Kater
zondag 24 november 2013 om 12:59
Vroeger hielp bij mij een vette hap eten. Elk weekend sliepen er meiden bij mij en om 12 uur gingen we wat lekkers halen bij de snackbar.
Verder hielp het ook wel eens om te drinken waar je gister mee gestopt bent, je moet er niet aan denken maar het hielp wel .
Of even kotsen, wil ook nog wel eens helpen, en dan stap 1 van hierboven .
Verder hielp het ook wel eens om te drinken waar je gister mee gestopt bent, je moet er niet aan denken maar het hielp wel .
Of even kotsen, wil ook nog wel eens helpen, en dan stap 1 van hierboven .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 24 november 2013 om 12:59
zondag 24 november 2013 om 13:25
quote:rastan schreef op 24 november 2013 @ 12:46:
Gelukkig al jaaaaaren niet meer gehad (gestopt met drinken) - maar weet het nog veel te goed. Brrrrrr. In mijn geval kwam een stevige kater neer op misselijk zijn, braken tot ik dacht dat mijn maag mee zou komen, zware hoofdpijn en de bibbers. Tot een uur of acht 's avonds. Daarom is het misschien ook niet zo gek dat ik gestopt ben
Zeer herkenbaar!
Daarom drink ik tegenwoordig niet meer zo excessief. Een paar wijntjes en dan basta.
Gelukkig al jaaaaaren niet meer gehad (gestopt met drinken) - maar weet het nog veel te goed. Brrrrrr. In mijn geval kwam een stevige kater neer op misselijk zijn, braken tot ik dacht dat mijn maag mee zou komen, zware hoofdpijn en de bibbers. Tot een uur of acht 's avonds. Daarom is het misschien ook niet zo gek dat ik gestopt ben
Zeer herkenbaar!
Daarom drink ik tegenwoordig niet meer zo excessief. Een paar wijntjes en dan basta.
I am surrounded by morons
zondag 24 november 2013 om 14:09
zondag 24 november 2013 om 14:22
quote:badmeester schreef op 24 november 2013 @ 14:17:
gewoon als je thuiskomt een liter water drinken
heb je de dag erna nooit een groot probleem
Als ik dat doe dan blijf ik de hele nacht piesen.
Ik heb gelukkig geen kater. Gisteren 1 wijntje op. Ook omdat ik niet erg lekker ben. Vette hap werkt bij mij ook bij een kater en weer in bed kruipen.
gewoon als je thuiskomt een liter water drinken
heb je de dag erna nooit een groot probleem
Als ik dat doe dan blijf ik de hele nacht piesen.
Ik heb gelukkig geen kater. Gisteren 1 wijntje op. Ook omdat ik niet erg lekker ben. Vette hap werkt bij mij ook bij een kater en weer in bed kruipen.
Never give up hope.