Loop ik achter?

18-12-2013 11:18 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al dagen zie ik op facebook de 2 volgende statussen voorbij komen. De eerste is: Ik heb vandaag schofterig een agent uitgescholden. En de 2e is : Er liep vandaag een naakte man bij me door de straat die alleen maar een kerstmuts op had.

En daar onder plaatsen dan al die vrienden van degene die dat er neer gezet heeft van die opmerkingen zo van Ooh echt weer wat voor jou. Of wat deed je toen? En dat soort antwoorden.

Maar goed. Dat er geen agent is uitgescholden lijkt me logisch nadat het voor de zoveelste keer te lezen is geweest, en dat er geen naakte mannen over straat lopen met kerstmutsen op dat is inmiddels ook duidelijk. Maar waarom typen dan ineens zoveel mensen tegelijkertijd die status? Wat heb ik gemist?

Of is dat weer zo,n radio grap?
Spelletje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een hele kinderachtige "grap".

Als je reageert of liked krijg je een pm met daarin 5 kinderachtige zinnen, waarvan je er 1 op je TL móet zetten.

Dacht het niet.
Zo'n kinderachtige grap dat het voor mij zelfs een rede tot ontvrienden was.
Aaaah, nu begrijp ik 't ook.

Dat volwassen mensen zich hier nog voor lenen zeg.
Oooh. Ik had maar 1x die van de blote man langs zien komen. Ik vond het al zo'n raar verhaal...
pfff
Ja ik ook. En als ik het aan iemand vroeg, waarom ie dat er op zette kreeg ik dus mooi geen antwoord.
Is het weer zover Zo flauw dit.
Hahaha, ik dacht eerst; hé jij woont bij mij in de buurt, maar het is dus weer iets doms.
Ik vind dat wel leuk, zo'n actie. Kun je in een oogopslag zien wie je uit je vriendelijst moet kieperen!
Haha, ik dacht ook die zal wel in de buurt wonen, exact dezelfde statussen gezien. Kom je toevallig uit G.R.....M, Ellen?
Als je mensen om deze reden uit je vriendenlijst kiepert, kun je je ook afvragen waarom ze überhaupt in je vriendenlijst staan.
Ik zat me dat ook al af te vragen waarom of ik in een paar dagen tijd dat soort zinnetjes 200x voorbij zag komen.
quote:kimberliefje schreef op 18 december 2013 @ 11:40:

Haha, ik dacht ook die zal wel in de buurt wonen, exact dezelfde statussen gezien. Kom je toevallig uit G.R.....M, Ellen? Nee. Ik kom uit overijssel.
Maar volgens mij lopen de naakte mannen door heel Nederland rond met alleen een kerstmuts op.Net zoals er in heel Nederland agenten schofterig worden uitgescholden. . Inderdaad erg flauw ja.
En weer loopt half facebook gebruikend Nederland elkaar na te apen.
quote:cherryoncream schreef op 18 december 2013 @ 12:24:

En weer loopt half facebook gebruikend Nederland elkaar na te apen.

het is een soort kettingmail, dus logisch dat je het dan steeds vaker tegenkomt.

anyway, een tijdje geleden was er hetzelfde spelletje met andere zinnetjes. iets met 'ik ga biechten, wens me sterkte' en dan nu weer deze....ik heb ook al gezien 'ik ben in de mac in de kots uitgegleden'

Nou ja, ik heb 2 a 3 mensen in mijn lijst die hieraan mee doen (doen ook altijd mee aan die domme pink ribbon acties dat je je geboortedatum met je cupmaat moet vermenigvuldigen en dat je aan de hand van de uitkomst in een lijstje moet opzoeken waar je op vakantie gaat en dat dan in je status moet zetten. Oja, geheim houden voor mannen hihihihihi).

Ik ontvriend ze er verder niet voor, maar ik reageer er ook niet op.
quote:Istar_ schreef op 18 december 2013 @ 11:20:

Als je reageert of liked krijg je een pm met daarin 5 kinderachtige zinnen, waarvan je er 1 op je TL móet zetten.

Dacht het niet.+ heel veel.
quote:matroesjka_ schreef op 18 december 2013 @ 11:30:

Oooh. Ik had maar 1x die van de blote man langs zien komen. Ik vond het al zo'n raar verhaal...Die uitgegleden in de kots bij de Mac geloofde ik dan weer wel
Heerlijk, heb twee weken geleden mijn Facebookaccount opgezegd en ben voorgoed van deze onzin af!
quote:Istar_ schreef op 18 december 2013 @ 11:20:

Dacht het niet.Precies dit! Ik had laatst gereageerd bij iemand die had geschreven 'ik ben vandaag gevraagd om als prostituee te gaan werken' en toen kreeg ik een week later een bericht dat ik er ingetrapt was en zelf uit 5 vreselijk stomme zinnen mocht kiezen welke ik op mijn tijdlijn ging zetten als soort van straf. Mooi niet gedaan! Wat een onzin is dat zeg.
'Ik ben stiekem fan van Justin Bieber' zie ik op mijn TL regelmatig voorbij komen.
Ojee, ik heb weer eens wat gemist zie ik. Deze reacties werken wel verhelderend
Aaaah, is dat het. Begreep dat uitglijden in de Mac ook al niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven