Kerstpakket

16-12-2014 20:48 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of rotzooi;)

Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!

Wat verraste je positief en wat minder.

(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )

Positief: eindelijk echt lekker bonbons!

Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/

Nou toch een 'pakket' gekregen...

zo'n plastic tas, zonder inhoud en met bedrijfslogo.... ik heb hem dus beleefd geweigerd, thuis gooi ik dat ding toch meteen in de grijze bak.
Op mijn werk zijn ze uitmuntend geworden in de slechte kerstpakketten. Of je krijgt er geen (wel collegae die hun ontslag krijgen, al een paar jaar op rij) of een kleinigheidje in de vorm van een goedkope pak koekjes. Toen het nog beter ging kregen we altijd een verrassingspakket, wat ik altijd erg leuk vond om uit te pakken!
Geven de ZZP ers zichzelf ook een kerstpakket met kerst?
@ teuntje; wow wat genereus..:/
een vitalituintje :p houten kistje met een zakje aarde en wat pakjes zaad waarmee je je eigen kruiden kunt kweken. er zat ook een bon bij waarmee je op een website uit voorgeselecteerde cadeaus kon kiezen.

Ik kijk uit naar een gigantische stapel boeken!
quote:Starshine schreef op 18 december 2013 @ 08:07:

Een bon van de juwelier? Hm tja, de juwelier hier is best duur, dus zo'n bon is nooit toereikend...Of ik heb gewoon een dure smaak Of je verwacht niet zo'n groot bedrag op de bon.. weet jij veel wat zij krijgen
Later is nu
Floppen (in de loop der jaren) een 'antieke' vaas' (voor alle werknemers), een plastic sla-servies waar zoveel plakband aan geplakt zat in de doos dat het waardeloos was.

Wij kregen ook vaak een grote doos met van-alles-en-nog-wat.

Die nam ik altijd graag mee naar huis, om dan thuis te openen. Spannend vond ik dat. Eén collega vond het leuk om direkt rond te roepen : er zit een hánddoek in ... Dat wilde ik dus niet horen.

Het is heel moeilijk om een pakket te maken waar iedereen blij mee is; meestal werd er op het werk al driftig geruild onderling, neem jij mijn glazen, krijg ik jouw kaarsen enzo.

Ik werk al een tijd niet meer, dus krijg geen pakket meer.

Een vriendin van mij, ZZP er, maakte altijd een pakket voor een collega ZZP er, en kreeg er altijd een van haar. Hadden ze toch een pakket!
Gelukkig dit jaar eindelijk iets waar ik ook wat aan heb. Nu een abonnement genomen op de Historia.

Jaren hiervoor ook een keuze bon gehad maar waar je uit kon kiezen
quote:Starshine schreef op woensdag 18 december 2013 08:07 Een bon van de juwelier? Hm tja, de juwelier hier is best duur, dus zo'n bon is nooit toereikend...Of ik heb gewoon een dure smaakIk verwacht ook geen superbedrag hoor, dus we zullen ook bij moeten leggen. Ik weet dat we blij moeten zijn dat we iets krijgen maar ik had dan liever gewoon geld gehad.
dit jaar een bon voor 123-kado.nl. ik heb er 2 ritualspakketjes, sennheiser oordoppen en 2 frutsels voor besteld. heel blij mee.

ook krijgen we elk jaar een goede fles champagne.

normaal stelde werkgever pakketten zelf samen, maar er waren mensen die er niet blij mee waren. dus nu overgestapt naar de "bon".

man heeft 2 flessen wijn plus een dinerbon gekregen (waarde nog niet gechecked, maar verwacht niet meer dan 20) en van de ander een fles wijn en een vvv-bon van 15 euro.

echte floppen niet mee gemaakt. wat wij niet gebruiken uit mijn of mans pakket, geven we door aan familie. altijd wel iemand die we er blij mee kunnen maken.

dus wij zijn er blij mee. sowieso klaag ik niet als het om extraatjes gaat. erg leuk als ze het geven, maar ook niet erg als het niet zo is. is immers een extraatje.
quote:ElleMichelle schreef op 18 december 2013 @ 13:39:

Mijn man wel, die gaat na de feestdagen naar de makro voor een pakket

Ik heb de mijne gisteren ook gezien. Een carroussel-bon ofzo. Neem hem morgen mee naar huis en kan dan ook pas zien wat er te krijgen is op de site. Ik hoop dat ik er iets leuks voor kan vinden. Maar het is toch anders dan wanneer we zo'n doos met eten enz kregen. Dat vind ik toch leuker uitpakken.
quote:ElleMichelle schreef op 18 december 2013 @ 13:39:

Tot nu toe is er altijd wel een klant die ons wat geeft. Van aardigheidje tot groot luxe pakket.

Dit jaar ben ik blij gemaakt met een favoriet huidverzorgingsproduct, zoute snacks en koek.
Dit jaar naast allemaal lekkernijen en een fles appelsap, ook een stormparaplu gekregen. Weer een erg leuk pakket. Ik blijf het altijd erg leuk vinden om het uit te pakken. En man heeft weer een V&D bon van 50,- euro gehad. Kunnen we weer goed gebruiken.
Just smile and wave boys, smile and wave...
Van ene werkgever een wokpan gevuld met zakjes, pakjes, saus e.d. Leuk! En handig, want was al toe aan een nieuwe pan.

Van andere werkgever een lelijke kaart met 25 euro er in. Ook lief hoor, maar ik ben een hopeloos verwend kreng dat het liefst een doos vol meuk uitpakt ;)
Ja....een flinke mand van een delicatessezaak. Met uit mijn hoofd

-pecannoten in chocolade (net opgegeten)

- fles wijn

-gemengde noten

- basilicumchips

- kaaszoutjes

- noga

-chocoladedingen

-chocoladekransjes

- worstjes

- kaasje

- olijven

- potje salsa

- soepstengels

- reep kletskoek

- thee
Zo pakketten zijn hier ook binnen. Man heeft er maar liefst twee. Een van het uzb de ander van de werkgever waar hij werkt. Die laatse is niet zo super. Mini-flesje wijn, chips, toastjes, cake, drop en een messengerbag. Van het uzb een friesland/schaats/winterpakket met het befaamde sneeuwpop-pimppakket, rookworst, friese koek etc.

Ik heb een echt wijvenpakket (zorg he) met koek en chocolade, een windlicht, vilten mand en een woonplaid. Lekkrr, nu nog een loungebank voor bij die plaid
quote:-teuntje- schreef op maandag 16 december 2013 19:50 Hier helaas ook geen kerstpakket (meer).

Leukste mooie (hapjes)schaal die speciaal voor mijn arbeidgever werd ontworpen.

Leukste verhaal, mijn vader kreeg ooit een grote weekendtas gevuld met lekkers als kerstpakket, paar jaar later woonde ik in het buitenland en had die tas in gebruik. Niks aan de hand totdat er een lijk opduikte in precies zo'n tas . (Die schijnbaar vrij uniek voor NL was). Toen ik dus een keer weer op bezoek was bij mijn ouders kregen we meteen bezoek van een politieman om te checken dat mijn vader de tas nog had Het zal je maar overkomen! Haha. Was het een collega van je vader, die toch niet zo netjes bleek te zijn?
Een boekenbon van 25 euro. Hiep hoi!
Levensmiddelen, een sporttas en een vorm om van sneeuw "stenen" te maken zodat je een iglo kunt bouwen
Ik vind dat verhaal van Teuntje dus helemaal niet zo leuk. (leukste verhaal, really??) Maar dat zal dan wel aan mij liggen. :-S
quote:Lucky_Birdie schreef op 16 december 2013 @ 20:03:

Ik vind kerstpakketten altijd leuk om uit te pakken,en ze waren hier over het algemeen wel leuk en goed bruikbaar.

Helaas zijn ze overgestapt op bonnen van mijncarroussel . En ik ben snel blij, maar ook dit jaar zat er weer niets leuks bij. Vorig jaar maar een bon van de V& D gekozen, maar die zaten er nu niet meer bij.

En eerst kon ik niet inloggen omdat de site in onderhoud was, toen ik eindelijk kon inloggen kon er door de drukte niet besteld worden.

Vind het zo jammer dat het hele 'wat voor iets leuks zal er dit keer in mijn pakket zitten' gevoel weg is.Ik kon ook niets leuks vinden en ben uiteindelijk maar voor het zakmes gegaan, met wat opvulsel om de resterende sterren op te krijgen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:sas_andrea schreef op 19 december 2013 @ 13:17:

dit jaar een bon voor 123-kado.nl. ik heb er 2 ritualspakketjes, sennheiser oordoppen en 2 frutsels voor besteld. heel blij mee.

ook krijgen we elk jaar een goede fles champagne.

normaal stelde werkgever pakketten zelf samen, maar er waren mensen die er niet blij mee waren. dus nu overgestapt naar de "bon".

man heeft 2 flessen wijn plus een dinerbon gekregen (waarde nog niet gechecked, maar verwacht niet meer dan 20) en van de ander een fles wijn en een vvv-bon van 15 euro.

echte floppen niet mee gemaakt. wat wij niet gebruiken uit mijn of mans pakket, geven we door aan familie. altijd wel iemand die we er blij mee kunnen maken.

dus wij zijn er blij mee. sowieso klaag ik niet als het om extraatjes gaat. erg leuk als ze het geven, maar ook niet erg als het niet zo is. is immers een extraatje.waarde is dus 45 euro. en net bij de borrel zijn nog de klantenkadootjes verloot. had ik nog een kerststol met wat zoutjes. we zijn goed verwend dit jaar. :-)
quote:Desperate_Housewive schreef op 19 december 2013 @ 13:25:

[...]

Mijn man wel, die gaat na de feestdagen naar de makro voor een pakket

Ik heb de mijne gisteren ook gezien. Een carroussel-bon ofzo. Neem hem morgen mee naar huis en kan dan ook pas zien wat er te krijgen is op de site. Ik hoop dat ik er iets leuks voor kan vinden. Maar het is toch anders dan wanneer we zo'n doos met eten enz kregen. Dat vind ik toch leuker uitpakken.Die bon ís van de Makro. Misschien dat je man hem ter plaatse kan verzilveren ? In de carroussel zit een keuze voor een verrassingspakket. Waarschijnlijk vullen ze dat in januari met de restjes ? De keuze was van alles, maar niets dat ik kon gebruiken. Veel Xenos-meuk
Een echt kerstpakket met veel lekkers. Vooral spannend om te kijken wat erin zit.

En pakket met servies van Leonardo, wat dat ga ik morgen zien, maar het schijnt heel mooi te zijn.

En iets waar ik van een site mag uitkiezen. Maar ik weet helemaal niet wat, het is veel te veel waar ik uit mag kiezen.

Luxe dus :-)
quote:noah88 schreef op 20 december 2013 @ 19:25:

[...]

Het zal je maar overkomen! Haha. Was het een collega van je vader, die toch niet zo netjes bleek te zijn?

Helaas nog niet opgelost, volgens mij.

http://www.mickvanwely.nl ... op-bont-het-hele-dossier/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven