Anti mainstream-types topic

13-12-2013 21:17 111 berichten
Nee ik doe het echt niet expres en bewust, maar ik ben een tegendraads typje.

Ik vind ongeveer alles flut wat de menigte leuk vind, hihi.

Ik wil geen kinderen, vind trouwen onzin, (wat niet aan mijn vriend ligt...) heb een kort koppie (wat de meeste van mijn leeftijd niet hebben...) en ik word inmiddels alweer stapelgek van dat hele kerstgezeur .

(verplicht gezellig doen, bleeeehhh...)

Mijn droomkerst? In joggingbroek chinees eten en Annie kijken...

Meer mensen met een eigen willetje hier?

(niet te serieus nemen overigens...)
Ik heb ook het een en ander van de kringloop... en iets van Marktplaats, van de kraak, enz.

Kan je best gezellig maken.

Ik snap mensen die een fortuin uitgeven aan perfecte design spullen echt niet...
Alle reacties Link kopieren
Nou, soms vind ik iets heel moois voor in huis, maar is het gewoon te duur. Dus ik snap het wel als mensen een paar dure items in huis willen. Maar wanneer werkelijk alles duur is omdat het "design" moet zijn vind ik dat weggegooid geld.
Some flies are too awesome for the wall
Geef mij de topix van barbiee maar.
Be the kind of woman that when your feet hit the ground each morning, the devil says, OH SHIT, SHE'S UP!

(langharig, 50+, polygaam, trouw, met brevet (parachutespringen) kids en leuke vrienden en dan vergeet ik vast nog wat)
mijn huis hangt van kringloop/marktplaats ed aan elkaar en gezellig dat het er is. Mijn badkamer heeft groene jaren 70 tegeltjes en dat heet tegenwoordig "retro"... whatever
Ik hou van mensen die zichzelf zijn. Met al hun kwaliteiten en gebreken.

En wat is 'anders' nog tegenwoordig? Ik kijk bijna nergens meer van op en het boeit me ook weinig.
Jesus, ben jij écht 31 Phoebee?
Waarom is Home alone wel mainstream en Annie niet?

Ik kan niet zo goed tegen mensen die heel overduidelijk moeten benadrukken hoe anti-mainstream ze wel niet zijn. Nu moet ik zeggen dat ik, wanneer ik mij tussen mensen begeef die heel "mainstream" zijn ook wel de behoefte voel om een tegengeluid te laten horen, maar andersom net zo. Dan krijg ik plotseling enorme behoefte aan McDonalds, Centerparcs en RTL4.
Volgens mij vind bijna iedereen zichzelf een special snowflake en echt echt anders dan de rest. Dat zie je ook met documentaires of denkfouten, uit onderzoek is gebleken dat iedereen dan denkt, oh dat gaat niet over mij hoor. Maar heus wel hoor. En toch zijn we allemaal op onze eigen manier ook weer anders. Of je mainstream bent, tja wat is mainstream?
Precies, wat is mainstream nou eigenlijk.

Ik kreeg die titel onlangs opgeplakt door iemand...

Zoals ik in de TO al zei: niet serieus bedoelt...

NYC: het zal waarschijnlijk allebei rete mainstream zijn maar eerlijk gezegd boeit me dat geen bal...

Of het nu mainstream is of niet, ik probeer in mijn leven vooral te doen wat ik wil en waar ik zin in heb. Of dat makkelijk is? Nee helemaal niet, het is zelfs een behoorlijk gevecht omdat ik de neiging heb om streng te zijn voor mijzelf.

Aaaaah kijk daar gaan we weer: je hoort je blijkbaar vanaf een bepaalde leeftijd, ook op een forum achter een plat computerschermpje op een bepaalde manier te gedragen en als je dat in je vrije tijd savonds laat heel even niet doet is dat dus blijkbaar meteen ontzettend onvolwassen en zegt dat dus ook blijkbaar heel veel hoe je normaal bent in het dagelijks leven... Jaja... snappen we het nog? Ik niet...
Ik vraag me af wat je eigenlijk met dit topic wilt....?
Waarschijnlijk ben ik zo ontzettend mainstream dat het weer helemaal anti-mainstream is in een tijd dat de meeste mensen nog niet dood gevonden willen worden in de mainstream afdeling .

Een beetje a la Southpark: "I don't care, I do what I want"
Lemoos: hahahaha, highfive...

(zo'n reactie is mijns inziens veel leuker dan een discussie of ik wel aan de strenge voorwaarden voldoe van niet-wel-mainstream, maar goed...)
Sorry TO, maar als het allemaal zo onbelangrijk is voor je, ontgaat mij de reden voor het openen van dit topic volledig.

Wat is je precieze doel of welk punt wil je maken?

En wat is in jouw ogen dan (tegenwoordig nog) mainstream of juist niet?
Ik denk dat TO gewoon een gezellig kletstopic wilde Brighteyes, over mensen die dingen wat anders doen. Ze heeft een paar keer gezegd dat je het niet serieus moeten nemen.
Some flies are too awesome for the wall
Dat mag ook, mijn post klinkt misschien meer aanvallend dan ik bedoelde.

Mijn vragen blijven wel gewoon staan natuurlijk.
quote:kadanz schreef op 13 december 2013 @ 21:31:

Ben een man op viva. Beat that.
quote:femselien schreef op 14 december 2013 @ 09:29:

Ik denk dat TO gewoon een gezellig kletstopic wilde Brighteyes, over mensen die dingen wat anders doen. Ze heeft een paar keer gezegd dat je het niet serieus moeten nemen.Ah, wat gezellig, een kletstopic! Over wat ik niet in de kerstboom heb hangen. En welke films ik niet ga kijken, gezellig op de bank met de man met wie ik al 25 jaar niet getrouwd ben. En ons intussen een stuk in de kraag zuipen van het uitgespaarde parkeergeld. Ik ben van de partij!
Ik ben anti, vrij main en streamen kan ik denk ik ook wel. En nu? Mag ik binnen komen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:korenwolf schreef op 14 december 2013 @ 10:04:

[...]

Ah, wat gezellig, een kletstopic! Over wat ik niet in de kerstboom heb hangen. En welke films ik niet ga kijken, gezellig op de bank met de man met wie ik al 25 jaar niet getrouwd ben. En ons intussen een stuk in de kraag zuipen van het uitgespaarde parkeergeld. Ik ben van de partij!He gezellig,neem jij de borrelnootjes mee dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tuurlijk, en zo lang het niet bij mij is neem ik zelfs pelpinda's mee, (om lekker dwars de schillen in iemand anders z'n diezain of

Ikea-tapijt te pletten).
quote:femselien schreef op 14 december 2013 @ 09:29:

Ik denk dat TO gewoon een gezellig kletstopic wilde Brighteyes, over mensen die dingen wat anders doen. Ze heeft een paar keer gezegd dat je het niet serieus moeten nemen.

juist!

Ik ga ook verder niet in op de vragen aangezien

ik niet vind dat ik mezelf hoef te verdedigen.

Kopje koffie ?
quote:phoebeisback schreef op 14 december 2013 @ 10:15:

[...]

juist!

Ik ga ook verder niet in op de vragen aangezien

ik niet vind dat ik mezelf hoef te verdedigen.

Kopje koffie ?

Oww nee we waren al aan de drank, ook goed, hihihi, stelletje mafkezen...

Guyl: :-)

Lemoos: m.a.w er willen zoveel mensen niet mainstream zijn dat niet mainstream ontzettend mainstream is en je door de mainstreambomen het mainstreambos dus niet meer ziet ..

(M.a.w. f*ck it...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven