scheren
vrijdag 6 december 2013 om 01:33
Nee. Ook niet als ik wél een relatie heb.
Ik heb nog nooit een man gehad die alles kaal wilde en ik zou dat ook niet voor hem doen, want ik krijg er jeuk en bultjes van. (En ik vind het zelf niet mooi, maar als dat het enige was zou ik nog overheen kunnen stappen.)
Overigens heb ik wel een keer een vriend gehad die juist wilde dat ik álles liet staan. Ook niet trimmen dus. Lekker makkelijk
Ik heb nog nooit een man gehad die alles kaal wilde en ik zou dat ook niet voor hem doen, want ik krijg er jeuk en bultjes van. (En ik vind het zelf niet mooi, maar als dat het enige was zou ik nog overheen kunnen stappen.)
Overigens heb ik wel een keer een vriend gehad die juist wilde dat ik álles liet staan. Ook niet trimmen dus. Lekker makkelijk
.
vrijdag 6 december 2013 om 10:30
Ja hoor, ook toen ik geen relatie had scheerde ik me elke dag (oksels en down under). Benen een keer per week.
Ik vind het niet prettig om het niet te doen.
Mijn man is er overigens erg blij mee dat ik het wel doe. (maar voor de duidelijkheid, ik doe dit dus niet voor hem, maar voor mezelf)
Ik vind het niet prettig om het niet te doen.
Mijn man is er overigens erg blij mee dat ik het wel doe. (maar voor de duidelijkheid, ik doe dit dus niet voor hem, maar voor mezelf)
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
vrijdag 6 december 2013 om 10:37
vrijdag 6 december 2013 om 10:38
Ik heb bijna 15 jaar een relatie en in het begin schoor ik alles elke dag, maar nu allang niet meer. Mijn oksels wel elke dag, wel zo fris en ik sport regelmatig met blote armen, maar bikinilijn en benen eens per week. In de zomer als ik met blote benen loop om de dag.
Mijn man heeft me verzekerd dat het hem echt niets uitmaakt of ik stoppels heb of niet.
Mijn man heeft me verzekerd dat het hem echt niets uitmaakt of ik stoppels heb of niet.
vrijdag 6 december 2013 om 14:31
vrijdag 6 december 2013 om 15:11
quote:jaap70 schreef op 06 december 2013 @ 14:40:
Niets is zo onsmakelijk als onverzorgd schaamhaar, complete turn off.
Maar wat is onverzorgd dan ? een volle bos, getrimd, of moet alles kaal zijn ?
Ik wax alleen, en dan moet ik het elke keer laten groeien om het weer te laten harsen, dus ja, dan maar iets van 2 weken "onverzorgd"...
Niets is zo onsmakelijk als onverzorgd schaamhaar, complete turn off.
Ik wax alleen, en dan moet ik het elke keer laten groeien om het weer te laten harsen, dus ja, dan maar iets van 2 weken "onverzorgd"...
vrijdag 6 december 2013 om 15:17
quote:cosima schreef op 06 december 2013 @ 15:11:
[...]
Ik wax alleen, en dan moet ik het elke keer laten groeien om het weer te laten harsen, dus ja, dan maar iets van 2 weken "onverzorgd"...Verzorgd, dat is voor mij getrimd of kaal.. in elk geval geen woeste bos haar. Voor mij als man is het lekker als ik er met mijn mond goed bij kan zonder haar in mijn mond te krijgen.
[...]
Ik wax alleen, en dan moet ik het elke keer laten groeien om het weer te laten harsen, dus ja, dan maar iets van 2 weken "onverzorgd"...Verzorgd, dat is voor mij getrimd of kaal.. in elk geval geen woeste bos haar. Voor mij als man is het lekker als ik er met mijn mond goed bij kan zonder haar in mijn mond te krijgen.