Kerstboom

11-12-2013 21:50 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar waar de meeste mensen de mooiste boom kiezen, kies ik (als ik dan toch zo'n boom moet aanschaffen) over het algemeen het lelijkste en zieligste boompje, omdat ie anders zo zielig alleen overblijft.

Zijn er nog meer mensen die (net zoals ik) rare criteria aanhouden bij het kiezen van een boom?

My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Lol :-)
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik wil de mooiste boom, maar ik ben dan opleven zeikerd wat betreft kerstbomen.
Haha, ik wil toch echt de mooiste boom. Zo'n brede.
Geen rare criteria hier, wil gewoon een mooie volle boom, niet te groot en niet te klein.

Wel verbaas ik me soms over de lelijke bomen die er bij staan. Heel breed van onder en dan zo'n zielige punt. Of geen punt, nog erger.
Ik wil als het kan een wat smallere volle lange boom. Helaas zijn lange bomen ook vaak dik en dan past het niet
Ik kies ook meestal een gedrocht, 1m20 hoog en 1m50 breed ofzo, met 2 toppen of een kromme top of inderdaad met een heel kaal stuk, maar ik doe dat geheel per ongeluk. En ik hang er dan zo veel in, dat je het toch niet ziet.
Ik heb sinds een paar jaar een kunstboom en die is altijd zo als een kerstboom graag zie: groot en vol.
Wij hebben ook een prachtige neppert expres 1 gekocht waar ook de lampjes al inzitten.
Some people are so poor, they only have money.
quote:helianthe schreef op 11 december 2013 @ 23:01:

Ik heb sinds een paar jaar een kunstboom en die is altijd zo als een kerstboom graag zie: groot en vol. Same here!
Wij willen juist een heel ongelijke, met aan één kant amper takken. Die kant kan mooi dicht tegen de muur staan.
Als hij maar echt is! Ik kan niet wennen aan nepperds.
quote:zeeuwsmeisje992 schreef op 11 december 2013 @ 23:04:

Wij hebben ook een prachtige neppert expres 1 gekocht waar ook de lampjes al inzitten.Die wil ook!!!
Ik heb nou een neppert, voorheen koos ik altijd de mooiste en als ik thuis kwam bleek hij een scheef gedrocht te zijn.
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:Lebowski schreef op 11 december 2013 @ 23:07:

Wij willen juist een heel ongelijke, met aan één kant amper takken. Die kant kan mooi dicht tegen de muur staan.Dat is nou het mooie van de neppert, die kun je zo maken als je zelf wil.
Ik heb het liefst de boom met de scherpste naalden die er te vinden is. Dan laat mijn kat de kerstballen misschien voor de verandering eens leven.
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
quote:mienietjefietje schreef op 11 december 2013 @ 23:14:

Ik heb nou een neppert, voorheen koos ik altijd de mooiste en als ik thuis kwam bleek hij een scheef gedrocht te zijn.Ja, dat ken ik. Dan dacht je een supermooie boom te hebben. Thuis moest ie dan in zo'n poot en dan bleek ie scheef
Ik koop ze altijd met pot en al, echte. Dan kan d'r niet veel fout gaan. Tenzij je de boom naar huis gooit ipv vervoert in de auto.
een echte in e pot, want dat gedoe om hem zelf in de pot te zetten wil ik niet meer.

Maar nu het dilemma voor TO:

Als je de zieligste boom meeneemt, wordt de volgende boom de zieligste, neem je die dan ook mee?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik kan ze niet allemaal redden hé, zo denk ik dan maar.

Als kind koos ik al de zielige dingen/dieren uit; konijn met doorgroeitandjes, gezwellen enz. Heb ook ooit het vervangen van een bank jaaaaaaren uitgesteld, het idee dat ie daar helemaal zielig en alleen op de stort zou staan...

Ben over het algemeen best rationeel, denk dat ik met dit soort dingen gewoon mijn irrationele kant in bedwang houd.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Mijn criteria is een kleine dikkerd en echt

Ik vind het zo heerlijk ruiken zo'n kerstboom.

En t leuke is mijn vriend zijn kerstcadeau ligt er al onder en hij moet nog lekker lang wachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven