Kerstpakket

16-12-2014 20:48 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of rotzooi;)

Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!

Wat verraste je positief en wat minder.

(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )

Positief: eindelijk echt lekker bonbons!

Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
Het gebruikelijke eetpakket met een paraplu. Gelukkig niet met het bedrijfslogo, dat hebben ze inmiddels afgeleerd na het debacle met het geven van een vragenspel dat te maken had met onze branche. Overal werden inleverpunten opgezet.
Hier 2 hele leuke pakketten!

Voor mij een kerstmarkt op het werk met allerlei kraampjes waar je o.a. een geurtje (Douglas), een leesboek of fles wijn/likeur kunt kiezen met een budget à ¤ 65,-

Manlief heeft een cadeaubon voor een overnachting met ontbijt en diner én een cadeaubon à ¤ 50,- te besteden in een winkel naar keuze ... waarschijnlijk MediaMarkt of Bijenkorf!
Oh en in verband met goede beoordeling nog een dinercheque à ¤ 50,- ontvangen vandaag. Absoluut niets te klagen en zijn er heel blij mee. Andere jaren geen kerstpakketten gehad.
Normaal vind ik de "gewone" kerstpaketten 't leukste, met etenswaren en wat non-food gedoe.

Dit jaar krijg ik mijn ontslag.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Leuk Simoontje! Dat zijn de betere kerstpakketten!
quote:Gatti schreef op 16 december 2013 @ 21:21:

Normaal vind ik de "gewone" kerstpaketten 't leukste, met etenswaren en wat non-food gedoe.

Dit jaar krijg ik mijn ontslag.Och
Ik heb vandaag zelfs met een soort smoesje het hoofdkantoor gebeld om te vragen wanneer we de pakketten konden verwachten. Zo kwam ik iig te weten of we er 1 zouden krijgen
@Gatti

Het is ook gelijk mijn laatste ... heb ook per 1-1-2014 mijn ontslag cadeau gekregen. Manlief 3 maanden geleden ook, maar hij had godzijdank binnen 6 weken weer een baan... Nu ik nog!
Heb ooit bij een hele gulle werkgever een mooi pakket gehad: de vrouwelijke medewerkers mochten een otazu sieraad uitzoeken en de mannelijke een paar Puma sneakers.. Niks mis mee

Meest sneue was ooit een kortingsbon van 50% van... Jaja de winkel waar ik destijds werkte.

Op zich wel leuk, ik had er wel eens iets nodig maar ik vind dit toch een vreemd kerstpakket
Vriendlief krijgt altijd een leuke thema pakket! Vorige jaar was het thema pannekoeken! Alles zat er bij van pannen tot borden en pannekoeken bestek?! En ik kreeg een natuur boek... ach ben benieuwd wat we nu krijgen
Trots!
@simoontje, fijn dat je dan nog zo'n fijn pakket hebt gehad / uitgezocht.

Ik hoor morgen hoe of wat. Misschien komt er nog een pakket, ik weet 't niet
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Dit jaar een sportieve weekend tas gekregen met daarin wereldse hapjes (franse wijn, Belgische chocolade, Spaanse worst enz) en een etentje.

En omdat mijn team zo goed heeft gefunctioneerd hebben we tijdens het etentje een lunch aangeboden gekregen in een door ons uit te kiezen restaurant. Oh en mijn contract is verlengd afgelopen week dus ja ok voel me erg gewaardeerd.

Vorig jaar een pannenkoekenbakken set, een pluim en als bonus nog VVV bonnen. Ik geloof dat we het erg goed hebben.
Hier was het ook weer geweldig....

Een pot met nepzand en 5 zakjes zaad, voor een minikruidentuin in huis en een schaar om ze af te knippen

En pasta met pastasaus......ik lust geen pasta...
Ik woon en werk in Londen en m'n kerstpakket was geweldigggg! Namelijk een reiskofferset ( bekend merk) 3 stuks t.w.v 220 pond yeaaahhhhh!! ( sorry voor het opscheppen, maar ik ben er zo blij mee!)

Mn man werkt in de horeca en krijgt elk jaar de keuze tussen, dure messen, gevulde weekendtas met oa truffel, bonbons en snijplank of een waardebon voor een bepaalde winkel.

Wij zn zeer tevreden..
Waar een wil is, is een weg
Wij hupsen al een paar jaar (zorg) van tinteling naar pluim naar hoe het heet. Dit jaar zijn we opgewaardeerd naar dertig euro. Paar jaar geleden kregen we niks.

Vorig jaar had ik een echt kerstpakket, vond ik niet zo goed. Dit jaar zat die optie er niet eens meer bij. Iets handigs uitgezocht, ben er erg blij mee!
Overigens vond ik de pluim best leuk (25E) heb twee kaartjes voor een museum uitgezocht maar je kon ook kiezen voor bv een rituals pakket.
VVV bonnen van EUR 60 verpakt in een rituals doosje met scrub en bodylotion. Daarnaast twee kortingsbonnen voor Dr Fish en sauna. Erg blij mee, de bonnen zijn al ingewisseld voor een fles Coco Mademoiselle
VVV bonnen twv 50 euro. Prima wat mij betreft.
Vandaag al 2 van de 3 gehad. Van werkgever een pakketje, van personeelsvereniging een pakketje met eten (dus het "echte" kerstpakket idee!). Verder komt er nog een kerstborrel met hapjes en drankjes (alleen dat zou ik al geweldig hebben gevonden).

Vind het altijd zo leuk om iets uit te pakken! Ik hou van kadootjes
Geen kerstpakket trouwens, voor het eerst
quote:ninon schreef op maandag 16 december 2013 21:47 VVV bonnen van EUR 60 verpakt in een rituals doosje met scrub en bodylotion. Daarnaast twee kortingsbonnen voor Dr Fish en sauna. Erg blij mee, de bonnen zijn al ingewisseld voor een fles Coco MademoiselleOeh nice!
In de jaren 80, ja eeuwen geleden, ongeveer zelfde werkomstandigheden als nu. Echt een enorm kerstpakket ontvangen (producten) kon er amper de bus mee in. Met als extraatje einde contract.

Nu vaak van die bonnen waar je iets op kunt bestellen wat het vaak net niet helemaal is. Kon dit jaar ook naar een goed doel maar sorry mijn nul urencontractje is als van wie niet werkt zal niet eten en werk deze maand 5 uren dus toch aan mezelf besteed.

Vind het trouwens het leukst de enorme dozen met een blikje soep, half zakkie chips heerlijk om dat uit te pakken.
Doe ik niet aan....
Ooit als jochie voor Kroymans gewerkt (importeur dure auto's).

Mijn vader moest met de auto komen om het kerstpakket op te halen. Ruim 30 kilo aan eet- en drinkwerk, glazen, dekens, kaarsen, elektronische apparatuur etc.

Dit jaar een via Tinteling een foodprocessor besteld.
Ik krijg een nasty ass kookboek, die voor meer dan de helf bestaat uit foto's van hotemetoten uit het bedrijf met een stukje tekst erbij!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:blond09 schreef op 16 december 2013 @ 21:25:

Heb ooit bij een hele gulle werkgever een mooi pakket gehad: de vrouwelijke medewerkers mochten een otazu sieraad uitzoeken en de mannelijke een paar Puma sneakers.. Niks mis mee

Meest sneue was ooit een kortingsbon van 50% van... Jaja de winkel waar ik destijds werkte.

Op zich wel leuk, ik had er wel eens iets nodig maar ik vind dit toch een vreemd kerstpakketIk (vrouw) had liever de sneakers gehad dan een sieraad. Wel een leuk idee, is eens iets anders. Zo'n kortingsbon is inderdaad wel sneu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven