2 weken geen drank een hel...
Ken je de slogan; Drank maakt meer kapot dan je lief is?
En ook voor je drankprobleem dus maandag bij je huisarts melden.
[...]
Ik ben een loser ? Ja echt. Het komt door de drank dat alles fout gaat. Als ik 2 weken niet poker dan mis ik niks maar als je je eenzaal en alleen voelt dan is 2 weken geen drank een hel...
Ken je de slogan; Drank maakt meer kapot dan je lief is?
En ook voor je drankprobleem dus maandag bij je huisarts melden.
zaterdag 23 november 2013 om 20:07
zaterdag 23 november 2013 om 20:08
zaterdag 23 november 2013 om 20:08
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 20:05:
[...]
Meld me wel aan bij de sociale werkplaats.
Joh, stik er lekker in.
Ga anderen lastig vallen met je gezwelg. Het is allemaal helemaal je eigen schuld, en de tips die je hier krijgt wuif je weg met je, ik meld me wel aan bij de sociale werkplaats. Walchelijk!
[...]
Meld me wel aan bij de sociale werkplaats.
Joh, stik er lekker in.
Ga anderen lastig vallen met je gezwelg. Het is allemaal helemaal je eigen schuld, en de tips die je hier krijgt wuif je weg met je, ik meld me wel aan bij de sociale werkplaats. Walchelijk!
zaterdag 23 november 2013 om 20:09