Kerstpakket

16-12-2014 20:48 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of rotzooi;)

Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!

Wat verraste je positief en wat minder.

(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )

Positief: eindelijk echt lekker bonbons!

Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
Ik heb uit nieuwsgierigheid even op dat mijncaroussel gekeken, maar het is een geheimzinnig gedoe. Zonder toegangscode mag je blijkbaar niet eens de etalage bekijken.

Tinteling is net zo geheimzinnig...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Vanochtend een kilo gerookte zalm gehad. Erg lekker !!!
Een KILO gerookte zalm ???

Hoeveel toastjes smeer je daarmee ??
quote:masque schreef op 16 december 2013 @ 19:13:

Positief: eindelijk echt lekker bonbons!

Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/

Ik zou dat andersom hebben, lekker bier en jakkie bonbons!

Geen kerstpakket, -bon, -twinkeling, of wat dan ook op mijn werk. Wel een reorganisatie.

Mijn grootste kerstpakketjuweeltje is dan ook het nog steeds hebben van een baan volgend jaar. Gaat lastig in een doos, maar oh wat een lekker gevoel zal dat zijn!
Mijn kerstpakket is ieder jaar een bonus. Stukken beter dan welke bon of pakket dan ook

Reken nergens op maar deze week evaluatiegesprek en hopelijk weer een leuke bonus.
Wil iemand ruilen?

quote:Star schreef op 16 december 2013 @ 20:42:

Wil iemand ruilen ?Nee.
quote:Snoesje666 schreef op 16 december 2013 @ 20:44:

[...]

Nee.Fuck.
Ik verwacht dit jaar niets. Bij mijn vorige werkgever varieerde het succesgehalte drastisch, maar de laatste jaren was het prima. Ik vind ook zo'n verrassingspakket het leukst (wat zal er in zitten!!!).

Mijn man mag altijd iets uitzoeken uit een bepaald assortiment tijdens het kerstfeest (uiteraard in overleg met mij ). Dit jaar gaan we voor een Philips Mood Light.
Bij ons is het kerstpakket vorig jaar afgeschaft, daarvóór een tijd van die bonnen (Pluimen) voor een tijdschrift-abonnement, messenset, tuinlamp, een keer paragliden etc. Ik heb nog nooit een ėcht kerstpakket gekregen en dat lijkt me nou juist zo leuk.

Eens met de reacties dat kapot laten vallen echt sneu is. Idd weggeven, kringloop, voedselbank.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Met 'ėcht' bedoel ik dus het verrassingspakket met eten, kaarsen, meuk die je nooit voor jezelf had gekocht
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Wij krijgen een code om op een website iets uit te zoeken. Er is veel keuze, maar ik vind het niet bijzonder. Ik denk dat ik een goed doel uitkies. En ik kreeg vandaag te horen dat ik een bonus krijg, een leuk bedrag vond ik. Bovendien krijg. Een 13e maand. Dat wordt dus een leuk bedrag volgende week.

Mijn vriend kreer elk jaar een doos goede bonbons, nu is er net een reorganisatie geweest, dus ik denk dat hij niks krijgt dit jaar. Hij houdt zijn baan, dat is voor dit jaar een heel fijn kerstpakket.
Ik ben een enorme kerstpakketfan! Mijn ouders wachten zelfs tot ik er ben met het openmaken van hun eigen pakketten

Maar zelf krijg ik er dit jaar geen een . Mijn baas bezuinigt ook flink, jammer hoor.

Bij AH heb ik ook gewerkt vroeger, pakketten waren erg leuk! Kan me nog eentje herinneren met aziatisch thema: vierkante stenen schaaltjes en bordjes, bamboe matjes, eetstokjes en heel veel conimex spul. Ook een keer een heel cocktailpakket gehad, helaas zonder alcohol maar wel met cocktailshaker en recepten.

Was echt goede kwaliteit en geen rotzooi en dat is bij sommige bedrijven wel anders..

En oja: ik heb eens een jaar via verschillende uitzendbureaus gewerkt en kreeg toen met kerst in totaal drie badhanddoeken
Vorig jaar een ipad, dus ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar dit jaar...
/
Ik heb sterk het idee dat ons pakket in de zomer is besteld: een tas met o.a. een strandbal, frisbee, pak dubbelfris, fles wijn, pak bastognekoeken en tuc. (hallo collega's ).
Deze vind ik wél leuk.

Voor de rest kon ik niets op die site van Stars kerstpakket vinden.

Ik krijg echt het gevoel in de Action rond te struunen.

quote:Star schreef op 16 december 2013 @ 20:42:

Wil iemand ruilen?

[afbeelding]Ik wel!
Ik heb het pakket mogen samenstellen en vind het zelf echt een lekker pakket geworden, nu maar afwachten wat de rest er van vind.
quote:newimprovedkitty schreef op 16 december 2013 @ 21:01:

wij krijgen voor 30 euro aan VVV bonnen.

Vind ik leuk genoeg :-) ik koop er altijd iets leuks, totaal niet nuttigs voor.Dat is ook mijn favoriete cadeau. Ga ik lekker naar zo' n dure kookwinkel ofzo.
Ik moet nog maar afwachten of er een kerstpakket is dit jaar. Hoop het wel.

Meest lame wat ik ooit in een kerstpakket gehad heb? Een emmer met vogelzaadbollen. Inclusief schepje (whut?) En ik had niet eens een tuin. Verder zat er nog een fles water bij (voor bij de wijn stond er op het etiket) en een rugzak.

De bollen heb ik uiteindelijk weg gedaan en de emmer doet nu nog steeds dienst als opslag voor de kattenbrokjes. De rugzak heeft Magdaman nog een hele tijd gebruikt en de fles water, geen idee wat daar mee gebeurd is.
Kennisje belde, kon vanmiddag haar pakket ophalen na werktijd, je kon uit verschillende pakketten kiezen maar die stonden uit gestald op een tafel.

Dus het was uit de doos gehaald, dat vond ze niet leuk want nu zag ze alles meteen staan en het leuke is juist om thuis alles er één voor uit te halen. En bij elk artikel te juichen haha.
Heb al jaren geen echt kerstpakket gehad en dat vind ik echt jammer. Mijn ene werkgever gaf de vorige jaren een fles drank (mocht je zelf uitkiezen). Wel lekker, maar ook wel een heel gemakkelijke oplossing voor een horeca-gelegenheid. Bij mn andere werkgever werkte ik vorig jaar nog niet, dus dat is afwachten.

M'n oude werkgever waar ik jaren gewerkt heb, gaf helemaal niets. En dat voelt toch echt stom en alsof je niet gewaardeerd wordt, ik vind iets geven er toch wel echt bijhoren! Maar ook toen het het bedrijf nog heel erg voor de wind ging gaven ze gewoon niets.
Zeg maar Spijker.
Ik krijg ze donderdag, ja "ze" . We krijgen 2 dozen en een etentje .

Ik vind die sliertjes erin ook zo leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven