mandarijnen

03-12-2013 21:50 44 berichten
dan denk je gezond bezig te zijn

http://goedgezond.wordpre ... d-pas-op-zie-ook-uitz-een
Alle reacties Link kopieren
Ah, daar zijn de leerproblemen en gedragsstoornissen weer.
Ik zit net aan m'n 4e mandarijn
.
Allemaal de schuld van Sinterklaas, want die brengt de appeltjes van oranje mee uit Spanje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik eet er zo'n tien per dag....

Van die site van je link word ik trouwens spontaan depressief... en da's ook weer niet gezond
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Nou ja ik vind ze lekker, dus neem er nu nog 1 hoor. Komen van de Appie niet van de c1000
.
quote:Akakia schreef op dinsdag 03 december 2013 21:56 Ik eet er zo'n tien per dag....

Van die site van je link word ik trouwens spontaan depressief... en da's ook weer niet gezond Gewoon door eten, ze zijn heerlijk. Ik denk dat er genoeg dingen zijn wat we eten wat niet helemaal top voor je gezondheid is. Ik eet mandarijnen al van kleins af aan en hey ik leef nog
.
nou mijn kleinkindjes hebben er een aantal gegeten.

en kregen allebei last van ontstoken ogen

Ikweet natuurlijk niet of dat aan de mandarijnen lag,maar je gaat nu toch wel nadenken daarover
Ik eet altijd best veel mandarijnen en heb nog nooit zulke klachten gehad. Het lijkt me eerder dat die persoon last heeft van een allergie of zo.
hype hype hype hype

Gewoon gevarieerd eten. Niet te spastisch doen. Stress is volgens mij nog veeeeeeel ongezonder.
Mn zoontje heeft er pas een aantal gegeten, iedere dag wel 1, en prompt al 2 wkn ziek...zeer veel last ineens van zn bronchitus, vol met slijm en hoest al 2 wkn als n zieke zeehond! Maar ja kan ook toeval zijn...
toeval of allergie..
quote:gerritjevan schreef op 03 december 2013 @ 22:00:

nou mijn kleinkindjes hebben er een aantal gegeten.

en kregen allebei last van ontstoken ogen

Ikweet natuurlijk niet of dat aan de mandarijnen lag,maar je gaat nu toch wel nadenken daaroverMisschien moet je die kinderen hun handen laten wassen nadat ze mandarijnen hebben gegeten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ja, er is vast verband tussen ontstoken ogen en mandarijnen

Anyways, ik heb me scheel gegeten aan die dingen, ben gezond groot geworden en zelfs nog naar de uni geweest. Er is dus nog hoop voor de mensheid.
Dit schreef ik 3 dagen geleden in het tarwe topic

"Over een half jaar is er weer een andere hype. Is het mandarijntje al aan de beurt geweest?"

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 03 december 2013 @ 22:31:

Dit schreef ik 3 dagen geleden in het tarwe topic

"Over een half jaar is er weer een andere hype. Is het mandarijntje al aan de beurt geweest?"

JOUW SCHULD! (Gelukkig dus niet van Sinterklaas!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb vanochtend een mandarijntje genomen en vanmiddag kreeg ik een onwijze niesaanval, duurde wel een kwartier. Zou het door dat mandarijntje komen?
Hier lijkt sprake van een schijnverband. Wanneer de winkels vol liggen met mandarijnen, is het ook het begin van het griepseizoen. Dus als je last krijgt van je slijmvliezen en je keel is de oorzaak hoogstwaarschijnlijk gewoon het heersende verkoudheidsvirus of griepvirus en niet het mandarijntje dat je net gegeten hebt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wijze woorden Mrs!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het onweerde en de bliksem sloeg in, de volgende morgen gaven de koeien zure melk. Onweer zorgt dus voor zure melk, logisch toch?
Dit gaat over een uitzending van 2005. Ondertussen zijn we weer 8 jaar verder en komen de oude koeien- in dit geval oude mandarijnen- weer uit de sloot.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2013 @ 22:58:

Hier lijkt sprake van een schijnverband. Wanneer de winkels vol liggen met mandarijnen, is het ook het begin van het griepseizoen. Dus als je last krijgt van je slijmvliezen en je keel is de oorzaak hoogstwaarschijnlijk gewoon het heersende verkoudheidsvirus of griepvirus en niet het mandarijntje dat je net gegeten hebt.Waarvan akte!
Tja, straks komt er nog een bericht dat teveel pepernoten en kaneel mogelijk slecht voor de gezondheid zijn door coumarine of zoiets. Ik bedenk maar wat...
ah,, blijft grappig, die hypes!
Ok, niet stressen... Het onderzoek waar deze blogger zich op baseert stamt uit 2005.. Volgens de 'weet wat je eet' gifwijzer (die jaarlijks wordt uitgebracht door o.a. Milieudefensie) zat er veel gif op in 2005. Sindsdien is het aanzienlijk verbeterd.

Nog steeds is bio beter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven