Gezondheid alle pijlers

Huidlupus

21-06-2008 13:47 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

zijn er meer mensen hier die ook huidlupus hebben?

bij mij is het pasgeleden ondekt doormiddel van een biopt..ze hebben ook gelijk mijn bloed en urine gecheckt om te kijken of het niet ook in mijn systeem zit..dat was gelukkig niet het geval..maar moet nu wel jaarlijks voor controle komen..

ik heb een vlek op mijn gezicht..niet verdikt, schilfert niet, jeukt niet en kan het goed verbergen met make-up..de biopt die ze hebben genomen is ook goed genezen gelukkig..wordt er wel nzeker van want ik zie die vlek natuurlijk wel heeeel erg..bij jezelf zie je dingen toch altijd meer dan dat het een ander opvalt..

ik ben momenteel zwanger..en het is sinds het begin van mijn zwangerschap pas opgevallen..maar als ik kijk naar foto's van vorig jaar zie je ook heel lichtjes die vlek...ik was toen nog aan t ontzwangeren van mijn vorige zwangerschap..ben dan ook vrij snel weer zwanger geworden van de tweede..

het heeft zich bij mij dus geopenbaard doormiddel van hormonen..het heeft waarschijnlijk wel gesluimerd..

mijn vraag is zijn er hier nog meer mensen met LE

wat waren jullie symtonen?

hebben jullie medicijnen?

zit het bij jullie alleen in de huid of ook in je systeem..

of is het later in je systeem gevonden??

enzv.

ben heel erg benieuwd..mede ook omdat ik weet dat het verloop heel wisselend is..maar zie soms door de bomen het bos niet meer en vindt die onzekerheid ook best wel moeilijk..

gr.
Hoi,

Ik heb een "vroegere" vreindin met SLE die een weblog bij houdt, met al haar ups en downs. Als je me een mailtje stuurt zal ik je haar weblogadres wel ff toesturen.

amy-27@hotmail.com

Verder veel sterkte!!
Hoi Amy,

heb je gemaild.

gr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven