trio?

17-12-2013 21:50 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai iedereen,

Een tijdje geleden heb ik voor het eerst xtc gebruikt. Toen ook voor het eerst met een meisje gezoend. Mijn vriend vond dat dan ook heel geil om naar te kijken waar ik weer ontzettend geil van werd. Sinds dien fantaseer ik over een trio met een andere vrouw. Ik weet dat dat mijn vriend zijn geilste fantasie is. Alleen ben ik dus een beetje jaloers. Ik wil misschien best een showtje weggeven voor hem met een andere vrouw alleen wil ik niet dat hij haar neukt of aan haar zit (beetje hypokriet als je een trio wil?) Dit weet hij ook en snapt dat ook.. maar hij wil natuurlijk wel met mij neuken. Hoe kan dit allemaal met een andere vrouw erbij? Ik vind het heel spannend want het is mijn eerste trio dus ben er een beetje onzeler over.. ik ben ook bang dat het alleen aan de xtc lag waarom ik zo geil werd van een vrouw.. help me out!
Ik zou niet als "opwarmerT" aan jullie trio willen meedoen en dan zeker mogen toekijken hoe jullie het vervolgens gezellig hebben... Nee dank je.
Nee dat is waar.. een van de redenen waarom ik het niet wil doen.. of moet ik mijn jaloezie op zij zetten.. heeft iemand hier ervaring mee?
Probeer eerst eens te zoenen met een meisje zonder xtc.

Kijk of je het geil vindt.

Doe een mvv én een mmv.
quote:charissa20 schreef op dinsdag 17 december 2013 22:16 Nee dat is waar.. een van de redenen waarom ik het niet wil doen.. of moet ik mijn jaloezie op zij zetten.. heeft iemand hier ervaring mee?Niet doen, want jaloezie kAn je niet opzij zetten en maakt je relatie stuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Huur een prostituee, dan kun je haar precies instrueren wat ze wel en wat ze niet mag doen.
Blijf van die xtc af...
quote:Trotter schreef op 17 december 2013 @ 22:38:

Huur een prostituee, dan kun je haar precies instrueren wat ze wel en wat ze niet mag doen.+1, al zou ik het als ik jou was niet doen. Als je zelf al aangeeft dat je jaloers bent maakt het meer kapot dan dat het jullie samen een leuke ervaring zal bezorgen.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Trio kan ook alleen op jouw 'noden' gericht zijn. Dus je vriend en de 2e vrouw zijn alleen met jouw genot bezig, niet met elkaar.

Tenzij jij het toch ineens geil vindt om hem met een andere vrouw te zien neuken...
Probeer fantasie van werkelijkheid te onderscheiden. In werkelijkheid zul je met een hoop zaken rekening moeten houden o.a. het jaloers zijn. Je kunt die andere vrouw nu eenmaal niet als attribuut behandelen.

Een nog slimmere zet is dit soort dingen niet te doen onder invloed. Je gaat dan te gemakkelijk over grenzen heen. Bespreek het allereerst eens met je vriend en kijk waar je dan uitkomt.
It's never too late start living!
quote:Dolores007 schreef op 17 december 2013 @ 22:40:

Blijf van die xtc af...
Pas als je hier nuchter ook achter kan staan en middelen hooguit een ervaring mooier kunnen maken zou ik hier over denken. maar iets nodig hebben om een grens over te gaan waar je nuchter erg je twijfel over hebt (je geeft aan best jaloers te zijn) is vragen om moeilijkheden.

\

Ook de dag erna zul je er nog zonder spijt op terug moeten kunnen kijken en dat kan alleen als je het ook nuchter een plek kunt geven en je verstand er over hebt laten gaan. Is het dan nog steeds een leuk en geil idee dan kun je dit overwegen maar nu geeft je verstand en je gevoel eigenlijk aan dat je hier niet aan toe bent en dat komt na een ervaring echt weer om de hoek kijken als je gaat ontnuchteren.,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Doe het nou niet onder invloed, dat kan alles kapot maken. Geloof me!
Alleen ben ik dus een beetje jaloers. Ik wil misschien best een showtje weggeven voor hem met een andere vrouw alleen wil ik niet dat hij haar neukt of aan haar zit

Dus je wil helemaal geen trio?
quote:Koettie schreef op 19 december 2013 @ 22:03:

Alleen ben ik dus een beetje jaloers. Ik wil misschien best een showtje weggeven voor hem met een andere vrouw alleen wil ik niet dat hij haar neukt of aan haar zit

Dus je wil helemaal geen trio?

scherp :-) een trio is inderdaad dat je met 3 personen aan de gang gaat. Als je vriend niet mee mag doen is het geen trio maar v/v met een toeschouwer.

ik vraag me ook af welke bi vrouw behoefte heeft om aan jouw showtje voor je vriend mee te doen. Een bi vrouw heeft ten eerste denk ik al geen behoefte aan jouw kijkende vriend en zou liever daten met iemand die zelf ook bi is en haar wil ipv dat het allemaal bedoeld is om jouw vriend op te geilen.

Leuke fantasie dus maar als je weet hoe onmogelijk het al bijna is die vrouw te vinden voor een trio dan is het met jullie wensen al helemaal een kansloze actie. Geen vrouw leent zich hiervoor.
Een beetje off topic, maar hoe werkt het eigenlijk met veilig vrijen tijdens een trio? Je haalt er toch iemand bij die je niet kent. Of moet je dat loslaten en gewoon na afloop gaan testen?
quote:Nikkie79 schreef op 20 december 2013 @ 21:20:

Een beetje off topic, maar hoe werkt het eigenlijk met veilig vrijen tijdens een trio? Je haalt er toch iemand bij die je niet kent. Of moet je dat loslaten en gewoon na afloop gaan testen?

:Lijkt me dan handiger dat iedereen zich vooraf laat testen.

Het is anders beflapje handschoentjes aan enz enz. Vind je dat te klinisch kunnen de partijen zich vooraf laten testen. :Overigens kent die gene andersom jullie net zo min, hoe weet zij dat jullie altijd trouw aan elkaar waren en niet iets hebben opgelopen?

Kijk maar op soa.nl bij wat is vrijen, wat je wel en niet kunt oplopen en hoe je dat evt kunt voorkomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven