Kerstpakket
maandag 16 december 2013 om 19:13
Of rotzooi;)
Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!
Wat verraste je positief en wat minder.
(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )
Positief: eindelijk echt lekker bonbons!
Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!
Wat verraste je positief en wat minder.
(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )
Positief: eindelijk echt lekker bonbons!
Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
dinsdag 17 december 2013 om 13:45
Vorig jaar kreeg ik op mijn stage, waar ik pas een maand was, een groot eetpakket en een bon waarmee je bij veel webwinkels kon bestellen a 50eu. Heb schoenen bij vimodos ofzo besteld (ze waren van 90 naar 50 afgeprijsd) echt super ik loop er heel vaak op!
Mijn vader krijgt altijd een enorme xenos tulband cake.. Droog joh;)
Mijn vader krijgt altijd een enorme xenos tulband cake.. Droog joh;)
dinsdag 17 december 2013 om 14:00
Dit jaar een ''Spaans'' pakket met oa een fles sangria(wat wij niet lusten) zoutjes,boekje etc. Wijn wordt meestal door schoonvader in de loop van het jaar hier opgedronken.
Man krijgt die van hem vanavond,ben benieuwd.
Vorig jaar zat in dat van hem een opblaasbare slee/boot.Ligt nog in de doos in de kast.
Paar jaar geleden een of ander stom bordspel(hebben we doorgegeven aan vrienden met kinderen,zij hebben het volgens mij ook nooit gespeeld).
Het meest stomme wat man ooit heeft gekregen is alweer jaren geleden en was een step,en dan niet zo'n mooie grote stoere met dikke banden. Nee zo'n stomme kleine voor kinderen.
Heb hem via via doorgegeven aan een bijstandsmoeder met kinderen,die was er blij mee.
Verder heb ik de kast vol staan met bonbonschaaltjes,diepe borden,vakjes schalen etc. Heel leuk maar worden in de praktijk bijna nooit gebruikt.
Man krijgt die van hem vanavond,ben benieuwd.
Vorig jaar zat in dat van hem een opblaasbare slee/boot.Ligt nog in de doos in de kast.
Paar jaar geleden een of ander stom bordspel(hebben we doorgegeven aan vrienden met kinderen,zij hebben het volgens mij ook nooit gespeeld).
Het meest stomme wat man ooit heeft gekregen is alweer jaren geleden en was een step,en dan niet zo'n mooie grote stoere met dikke banden. Nee zo'n stomme kleine voor kinderen.
Heb hem via via doorgegeven aan een bijstandsmoeder met kinderen,die was er blij mee.
Verder heb ik de kast vol staan met bonbonschaaltjes,diepe borden,vakjes schalen etc. Heel leuk maar worden in de praktijk bijna nooit gebruikt.
dinsdag 17 december 2013 om 14:19
Vorig jaar van mijn werkgever, waar ik maar 8 uur in de week in dienst ben, een volle doos met lekkers, en een sneeuwpop pakket, zweedse fakkel etc gekregen, en daarnaast nog eens een ipad. Leuk hoor. Ik vind de uitpak dozen toch echt het leukst. Mijn man krijgt ook altijd weer zo'n leuke uitpakkert. Heerlijk!
dinsdag 17 december 2013 om 16:05
Ik ben helemaal blij met mijn pakket. Ik werk bij een gemeente en we krijgen veel regionale gerechten/producten. Verder servetten met ons station erop, op de meeste verpakkingen fietsjes en ook fietsjespasta. Geinig! En een spreuk in de streektaal.
Net als voorgaande jaren geen alcohol, trouwens. Wel 'siroop' (want in zo'n dure fles is het geen ranja meer) van Hooghoudt.
Onderin nog een weekendtas met de skyline van de belangrijkste gebouwen van de stad erop en een boekje met fietstochten in de provincie. Ben er echt blij mee
Net als voorgaande jaren geen alcohol, trouwens. Wel 'siroop' (want in zo'n dure fles is het geen ranja meer) van Hooghoudt.
Onderin nog een weekendtas met de skyline van de belangrijkste gebouwen van de stad erop en een boekje met fietstochten in de provincie. Ben er echt blij mee
Later is nu
dinsdag 17 december 2013 om 16:12
Wij mochten inderdaad ook zelf iets uitkiezen, 6 keuzes. Voor 13 november moest je je keuze doorgegeven hebben, kwam ik op 14 november achter
Dus dit jaar niks hahah eigen schuld dikke bult.
Bij vorige werkgever altijd de keus gehad een X bedrag aan een goed doel te schenken en dit ook altijd gedaan, past goed bij de kerstgedachte.
Dus dit jaar niks hahah eigen schuld dikke bult.
Bij vorige werkgever altijd de keus gehad een X bedrag aan een goed doel te schenken en dit ook altijd gedaan, past goed bij de kerstgedachte.
People say 'crazy cat lady' like its's a bad thing..
dinsdag 17 december 2013 om 23:56
woensdag 18 december 2013 om 02:40
Vorig jaar een soort pluim gekregen, alles waar we uit konden kiezen was een heel eind rijden, niet handig. En uiteindeljk heeft niemand die ' pluim ' in kunnen leveren, dat bedrijf ging failliet.
Dit jaar krijgen we waarschijnlijk een bon van juwelier. Heeft een collega voorgesteld, ze heeft zelf nl een nieuwe horloge nodig....Ik sta er niet op te springen maar ach, dan kies ik wel iets uit voor m'n dochter of moeder.
M'n man heeft altijd van die echte kerstpakketten. Vind dat altijd geweldig om uit te pakken!
Dit jaar krijgen we waarschijnlijk een bon van juwelier. Heeft een collega voorgesteld, ze heeft zelf nl een nieuwe horloge nodig....Ik sta er niet op te springen maar ach, dan kies ik wel iets uit voor m'n dochter of moeder.
M'n man heeft altijd van die echte kerstpakketten. Vind dat altijd geweldig om uit te pakken!
woensdag 18 december 2013 om 05:49
Geen kerstpakket voor mij helaas! Vind het zó leuk al die frutsels waar je nooit wat mee doet uitpakken. Dit jaar een cadeau bon van 100 pound te besteden bij de meeste winkels in London. Plus dat ik met kerst en oud en nieuw in het hotel slaap, 5 sterren en de minibar gratis is! Is erg fijn als je de kerst niet met familie bent!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
woensdag 18 december 2013 om 08:15
woensdag 18 december 2013 om 08:46
Wat moet je daar nou weer mee als werkgever? 1/2 vindt het geweldig, 1/4 vindt het gruwelijk, 1/4 geeft het meteen weg..
Ik maakte altijd met zorg zelf pakketten op de persoon toegespitst (2 -4 personeelsleden). Heb toen het vanuit de overheid belast werd gevraagd of ze liever bonnen of pakketten hadden: de meesten liever bonnen! Ik zou een pakket leuker vinden, maar heb geen baas.. Kreeg wel een keer van mijn assistente een pakketje omdat ze me een fijne baas vond!
Nu doe ik dus VVV bonnen (geld mag niet meer) maar dat vind ik niet zo feestelijk, dus ook nog een tasje met lekkere chocolade, koekjes en een drankje.
Ik maakte altijd met zorg zelf pakketten op de persoon toegespitst (2 -4 personeelsleden). Heb toen het vanuit de overheid belast werd gevraagd of ze liever bonnen of pakketten hadden: de meesten liever bonnen! Ik zou een pakket leuker vinden, maar heb geen baas.. Kreeg wel een keer van mijn assistente een pakketje omdat ze me een fijne baas vond!
Nu doe ik dus VVV bonnen (geld mag niet meer) maar dat vind ik niet zo feestelijk, dus ook nog een tasje met lekkere chocolade, koekjes en een drankje.
woensdag 18 december 2013 om 09:01
Gisteravond gaf mijn man zijn kerstborrel voor zijn bedrijf. Hartstikke leuk, tot in de late uurtjes, al het personeel was er en de meesten hadden een attentie meegenomen.
Van één medewerker kwam de inhoud van zijn cadeau me wel erg bekend voor; hij bleek gewoon de helft van het kerstpakket dat hij van zijn baas (mijn man) had gekregen, weer terug te hebben gegeven Foutje, want eigenljk had dat het kerstpakket van zijn vrouw moeten zijn, en haar kerstpakket doorgeschoven naar ons.
Ze stonden in een hoekje heel driftig te fluisteren over hoe ze dit goed konden praten; mijn man en ik konden de humor er wel van inzien
Gelukkig waren ze de enigen die ons eigen kerstpakket weer teruggaven!
Van één medewerker kwam de inhoud van zijn cadeau me wel erg bekend voor; hij bleek gewoon de helft van het kerstpakket dat hij van zijn baas (mijn man) had gekregen, weer terug te hebben gegeven Foutje, want eigenljk had dat het kerstpakket van zijn vrouw moeten zijn, en haar kerstpakket doorgeschoven naar ons.
Ze stonden in een hoekje heel driftig te fluisteren over hoe ze dit goed konden praten; mijn man en ik konden de humor er wel van inzien
Gelukkig waren ze de enigen die ons eigen kerstpakket weer teruggaven!
Your luck's about to change, cher.
woensdag 18 december 2013 om 09:07
We hebben elk jaar wel een leuk pakket. Ene keer een traditioneel pakket met de bekende zoutjes, knoflookbroodjes, pate e.d. Maar eigenlijk altijd wel een bekend merk (unilever e.d.).
Andere keer een italiaans eetpakket met kookboekje, een keer een grill ding. Eigenlijk voor tosti's zegmaar maar je kon er ook vlees op bakken als je hem openklapt maar dat doen we eigenlijk nooit.
Beste 'pakket' ever was voor mij de 70euro bon ter besteding bij de v&d. Die is uitermate goed besteed .
Vrouw krijgt elk jaar een bon per post en mag dan via internet iets uitkiezen. Pannensets/uitjes/sieraad e.d. maar er staan ook goede doelen in en vrouw kiest er altijd voor om te doneren aan kika.
Doen we elk jaar zo.
Andere keer een italiaans eetpakket met kookboekje, een keer een grill ding. Eigenlijk voor tosti's zegmaar maar je kon er ook vlees op bakken als je hem openklapt maar dat doen we eigenlijk nooit.
Beste 'pakket' ever was voor mij de 70euro bon ter besteding bij de v&d. Die is uitermate goed besteed .
Vrouw krijgt elk jaar een bon per post en mag dan via internet iets uitkiezen. Pannensets/uitjes/sieraad e.d. maar er staan ook goede doelen in en vrouw kiest er altijd voor om te doneren aan kika.
Doen we elk jaar zo.
Not my circus, not my monkeys