Dit vind ik prachtig ........
maandag 2 december 2013 om 13:50
Ik vind persoonlijk de All Blacks Haka behoorlijk inspirerend als het gaat om motivatie. Het komt een beetje macho over, maar mijn god wat moet dit veel energie en moed geven .......... Ik kijk er regelmatig naar als ik een min dag heb en ik moet zeggen, het pept wel op.
http://www.youtube.com/watch?v=jeL_oKLoHTc
http://www.youtube.com/watch?v=jeL_oKLoHTc
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
maandag 2 december 2013 om 14:52
quote:Murdoch schreef op 02 december 2013 @ 14:21:
[...]
Spot on!
Een vriend van vroeger rugbyde, en dankzij hem wist ik van het fenomeen swaffelen vér voordat het een eigen woordenboekvermelding kreeg.Jij komt toch uit regio 073? Daar zitten de allerleukste rugby-ers. Al heb daar wel veel meer vreemde mannenpiemels gezien dan goed was voor kleine Fancy!
[...]
Spot on!
Een vriend van vroeger rugbyde, en dankzij hem wist ik van het fenomeen swaffelen vér voordat het een eigen woordenboekvermelding kreeg.Jij komt toch uit regio 073? Daar zitten de allerleukste rugby-ers. Al heb daar wel veel meer vreemde mannenpiemels gezien dan goed was voor kleine Fancy!
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
maandag 2 december 2013 om 14:57
http://www.youtube.com/watch?v=UmPVoln22Cw
Ik vind dat ze het zouden moeten verplichten dat de Haka met ontbloot bovenlijf moet worden uitgevoerd.
Ik vind dat ze het zouden moeten verplichten dat de Haka met ontbloot bovenlijf moet worden uitgevoerd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 2 december 2013 om 14:58
http://www.youtube.com/watch?v=pgCIdEaKPqg
Inspirerend,..........
Inspirerend,..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 2 december 2013 om 14:58
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2013 @ 14:51:
Dit topic zou op de sekspijler moeten staan
Ik zat er net aan te denken ....... entertainment, sex maar psyche .....
Ik was er al een beetje bang voor.
Dit topic zou op de sekspijler moeten staan
Ik zat er net aan te denken ....... entertainment, sex maar psyche .....
Ik was er al een beetje bang voor.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
maandag 2 december 2013 om 15:01
maandag 2 december 2013 om 15:09
maandag 2 december 2013 om 15:09
quote:Murdoch schreef op 02 december 2013 @ 14:56:
Hij was een Duke ja. En nou geen retrospectieve sletvrees krijgen Fancy. Alle mannenpiemels zijn vreemd.Ja maar die Engelse (onder spierwit afdak) zijn extra-vreemd. Die sletvrees valt wel mee (kon ik niet helpen dat de jokers tijdens de tour uit de kleren moesten), ik mijd alleen de mini-slavinken tijdens het gourmetten...
Hij was een Duke ja. En nou geen retrospectieve sletvrees krijgen Fancy. Alle mannenpiemels zijn vreemd.Ja maar die Engelse (onder spierwit afdak) zijn extra-vreemd. Die sletvrees valt wel mee (kon ik niet helpen dat de jokers tijdens de tour uit de kleren moesten), ik mijd alleen de mini-slavinken tijdens het gourmetten...
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
maandag 2 december 2013 om 15:23
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 december 2013 @ 14:50:
Er zou meer geneukt worden als meer mannen de Haka deden.
Wat een paaldansende vrouw voor mannen is, is een team wat de Haka doet voor mij.
De Haka in kilt met bloot bovenlijf, zeker ?.......
Ik weet dat dit ten koste gaat van mijn eigen topic, maar ja, het is al uit de hand gelopen dus doe ik vrolijk mee.
Er zou meer geneukt worden als meer mannen de Haka deden.
Wat een paaldansende vrouw voor mannen is, is een team wat de Haka doet voor mij.
De Haka in kilt met bloot bovenlijf, zeker ?.......
Ik weet dat dit ten koste gaat van mijn eigen topic, maar ja, het is al uit de hand gelopen dus doe ik vrolijk mee.
maandag 2 december 2013 om 15:28
quote:WellieB schreef op 02 december 2013 @ 15:23:
Ik vind het zeker niet gay, maar wel heel erg hoog primatengehalte hebben.
Ik vind het een beetje lachwekkend.
Homoseksualiteit komt ook onder primaten op grote schaal voor, dus dat zegt niet zoveel.
Gay of niet gay, het is een bijzonder onderhoudend begin van iets saais als een sportwedstrijd. Van mij mogen ze dit overal invoeren.
Ik vind het zeker niet gay, maar wel heel erg hoog primatengehalte hebben.
Ik vind het een beetje lachwekkend.
Homoseksualiteit komt ook onder primaten op grote schaal voor, dus dat zegt niet zoveel.
Gay of niet gay, het is een bijzonder onderhoudend begin van iets saais als een sportwedstrijd. Van mij mogen ze dit overal invoeren.