Schoonmoeder

20-12-2013 13:29 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze wil ik even mededelen dat ik de leukste schoonmoeder ever heb! Dat ze super veel voor ons doet en gewoon een hele leuke, lieve en vlotte vrouw is!

Wat ik hier mee wil?? Aangeven dat ik wel zin heb in kerst met mijn schoonouders!!
Mijn schoonouders zijn ook helemaal top
Ik heb ook een schat van een schoonmoeder! Ben erg blij met haar!
Mijn schoonmoeder is een lieverd!
Jeeeej gelukkig zijn er heel veel leuke schoonmoeders!!
Ik heb geen schoonmoeder maar ik denk wel dat mijn schoonzoon heel blij is mijn zijn lieve schoonmoeder
@mika, dat telt ook!!
Die van mij is ook lief, nog nooit een verkeerd woord van gehoord. En met kerst staat ze zich weer enorm uit te sloven in de keuken en is de tafel prachtig gedekt voor ons.
Ik heb een schoonmoeder, een stiefschoonmoeder, een exstiefschoonmoeder, een stiefmoeder en een moeder. De een leuker dan de ander maar vooruit, allemaal goedgekeurd.

Gelukkig hoef ik ze niet allemaal langs met kerst!
Ik heb de liefste schoonouders van de wereld! Met mijn ouders heb ik het niet getroffen, maar dat maken mijn schoonouders ruimschoots goed. Ook zijn ze de liefste opa en oma van de wereld! Wij verheugen ons dan ook zeer op de komende kerstdagen samen.
Mijne woont niet in NL, dus ik zie haar niet zo vaak! Maar ze is een lieve vrouw. Schoonvader is een beetje een brommert, maar geen vervelende man hoor
Up! Ik heb een hele mooie (nieuwe) jas gekregen van mijn schoonmoeder, zomaar! Niet alle schoonmoeders zijn heksen; wat een lief mens is de mijne!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven