scheetjes hihi
donderdag 12 december 2013 om 21:14
Hebben jullie ook wel eens last van spastische darmen:(
Ov. , bezoek, bus etc etc overal moet je vast wel eens een ruft laten..
Alleen ja het kan niet altijd.. Maar al dat inhouden is hartstikke slecht voor toch? Hoe doe je dat dan.. Ik heb onwijs last van mij darmen van al dat inhouden.. Heeft iemand dat ook wel eens?
Ov. , bezoek, bus etc etc overal moet je vast wel eens een ruft laten..
Alleen ja het kan niet altijd.. Maar al dat inhouden is hartstikke slecht voor toch? Hoe doe je dat dan.. Ik heb onwijs last van mij darmen van al dat inhouden.. Heeft iemand dat ook wel eens?
donderdag 12 december 2013 om 21:23
quote:norma_jeane schreef op 12 december 2013 @ 21:19:
gewoon laten gaan hoor. Hoor je een hoop hihihi's om je heen
Hihi
dat zeg je nu wel......
ik was vorig jaar in een winkel, stond al eventjes te kijken in een rek, kort naast me stond een vrouw (winkel was verder bijna leeg)
sta ik daar ineens middenin een afschuwelijke stank zeg
nou sorry hoor, ik vond het ronduit onbeschoft en ook echt smerig, die vrouw bleef ook met een stalen gezicht gewoon staan
neem maar van mij aan dat ik geen hihi heb laten horen.....
ik heb haar zo lang en zo boos aangekeken dat ze wel wist wat ik bedoelde en ben toen weggelopen
gewoon laten gaan hoor. Hoor je een hoop hihihi's om je heen
Hihi
dat zeg je nu wel......
ik was vorig jaar in een winkel, stond al eventjes te kijken in een rek, kort naast me stond een vrouw (winkel was verder bijna leeg)
sta ik daar ineens middenin een afschuwelijke stank zeg
nou sorry hoor, ik vond het ronduit onbeschoft en ook echt smerig, die vrouw bleef ook met een stalen gezicht gewoon staan
neem maar van mij aan dat ik geen hihi heb laten horen.....
ik heb haar zo lang en zo boos aangekeken dat ze wel wist wat ik bedoelde en ben toen weggelopen
donderdag 12 december 2013 om 21:27