Helemaal blut
zaterdag 23 november 2013 om 19:51
Viva vriendinnen,
Ik ben een totale ramp... Het is een slecht teken als ik hier een topic open want dan is het A het gaat helemaal fout of B het gaat echt fout
Nou het is dus A en B geworden. Ok een korte samenvatting.
Ik werk freelance in de IT en poker er wat bij,maar mijn mijn freelance opdrachten zijn weg en het poker loopt ook al voor geen meter.
Alles ging eigenlijk euhm fout. Ik voelde me de afgelopen tijd al eenzaam en ongelukkig en dat resulteerde in een drinking spree van heb ik je.
Nu heb ik dus voor de volgende maand maand even kijken
150 euro. Godverdomme en ik heb mijn mijn CC dus al opgemaakt.
Ohhh hoe dom kun je zijn. Wat moet ik nu doen ?
Stadsbank ? La legion ? Zelfmoord ? Geld lenen ?
Ik ben een totale ramp... Het is een slecht teken als ik hier een topic open want dan is het A het gaat helemaal fout of B het gaat echt fout
Nou het is dus A en B geworden. Ok een korte samenvatting.
Ik werk freelance in de IT en poker er wat bij,maar mijn mijn freelance opdrachten zijn weg en het poker loopt ook al voor geen meter.
Alles ging eigenlijk euhm fout. Ik voelde me de afgelopen tijd al eenzaam en ongelukkig en dat resulteerde in een drinking spree van heb ik je.
Nu heb ik dus voor de volgende maand maand even kijken
150 euro. Godverdomme en ik heb mijn mijn CC dus al opgemaakt.
Ohhh hoe dom kun je zijn. Wat moet ik nu doen ?
Stadsbank ? La legion ? Zelfmoord ? Geld lenen ?
zaterdag 23 november 2013 om 21:06
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 november 2013 @ 20:54:
[...]
Nou kom maar op .....
Ik zou aan je ouders vragen of zij je kat willen nemen. Zou het echt zielig vinden als dat beestje moet lijden onder jouw problemen.Mijn kat krijgt de meest luxe brokjes vanwege zijn nierproblemen en ja het zo goed kunnen dat hij volgende maand over gaat op de aldi brokjes
[...]
Nou kom maar op .....
Ik zou aan je ouders vragen of zij je kat willen nemen. Zou het echt zielig vinden als dat beestje moet lijden onder jouw problemen.Mijn kat krijgt de meest luxe brokjes vanwege zijn nierproblemen en ja het zo goed kunnen dat hij volgende maand over gaat op de aldi brokjes
zaterdag 23 november 2013 om 21:06
zaterdag 23 november 2013 om 21:17
zaterdag 23 november 2013 om 21:19
zaterdag 23 november 2013 om 21:27
quote:muppetophetvivaforum schreef op 23 november 2013 @ 21:09:
[...]
Nou niet bepaald,maar probeer er wat van te maken.
Oh ja? De resultaten blijven echter flink achter op verwachting.
Ik weet niet, je irriteert me. Niet dat jou dat verder hoeft te boeien, maar je uitspraken triggeren mij niet om eens een welgemeend advies te typen op deze mooie zaterdagavond.
[...]
Nou niet bepaald,maar probeer er wat van te maken.
Oh ja? De resultaten blijven echter flink achter op verwachting.
Ik weet niet, je irriteert me. Niet dat jou dat verder hoeft te boeien, maar je uitspraken triggeren mij niet om eens een welgemeend advies te typen op deze mooie zaterdagavond.
zaterdag 23 november 2013 om 21:31
Volgens mij WIL jij niet eens geholpen worden. Heb je even geloept en het is één en al klaagzang, maar verder doe je helemaal niks met de tips. Vind je het gek dat het niet lukt met de vrouwen? Je bent meestal dronken, hebt geen geld en je huis zal er ook niet erg aantrekkelijk uitzien lijkt mij. Klinkt dus niet als een aantrekkelijke man waarvoor een vrouw zal vallen nee!
Ga nu eerst eens iets aan je drankprobleem doen en laat je opnemen!
Ga nu eerst eens iets aan je drankprobleem doen en laat je opnemen!
zaterdag 23 november 2013 om 21:46
quote:loisnvt schreef op 23 november 2013 @ 21:31:
Volgens mij WIL jij niet eens geholpen worden. Heb je even geloept en het is één en al klaagzang, maar verder doe je helemaal niks met de tips. Vind je het gek dat het niet lukt met de vrouwen? Je bent meestal dronken, hebt geen geld en je huis zal er ook niet erg aantrekkelijk uitzien lijkt mij. Klinkt dus niet als een aantrekkelijke man waarvoor een vrouw zal vallen nee!
Ga nu eerst eens iets aan je drankprobleem doen en laat je opnemen!Ik weet gewoon niet hoe viva vriendinnen.
Ga nu eerst eens iets aan je drankprobleem doen en laat je opnemen!Ik weet gewoon niet hoe viva vriendinnen.
zaterdag 23 november 2013 om 21:47