Kater

24-11-2013 12:35 25 berichten
Wie o wie heeft er ook zo'n gruwelijke, zelfveroorzaakte, ik drink noooooi meer kater? Helpen we elkaar de dag door, of in mijn geval de dag starten...
Alle reacties Link kopieren
Bij nacht een man bij dag een man.

Stel je niet aan, neem een douche en ga wat doen.
Internagelaktisch
Present
Maar voor mij betekent een godsgruwelijke kater beetje koppijn en benen bijna te slap om op te staan. Zal voor de 'echte drinkers' wel een schijtje zijn
Haha ik heb ook met name slappe benen en duizeligheid. Niet eens koppijn, dus mag eigenlijk niet klagen . Moet wel zo auto rijden, vraag me af of dat zo verstandig is..
.
Dipperig dagje dus vandaag?
Gordijnen dicht, dekentje over je heen en jezelf voornemen dat je het nooooiiiitttt meer zal doen! In ieder geval tot volgend weekend dan....
Ik gelukkig vandaag niet,na een ernstige wodka-kater een paar weken geleden ben ik een ietsiepietsie verstandiger geworden

Sprite schijnt te helpen..
Vroeger hielp bij mij een vette hap eten. Elk weekend sliepen er meiden bij mij en om 12 uur gingen we wat lekkers halen bij de snackbar.

Verder hielp het ook wel eens om te drinken waar je gister mee gestopt bent, je moet er niet aan denken maar het hielp wel .

Of even kotsen, wil ook nog wel eens helpen, en dan stap 1 van hierboven .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oei ik ook een beetje. Herken het wel. Alhoewel ik niet alles begrijp van gister avond. Op een gegeven moment stonden we op Schiphol om burger king te eten daarna nog de stad in en toen ik in die kou liep, ontnuchterde ik wel langzaam.

Neem een douche en ga lekker relaxen vandaag TO
.
Vette hap met veel zout en tomatensap met peper en tabasco.
Dekentje: check. Haha

Nog een half uurtje dan moet ik toch echt gaan. Ga maar eens een ei bakken ofzo :-D
Cola ook! Serieus. Denk ik. Of het leek zo omdat de kater nog niet uitgewerkt was.
Een ei met een kater?! Wat voor maag heb jij? Respect voor alleen al je poging!
Haha ff kotsen heb ik gisteravond al geprobeerd. Blijkt niet mijn specialiteit :-D
Cola goed ideeee! Daar heb ik echt trek in! Gek hoe een trek je in zoiets kan hebben
Shit de eieren zijn op
Cola (tegen de misselijkheid) en chips is goed om vocht vast te houden ( die de alcohol onttrokken heeft)
quote:rastan schreef op 24 november 2013 @ 12:46:

Gelukkig al jaaaaaren niet meer gehad (gestopt met drinken) - maar weet het nog veel te goed. Brrrrrr. In mijn geval kwam een stevige kater neer op misselijk zijn, braken tot ik dacht dat mijn maag mee zou komen, zware hoofdpijn en de bibbers. Tot een uur of acht 's avonds. Daarom is het misschien ook niet zo gek dat ik gestopt ben

Zeer herkenbaar!

Daarom drink ik tegenwoordig niet meer zo excessief. Een paar wijntjes en dan basta.
I am surrounded by morons
Nee ik had gisteren wel een feestje. En ik heb ook best wat gehad, maar ik heb er geen kater aan over gehouden.
Balen hoor, een kater. Maar ik als niet drinker begrijp er gewoon niets van... Waarom drink je dan zoveel? Echt moet je zelf weten hoor, maar ik begrijp het gewoon niet. Ik zit na twee glazen jus wel vol, heb je dat dan niet na een hele fles wijn?

Ik zou zeggen, gordijnen dicht en slapen maar.
gewoon als je thuiskomt een liter water drinken

heb je de dag erna nooit een groot probleem
quote:badmeester schreef op 24 november 2013 @ 14:17:

gewoon als je thuiskomt een liter water drinken

heb je de dag erna nooit een groot probleem

Als ik dat doe dan blijf ik de hele nacht piesen.

Ik heb gelukkig geen kater. Gisteren 1 wijntje op. Ook omdat ik niet erg lekker ben. Vette hap werkt bij mij ook bij een kater en weer in bed kruipen.
Never give up hope.
Zit er geen snackbar bij je om de hoek? Beste remedie als je het mij vraagt. Ook douchen, paracetamol en water/ranja. En verder luieren totdat je hoofd weer wat kan verdragen. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven