scheetjes hihi

12-12-2013 21:14 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie ook wel eens last van spastische darmen:(

Ov. , bezoek, bus etc etc overal moet je vast wel eens een ruft laten..

Alleen ja het kan niet altijd.. Maar al dat inhouden is hartstikke slecht voor toch? Hoe doe je dat dan.. Ik heb onwijs last van mij darmen van al dat inhouden.. Heeft iemand dat ook wel eens?
Heb je geen betere dingen om je druk over te maken in je leven? Zoek een hobby.
Be yourself.
Oh ja, dat vertelde mijn oom laatst. Moest ook even wat lucht kwijt toen hij door de winkelstraat liep. De inhoud liep langs z'n broekspijpen naar beneden zegmaar. Hij is naar de Hema gegaan voor schoon ondergoed en een nieuwe broek.
My life ain't shit without me!
quote:dolfje schreef op 12 december 2013 @ 21:34:

Ik zou het in de trein gewoon laten gaan,weet je zeker dat je alleen zit.

Precies, dat vind ik nu nog eens oplossingsgericht denken dolfje.

Hihi
We hebben hier een ruftende randdebiel die het altijd flikt in de lift.
verba volant, scripta manent.
quote:betterself schreef op 12 december 2013 @ 22:15:

Oh ja, dat vertelde mijn oom laatst. Moest ook even wat lucht kwijt toen hij door de winkelstraat liep. De inhoud liep langs z'n broekspijpen naar beneden zegmaar. Hij is naar de Hema gegaan voor schoon ondergoed en een nieuwe broek. woehahahaha, dat is echt leuk
quote:diamond_ schreef op 12 december 2013 @ 22:13:

Heb je geen betere dingen om je druk over te maken in je leven? Zoek een hobby.niet zo snel oordelen hoor, want TO maakt zich over wel meer dingen druk, best gevarieerd ook.
quote:diamond_ schreef op 12 december 2013 @ 22:13:

Heb je geen betere dingen om je druk over te maken in je leven? Zoek een hobby.Ja het ruften van het alfabet ofzo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:MarianneDavids schreef op 12 december 2013 @ 22:16:

We hebben hier een ruftende randdebiel die het altijd flikt in de lift.

mijn opa deed het altijd samen met zijn collega's, als ze weer naar boven gingen na de middagpauze

zo gauw ze boven waren allemaal nog een flinke ruft laten en dan over de trapleuning naar beneden kijken naar de reacties van de mannen die beneden de lift in stapten
quote:itsme1973 schreef op 12 december 2013 @ 22:23:

[...]

mijn opa deed het altijd samen met zijn collega's, als ze weer naar boven gingen na de middagpauze

zo gauw ze boven waren allemaal nog een flinke ruft laten en dan over de trapleuning naar beneden kijken naar de reacties van de mannen die beneden de lift in stapten

Wow, dat ze dat kunnen op commando.

Verder wel heel smerig (en erg grappig).
Ik laat altijd scheten naast iemand in de trein die zijn tas eerst breed had liggen..
quote:spuit-elf schreef op 12 december 2013 @ 22:28:

[...]

Wow, dat ze dat kunnen op commando.

Verder wel heel smerig (en erg grappig).mannen.......
Hier ook de spastische darm ( geen hihi).

Tja ik hou het toch echt op. Tot ik thuis ben. Kan het niet anders dan buiten en alleen als ik zeker weet dat ik 1. Alleen ben en 2. Ze geluidloos zijn.

Maar ik probeer het op te houden tot ik thuis ben of naar de wc kan. Een ander hoeft geen last te hebben van mijn stank. Dat waardeer ik andersom ook niet.
quote:masque schreef op 12 december 2013 @ 22:31:

Ik laat altijd scheten naast iemand in de trein die zijn tas eerst breed had liggen..en doe je dan ook alsof je slaapt?
Ik heb er ook veel last van en daarom heb ik deze broekjes met een geurfilter gekocht. Kan ik nu lekker ruften tot ik een ons weeg zonder dat anderen bedwelmd raken van de stank.

Misschien ook iets voor jou TO? Het werkt echt!

Deze dus..hihi
Haha brrr ik houd ze wel op, maar leuk is dat niet altijd.

Ik had het laatst een keer in de h&m, het stonk echt, dus ik zei heel hard tegen mijn vriend:'gedsie, het STINKT hier!' Dus hij heeel instemmend meepraten, ook toen ik zei dat het vast die man daar moest zijn geweest. Eenmaal buiten zei ie met zo'n kleine jongens gezicht dat hij het was binnen. Vuillak, maar we hebben er wel hard om gelachen! Soms kan je echt niet anders denk ik.
Omg tepelsteeltje!!! Dat dat bestaat. Dat moet een Amerikaanse of Japanse uitvinding zijn.
hihi, geen idee waar ze vandaan komen.
Hihi
Een kutscheet, das pas genant!!

Oh ja hihi
Ik heb weleens gehoord dat je van lang je scheten inhouden topicdiarree kunt krijgen.

(Flauw, ik weet het, maar ik kon het niet laten)
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
TO heeft inderdaad diarree. En niet zo'n beetje ook.

Hihi!
quote:tepelsteeltje schreef op 12 december 2013 @ 22:54:

Ik heb er ook veel last van en daarom heb ik deze broekjes met een geurfilter gekocht. Kan ik nu lekker ruften tot ik een ons weeg zonder dat anderen bedwelmd raken van de stank.

Misschien ook iets voor jou TO? Het werkt echt!

Deze dus..hihiStel dat je voor het eerst met iemand naar bed gaat, de kleren gaan uit en dit komt tevoorschijn, lijkt me toch een beetje een afknapper.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ben ik blij met mijn lange relatie. We ruften allebei gewoon gezellig onder het dekbed. Even wapperen en klaar.
quote:itsme1973 schreef op 12 december 2013 @ 21:23:

[...]

dat zeg je nu wel......

ik was vorig jaar in een winkel, stond al eventjes te kijken in een rek, kort naast me stond een vrouw (winkel was verder bijna leeg)

sta ik daar ineens middenin een afschuwelijke stank zeg

nou sorry hoor, ik vond het ronduit onbeschoft en ook echt smerig, die vrouw bleef ook met een stalen gezicht gewoon staan

neem maar van mij aan dat ik geen hihi heb laten horen.....

ik heb haar zo lang en zo boos aangekeken dat ze wel wist wat ik bedoelde en ben toen weggelopenSorry dat was ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven