Mag ik een knuffel?

29-11-2013 21:52 42 berichten
Ik zit er even helemaal doorheen.

Mijn man zit zwaar overspannen thuis, op mijn werk zitten we midden in een reorganisatie en ben ik niet zeker van mijn baan. Mijn twee "vrienden" op het werk zijn, naar nu blijkt, niet zo eerlijk als ik dacht, door een griep zit ik onder de koortsuitslag en nu breek ik vanavond ook nog een hele grote hoek uit mijn voortand en zie er nu helemaal niet meer uit. Ik loop de halve avond al te janken. Wie geeft me even een knuffel, ik heb het nodig denk ik.
Alle reacties Link kopieren

http://dashburst.com/wp-c ... 02/cat-hugging-kitens.jpg

Trusten!!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)

Een knuffel speciaal voor jou! (veel erger kon ik niet vinden)
Och gérum.

Sterkte en een dikke knuffel.
hij is lief, Reisa
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Misschien moet je je nickname veranderen, je roept bad karma over jezelf af

Sterkte en dat stukje tand onder je kussen he!
Dikke knuffel!

X
Oei, port is voor gevorderden!

Een dikke knuffel voor jou .
morgen tt, hoe ziet de wereld er vandaag uit?
Ah wat een pech

We can do it!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee, geen knuffel van mij takkentrol! Daar heb je namelijk niets aan, je moet JEZELF een grote knuffel geven, daarna een schouderklop en iets leuks gaan doen voor jezelf. Want dat kan je echt!

Virusjes gaan weer over en de tand kan gemaakt worden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
een knuffel van een hamerhaai stoot ook makkelijk nog een stuk tand los
De wereld is momenteel iets beter te verteren. Ik ben nog steeds niet blij met mijn afgebroken tand, het is erg gevoelig en ziet er heel armoedig uit. Morgen maar hardlopend naar de tandarts.

Ik ben helaas extreem gevoelig voor koorts uitslag maar het zit bij mij zelden op mijn lip maar altijd op mijn 'snor'. Da's dit keer niet anders dus. En het lijkt wel of het per keer erger/groter wordt. Ik heb nu een echte dictatorsnor, dat opgeteld bij anderhalve voortand en het plaatje is compleet

De knuffels hebben me goed gedaan meiden, dank jullie wel, had het even nodig. Dat en een uur heel hard huilen.

't Kan nu alleen maar beter worden, toch?!

Sterkte en k hoop dat t snel allemaal wat zonniger wordt voor jullie.
Been there, done that, got the T-shirt.
Het wordt vast beter vanaf nu, verder zakken dan een dictator met snor en een halve tand wordt het niet.

Vanaf hier weer terug uit de put.

:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven