Vegetarisch eten
vrijdag 6 december 2013 om 23:08
Goh TO, in een slechte bui vandaag? Prima, maar leg dan niet de schuld bij het hele forum hier. En slotje? Prima, als je zo weinig kunt hebben aan reacties is dat misschhien maar beter
Inhoudelijk: hier ook al een paar jaar overwegend vegetarisch, maar zou niet weten wat ik erover moet vertellen. Ik geen vlees, mede-eters wel. Gewoon in aparte pannen koken, geen probleem
Inhoudelijk: hier ook al een paar jaar overwegend vegetarisch, maar zou niet weten wat ik erover moet vertellen. Ik geen vlees, mede-eters wel. Gewoon in aparte pannen koken, geen probleem
Ik spreek toch geen Chinees?!
vrijdag 6 december 2013 om 23:54
Hoi Roos, ik ben nu een jaar vegetariër, nouja, ik eet ongeveer 3 keer in de week vis maar geen vlees meer. Wil je hier recepten uitwisselen, of ervaringen? Ik vind het wel leuk om mee te schrijven, al ben ik geen echte vegetariër. Maar over goede vleesvervangers enzo (die nieuwe van groente van de Albert Heijn - lekker! Net alsof het van de Vegetarische Slager komt) wil ik best reageren.
zaterdag 7 december 2013 om 00:08
Ik ben al twintig jaar vegetariër. Tips en recepten heb ik helaas niet; mijn man kookt altijd Manlief kookt in eerste instantie vegetarisch. Soms maakt hij er een stukje vlees bij, maar meestal niet. Gaat prima zo, ook voor onze dochter. Dochterlief eet gezond en gevarieerd en houdt niet van vlees. We bieden het haar soms wel aan. Later zal ze natuurlijk zelf mogen bepalen wat ze ermee wil.
zaterdag 7 december 2013 om 22:56
Nee ik wil mijn gewoonten ook niet doordrammen bij mijn gezin. Maar ik wil ze er wel over informeren, en ze hun eigen keuze laten maken. Het is hier hoe dan ook zo dat ze hun groenten moeten opeten maar over het vlees doe ik nooit moeilijk.
en over de vleesvervangers, de kaasburger van de c1000. Gruwelijk lekker! Ik doe er alleen een hele dikke laag surinaamse sambal op, echt die hete met pitjes enzo, en das niet zo gezond
ik heb weleens een groenteburger gegeten met echt stukjes mais en erwt erin. Verder heel droog, bahbah. Maar over t algemeen vind ik al die vleesvervangers echt lekker!
En nee ik was niet in een slechte bui gister, alleen geirriteerd over bepaalde reacties etc in een ander topic. Sorry daarvoor
en over de vleesvervangers, de kaasburger van de c1000. Gruwelijk lekker! Ik doe er alleen een hele dikke laag surinaamse sambal op, echt die hete met pitjes enzo, en das niet zo gezond
ik heb weleens een groenteburger gegeten met echt stukjes mais en erwt erin. Verder heel droog, bahbah. Maar over t algemeen vind ik al die vleesvervangers echt lekker!
En nee ik was niet in een slechte bui gister, alleen geirriteerd over bepaalde reacties etc in een ander topic. Sorry daarvoor
zaterdag 7 december 2013 om 23:18
zaterdag 7 december 2013 om 23:46
maandag 9 december 2013 om 21:40