Anti mainstream-types topic
vrijdag 13 december 2013 om 21:17
Nee ik doe het echt niet expres en bewust, maar ik ben een tegendraads typje.
Ik vind ongeveer alles flut wat de menigte leuk vind, hihi.
Ik wil geen kinderen, vind trouwen onzin, (wat niet aan mijn vriend ligt...) heb een kort koppie (wat de meeste van mijn leeftijd niet hebben...) en ik word inmiddels alweer stapelgek van dat hele kerstgezeur .
(verplicht gezellig doen, bleeeehhh...)
Mijn droomkerst? In joggingbroek chinees eten en Annie kijken...
Meer mensen met een eigen willetje hier?
(niet te serieus nemen overigens...)
Ik wil geen kinderen, vind trouwen onzin, (wat niet aan mijn vriend ligt...) heb een kort koppie (wat de meeste van mijn leeftijd niet hebben...) en ik word inmiddels alweer stapelgek van dat hele kerstgezeur .
Mijn droomkerst? In joggingbroek chinees eten en Annie kijken...
vrijdag 13 december 2013 om 21:25
Uhhh, ik vind je aardig mainstream eigenlijk...
Ik ben veel tegendraadser. Ik heb geen feesboek, lang haar op mijn veertigste, niet gescheiden, ga nooit naar parenclubs, ga niet vreemd, draag geen halfhoge laarsjes en skinny's. Vind kerst juist leuk en pimp het hele huis, ik kan het alfabet boeren en kan op stiletto's lopen.
Ik ben veel tegendraadser. Ik heb geen feesboek, lang haar op mijn veertigste, niet gescheiden, ga nooit naar parenclubs, ga niet vreemd, draag geen halfhoge laarsjes en skinny's. Vind kerst juist leuk en pimp het hele huis, ik kan het alfabet boeren en kan op stiletto's lopen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 13 december 2013 om 21:33
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2013 @ 21:25:
Ok gelukkig, wat een opluchting .
Het is toch geen interessante vraag of ik echt mainstream ben of niet...
Ik maak mijn hele leven in een aantal zaken al andere keuzes dan anderen. Of dat nou mainstream is of niet, who cares...
Dit was meer voor de grap.
Oww, vergeten: ik ook geen kerstboom, ja een mini, een neppe witte, hihi...
Oww en ik heb ook (nog) geen auto, ik vertik het om zo'n duur kreng aan te schaffen terwijl ik het niet nodig heb...
Oww k*ttert , daar is wat fout gegaan... ik bedoelde chinees eten en Annie kijken, hihi...
Ja idd, lady, dat is ook meer wat ik bedoel en hoe ik ben.
Ik kreeg laatst deze titel uuhhmm opgespelt zeg maar...
het boeit me niet hoe het heet......
Ok gelukkig, wat een opluchting .
Het is toch geen interessante vraag of ik echt mainstream ben of niet...
Ik maak mijn hele leven in een aantal zaken al andere keuzes dan anderen. Of dat nou mainstream is of niet, who cares...
Dit was meer voor de grap.
Oww, vergeten: ik ook geen kerstboom, ja een mini, een neppe witte, hihi...
Oww en ik heb ook (nog) geen auto, ik vertik het om zo'n duur kreng aan te schaffen terwijl ik het niet nodig heb...
Oww k*ttert , daar is wat fout gegaan... ik bedoelde chinees eten en Annie kijken, hihi...
Ja idd, lady, dat is ook meer wat ik bedoel en hoe ik ben.
Ik kreeg laatst deze titel uuhhmm opgespelt zeg maar...
het boeit me niet hoe het heet......
vrijdag 13 december 2013 om 21:36
quote:phoebeisback schreef op vrijdag 13 december 2013 21:17 Nee ik doe het echt niet expres en bewust, maar ik ben een tegendraads typje.
Mijn droomkerst? In joggingbroek chinees kijken en Annie kijken...
Nou nou poeh poeh, jij bent bijzonder!
En dan nog wel chinees kijken in je joggingbroek..
Mijn droomkerst? In joggingbroek chinees kijken en Annie kijken...
Nou nou poeh poeh, jij bent bijzonder!
En dan nog wel chinees kijken in je joggingbroek..
vrijdag 13 december 2013 om 21:42
vrijdag 13 december 2013 om 21:45
Mee eens Cateau, het maakt ook allemaal niks uit
(vandaar ook: niet te serieus nemen...)
Weet er nog een: ik houd eigenlijk meer van klassieke muziek
en van opera (nou ja nog wel sommige popmuziek, heeft overigens ook een rede dat ik van opere houd...)
Ik ben overigens 31.
Maar de absolute winnaar: MIJN AVATER DOET UT NIET EN DIE VAN JULLIE WEL!
(vandaar ook: niet te serieus nemen...)
Weet er nog een: ik houd eigenlijk meer van klassieke muziek
en van opera (nou ja nog wel sommige popmuziek, heeft overigens ook een rede dat ik van opere houd...)
Ik ben overigens 31.
Maar de absolute winnaar: MIJN AVATER DOET UT NIET EN DIE VAN JULLIE WEL!
vrijdag 13 december 2013 om 21:48
quote:Cateautje, 41 seconden geleden
Eigenlijk voor mezelf geen flauw idee van wat ik precies moet doen om al dan niet mainstream te zijn. Nog afgezien van de vraag hoeveel mainstreams er zijn, want er zijn heel wat wereldjes die zichzelf als apart beschouwen maar ook talloze aanhangers hebben.Nou, inderdaad.
Eigenlijk voor mezelf geen flauw idee van wat ik precies moet doen om al dan niet mainstream te zijn. Nog afgezien van de vraag hoeveel mainstreams er zijn, want er zijn heel wat wereldjes die zichzelf als apart beschouwen maar ook talloze aanhangers hebben.Nou, inderdaad.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 13 december 2013 om 21:49
quote:MrsStanleyWalker schreef op vrijdag 13 december 2013 21:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div">Egidius, 40 seconden geleden
Nu moet je nog met een nonchalante gebreide trui, nerdbril en typemachine bij Starbucks zitten en werken aan je roman. Zo niet-mainstream.</div></blockquote>Huh, daar zit Starbucks toch vol mee? Is dat ook alweer mainstream geworden? Ach, ik kom er al tijden niet meer. Ik zit nu in een ander koffietentje, maar die kennen de meeste mensen vast niet.
Nu moet je nog met een nonchalante gebreide trui, nerdbril en typemachine bij Starbucks zitten en werken aan je roman. Zo niet-mainstream.</div></blockquote>Huh, daar zit Starbucks toch vol mee? Is dat ook alweer mainstream geworden? Ach, ik kom er al tijden niet meer. Ik zit nu in een ander koffietentje, maar die kennen de meeste mensen vast niet.
vrijdag 13 december 2013 om 21:50
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2013 @ 21:25:
Ik ben veel tegendraadser. Ik heb geen feesboek, lang haar op mijn veertigste, niet gescheiden, ga nooit naar parenclubs, ga niet vreemd, draag geen halfhoge laarsjes en skinny's. Vind kerst juist leuk en pimp het hele huis, ik kan het alfabet boeren en kan op stiletto's lopen.Hihi, wat een lekkere gekke meid ben je toch.
Ik ben veel tegendraadser. Ik heb geen feesboek, lang haar op mijn veertigste, niet gescheiden, ga nooit naar parenclubs, ga niet vreemd, draag geen halfhoge laarsjes en skinny's. Vind kerst juist leuk en pimp het hele huis, ik kan het alfabet boeren en kan op stiletto's lopen.Hihi, wat een lekkere gekke meid ben je toch.