Anti mainstream-types topic
vrijdag 13 december 2013 om 21:17
Nee ik doe het echt niet expres en bewust, maar ik ben een tegendraads typje.
Ik vind ongeveer alles flut wat de menigte leuk vind, hihi.
Ik wil geen kinderen, vind trouwen onzin, (wat niet aan mijn vriend ligt...) heb een kort koppie (wat de meeste van mijn leeftijd niet hebben...) en ik word inmiddels alweer stapelgek van dat hele kerstgezeur .
(verplicht gezellig doen, bleeeehhh...)
Mijn droomkerst? In joggingbroek chinees eten en Annie kijken...
Meer mensen met een eigen willetje hier?
(niet te serieus nemen overigens...)
Ik vind ongeveer alles flut wat de menigte leuk vind, hihi.
Ik wil geen kinderen, vind trouwen onzin, (wat niet aan mijn vriend ligt...) heb een kort koppie (wat de meeste van mijn leeftijd niet hebben...) en ik word inmiddels alweer stapelgek van dat hele kerstgezeur .
(verplicht gezellig doen, bleeeehhh...)
Mijn droomkerst? In joggingbroek chinees eten en Annie kijken...
Meer mensen met een eigen willetje hier?
(niet te serieus nemen overigens...)
zaterdag 14 december 2013 om 10:26
zaterdag 14 december 2013 om 10:34
quote:korenwolf schreef op 14 december 2013 @ 10:33:
Als jullie even je snaveltjes openhouden, dan mik ik er een pelpinda in.
Mooi.
Dan knijp ik ze wel weer toe.
Als jullie even je snaveltjes openhouden, dan mik ik er een pelpinda in.
Mooi.
Dan knijp ik ze wel weer toe.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 14 december 2013 om 10:38
quote:phoebeisback schreef op 14 december 2013 @ 10:17:
[...]
Lemoos: m.a.w er willen zoveel mensen niet mainstream zijn dat biet mainstream ontzettend mainstream is en je door de mainstreambomen het mainstreambos dus niet meer ziet ..
(M.a.w. f*ck it...)Ja, zoiets. Maar ook echt serieus, in onze mainstream Vinex-wijk hoor je het ook echt. Van de dertig gezinnen wil niemand 'gewoon' naar de camping in Frankrijk. Ze zitten wel met dertig gezinnen allemaal in hetzelfde resort in Thailand, lekker 'anders' te zijn. Of wel een praktische auto willen maar geen tamme 'gezinsbak'. Met als gevolg dat ze of een Volvo V70 of een Audi op de oprit hebben staan. Huis na huis
[...]
Lemoos: m.a.w er willen zoveel mensen niet mainstream zijn dat biet mainstream ontzettend mainstream is en je door de mainstreambomen het mainstreambos dus niet meer ziet ..
(M.a.w. f*ck it...)Ja, zoiets. Maar ook echt serieus, in onze mainstream Vinex-wijk hoor je het ook echt. Van de dertig gezinnen wil niemand 'gewoon' naar de camping in Frankrijk. Ze zitten wel met dertig gezinnen allemaal in hetzelfde resort in Thailand, lekker 'anders' te zijn. Of wel een praktische auto willen maar geen tamme 'gezinsbak'. Met als gevolg dat ze of een Volvo V70 of een Audi op de oprit hebben staan. Huis na huis
zaterdag 14 december 2013 om 11:01
quote:Cateautje schreef op 14 december 2013 @ 10:29:
Ach phoebs, wat word je vreselijk mainstream aan je kop gezeurd.
Het had zo mainstream gezellig kunnen blijven.Kweenie hoor. De TO een beetje afzeiken is wel heel erg main stream hier op het forum .
Ach phoebs, wat word je vreselijk mainstream aan je kop gezeurd.
Het had zo mainstream gezellig kunnen blijven.Kweenie hoor. De TO een beetje afzeiken is wel heel erg main stream hier op het forum .
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zaterdag 14 december 2013 om 11:03
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2013 @ 21:32:
Mwah. Als je altijd maar tegendraads bent laat je je oren net zo erg naar het gebruikelijke hangen als wanneer je met alle modieuze winden meewaait. Ik doe gewoon waar ik zin in heb, of dat nou mainstream is of niet.Alfabetisch of in sanskriet?
Mwah. Als je altijd maar tegendraads bent laat je je oren net zo erg naar het gebruikelijke hangen als wanneer je met alle modieuze winden meewaait. Ik doe gewoon waar ik zin in heb, of dat nou mainstream is of niet.Alfabetisch of in sanskriet?
Later is nu