Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Hey meiden,

Wat een narigheid hier allemaal zeg, migraine, krampen, overlijden... gelukkig nog wat onderbroekenlol van Noor Die krampen van jou klinken erg vervelend Marieke! Hoop dat er wat uit het onderzoek komt, dan weet je in ieder geval waar het aan ligt

Hier gaat het wel oke, gisteren niet meer hardgelopen want was pas laat klaar met werken, daarna gegeten bij mn ouders (witlof, aardappelen, zalmfilet en sla) en toen had ik met vriendin afgesproken, daar tot middernacht zitten janken om het broerverhaal Vanochtend lekker uitgeslapen, was ik wel even aan toe.

Vandaag ga ik dat hardloopprogramma op mn MP3 zetten en dat ga ik vanavond doen. Daarna voetbal kijken in de kroeg... spannnneeennddd!!!! Vanavond stappen, ook wel weer eens zin in, is alweer een tijdje geleden! Even lekker dansen en wijntjes drinken

Verder niet zoveel te melden, kom net van bed, lekker samen uitgeslapen en gaan zo even lekker lunchen in het dorp. Is vandaag ook vanalles te doen hier, marktjes, muziek, gesjelliieeee.... Fijne dag allemaal! Dikke zoen
Ohw, nu ik dat terug lees staat het er iets anders dan ik bedoel. Ik hoop natuurlijk niet dat er vreselijke dingen uit je onderzoeken komen, maar ik hoop wel dat ze kunnen ontdekken wat de oorzaak is van je pijn en bloedingen, want dan kan je er tenminste ook iets aan (laten) doen... snappie? Ik bedoel het beter dan dat er staat
Ik bedoel dus hetzelfde als Porec, alleen wat omslachtiger beschreven. Haha, ik hou op, jullie snappen me wel!
En anders maar niet.... Doooeegggiieee!!!!

Vanochtend woog ik 64,5. Wel een beetje :-/ maar het was veeeel meer. Ik woog echt boven mijn start gewicht hier. Gelukkig dus weer op de weg naar beneden. Begin weer gemotiveerd te worden. Heb wel m'n dip momenten. Vooral na het eten en eind van de middag. Vast herkenbaar.

Hoop dat ik me vanavond ook wat kan inhouden met voetbal. Als er vanalles voor me neus sta dan 'moet' ik vaak wat nemen...

Groetjes
Ow.. vergeet het belangrijkste.. Ik heb vanochtend (eindelijk) weer een rondje hard gelopen. Met Evy (start to run).. weer opgepakt bij les 10. Ging goed!!
Goed goudvis! Ik ben net thuis, heb een nieuwe MP3 gekocht, en ga nu ook start to run erop zetten en er daarna mee lopen!

Heb me vanmorgen ook gewogen: 65.5! Mag dat wel in het schema Porec?? Ik word helemaal depri van die 66.7....
Je kunt het van twee kanten bekijken Revival: of je wordt er depressief van óf je bent as donderdag 0.2 méér afgevallen dan er staat...

Staat er beetje krom, maar je snapt 'm wel?

(Jeetje wat leggen we veel uit wat we eigenlijk bedoelen )
Shit happens
1.2 zelfs!!
Heeeeeeey....

Alle uitleg niet nodig geweest, heb hier tegenwoordig aan een half woord voldoende!! Krampen zijn gezakt, maar geen tijd meer gevonden om te sporten. Zo eerst eens eventjes douchen, dan eten en dan een plek bemachtigen in de kroeg voor de wedstrijd! Daarna door om op stap te gaan...

Revival... waar ga jij stappen?

Heb alle posts gelezen hoor, maar even weinig tijd....

Fijne avond allen, succes met het inhouden bij alle snacks en bis schnell!!
Fijn dat de krampen minder zijn Marieke! Ik ga voetbal kijken in de dorpskroeg hier, en daarna stappen in de stad... Misschien zie ik je nog, zonder dat we het door hebben, haha!
Oh trouwens, net hard gelopen, heb dat start to run op mn MP3 gezet, was wel fijn lopen! Heb ook gevraagd of ik mee mag schrijven op het start to run topic, omdat ik mezelf ken en wel wat schoppen onder mn kont nodig zal hebben om dit programma te blijven volgen
quote:revival schreef op 21 juni 2008 @ 16:45:

1.2 zelfs!! Verrek zeg, das nog beter!
Shit happens
Ok, veeeeel plezier!! Grappig idee dat je vannacht ook in Grunn rond huist... Hmmmmmmmm... Ik eerst voetbal in een kroeg en swingen @ de drie uiltjes. Ken je dat? My favourite place

Vandaag:

L: stokbroodje kaas/ananas, appelsap

D: restje moussaka met coleslaw en 3 tomaten

Raar lijstje eigenlijk!

(ik zit trouwens de hele tijd online omdat ik een vakantie aan het zoeken ben... kan niet kiezen, errug irritant, haha!)
Nog even een lijstje... Beetje vreemd gegaan vandaag omdat de jongeren op mijn werk in de weekenden altijd brunchen

O: (Thuis) 1 bh appelstroop, 1 bh sandwichspread

Brunch: 1 bh witte vlokken, 1 x cracker kaas

L: 1 bh sandwichspread, 1 bh witte vlokken

T: tussendoor een appel en 3 scholiertjes (koekies met chocola)

D: worteltjes, gekookte aardappeltjes, tartaartje en yoghurt na

T: wijn, wijn, wijn, wijn
quote:Mariekske27 schreef op 21 juni 2008 @ 18:09:

T: wijn, wijn, wijn, wijnOhw jah, doe die bij mij er ook maar bij...
Hey Revival, toch op vakantie? En je was zo sneu dat je niet zou gaan, leuk hoor!!

Oja, plempen

O brinta

L kopje soep, 3 vezelfit crackers met rauwe ham en filet americain

T huh? niks?

D witlofsalade, gebakken aardappelpartjes en gebakken kabeljauwfilet

Niet veel maar ook niet veel gedaan ivm vaatdoekjesgevoel na de aanval
Shit happens
Hee allemaal,

Hmm beetje druk de laatste dagen, dus ik kom er niet aan toe om lekker bij te lezen.

Ben een hele zak mms aan het opeten ;-(((, gaat weer niet goed helaas.

Wel vanmorgen hardgelopen, dat wel.

Lijstje:

yoghurt/cruesli/water

paar cola light

grote koek

2 bollen osseworst

halve zak mms....ooooh erg he!!!

Voel me ook niet prettig, uiteraard.

Nog een kleine week tot de vakantie!

Als ik het zo lees gaat hiet hier prive ook niet super, maar wel op lijngebied toch? Zie nette lijstjes namelijk.

kus

Jennie
*hmm, lekker avondeten heb je gehad Porec!

Ja, toch op vakantie... Onder de motto's 'je leeft maar één keer', 'geld moet rollen' en 'geniet ervan nu het nog kan'

Jennie, M&M JUNK!!! Hahaha, ik hoor lees jou zooo vaak over M&M's! Ik kan ze zelf ook niet weerstaan, dus begrijp je wel hoor Maar wel zonde joh....
http://www.bobdeboer.com/speeltoestel

Ik weet niet of dit mag? Maar dit is ons speeltoestel...

Mmmmms zijn op en ik heb WEER spijt ;-(.
Och Jennie, op je avatar is het niet goed te zien, maar wat een heerlijke koppies op de foto's

Zijn ze een beetje tevreden met hun nieuwe speeltje?

Waar woon je trouwens? Kunnen we daar een M&M verbod instellen?!

Revival: avondeten was inderdaad erg lekker, kabeljauw was ook uitzondelijk goed gelukt (heb 't ook wel eens iets te lang gebakken en dan wordt 't zo taai)

Groot gelijk met je vakantieplannen, wanneer ga je? Weet je al waarheen? Auto/vliegen/trein ?

*ik ga me straks stiekem ook even wegen, moet wel weten of ik in de lijn naar beneden zit, moet as donderdag tenslotte 59 precies of minder zijn*

In mijn agenda heb ik dus per halve kilo per week afvallen staan als streef, dan zou ik bij aanvang v/d vakantie 57.5 wegen...zou ik best tevreden mee zijn.

Nu eerst een bakkie leut, tot later!
Shit happens
Dom! Weegschaal gaf meer aan dan vrijdag, zucht
Shit happens
Hooooi,

Hey Porec, wat een frustratie... hmm, iedere keer zeg je weer tegen jezelf, niet wegen! en toch weer doen he komt vast weer goed voor donderdag! Je had vrijdag toch ook een soort snackattack gehad? En daarna schreef je dat je het weer had uitgekotst.... why? doe je dat vaker?

Ow Jennie, ik ken dat soort aanvallen die jij met m&m's hebt ook maar al te goed! Zo kloten, niet meer stoppen en daarna de spijt. Grrr...

goudvis, ik ken jouw dipmomenten ook maar al te goed!

Hier verder flink katerig, dikke koppijn... Nouja, eigen schuld dikke bult. Vanavond weer werken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven