mandarijnen
dinsdag 3 december 2013 om 21:50
dinsdag 3 december 2013 om 21:57
quote:Akakia schreef op dinsdag 03 december 2013 21:56 Ik eet er zo'n tien per dag....
Van die site van je link word ik trouwens spontaan depressief... en da's ook weer niet gezond Gewoon door eten, ze zijn heerlijk. Ik denk dat er genoeg dingen zijn wat we eten wat niet helemaal top voor je gezondheid is. Ik eet mandarijnen al van kleins af aan en hey ik leef nog
Van die site van je link word ik trouwens spontaan depressief... en da's ook weer niet gezond Gewoon door eten, ze zijn heerlijk. Ik denk dat er genoeg dingen zijn wat we eten wat niet helemaal top voor je gezondheid is. Ik eet mandarijnen al van kleins af aan en hey ik leef nog
.
dinsdag 3 december 2013 om 22:16
quote:gerritjevan schreef op 03 december 2013 @ 22:00:
nou mijn kleinkindjes hebben er een aantal gegeten.
en kregen allebei last van ontstoken ogen
Ikweet natuurlijk niet of dat aan de mandarijnen lag,maar je gaat nu toch wel nadenken daaroverMisschien moet je die kinderen hun handen laten wassen nadat ze mandarijnen hebben gegeten.
nou mijn kleinkindjes hebben er een aantal gegeten.
en kregen allebei last van ontstoken ogen
Ikweet natuurlijk niet of dat aan de mandarijnen lag,maar je gaat nu toch wel nadenken daaroverMisschien moet je die kinderen hun handen laten wassen nadat ze mandarijnen hebben gegeten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 3 december 2013 om 22:31
dinsdag 3 december 2013 om 22:31
quote:Nouschi schreef op 03 december 2013 @ 22:31:
Dit schreef ik 3 dagen geleden in het tarwe topic
"Over een half jaar is er weer een andere hype. Is het mandarijntje al aan de beurt geweest?"
JOUW SCHULD! (Gelukkig dus niet van Sinterklaas!)
Dit schreef ik 3 dagen geleden in het tarwe topic
"Over een half jaar is er weer een andere hype. Is het mandarijntje al aan de beurt geweest?"
JOUW SCHULD! (Gelukkig dus niet van Sinterklaas!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 3 december 2013 om 22:58
Hier lijkt sprake van een schijnverband. Wanneer de winkels vol liggen met mandarijnen, is het ook het begin van het griepseizoen. Dus als je last krijgt van je slijmvliezen en je keel is de oorzaak hoogstwaarschijnlijk gewoon het heersende verkoudheidsvirus of griepvirus en niet het mandarijntje dat je net gegeten hebt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 3 december 2013 om 23:07
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2013 @ 22:58:
Hier lijkt sprake van een schijnverband. Wanneer de winkels vol liggen met mandarijnen, is het ook het begin van het griepseizoen. Dus als je last krijgt van je slijmvliezen en je keel is de oorzaak hoogstwaarschijnlijk gewoon het heersende verkoudheidsvirus of griepvirus en niet het mandarijntje dat je net gegeten hebt.Waarvan akte!
Hier lijkt sprake van een schijnverband. Wanneer de winkels vol liggen met mandarijnen, is het ook het begin van het griepseizoen. Dus als je last krijgt van je slijmvliezen en je keel is de oorzaak hoogstwaarschijnlijk gewoon het heersende verkoudheidsvirus of griepvirus en niet het mandarijntje dat je net gegeten hebt.Waarvan akte!
dinsdag 3 december 2013 om 23:30