Gedrag van mensen

22-12-2013 20:44 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
.
quote:khaleesidragon7 schreef op 22 december 2013 @ 21:12:

Dan kan ik je helemaal blij maken want wij hebben nog een absurd grote duowagen ook! Dubbele irritatie voor de kinderwagenhaters onder ons! Tja, je doet vooral jezelf er toch niet zo'n plezier mee. Anders zou je geen topic hoeven openen over hoe je je benadeeld voelt door iedereen.
Valt me op dat jullie beiden deze situatie niet vanuit het point of view van een ander kunnen zien. Als je op "ja-ik-ben-het-helemaal-met-je-eens"-post had gerekend, dan zit je toch echt verkeerd op dit forum
quote:dweedledee schreef op 22 december 2013 @ 21:17:

Valt me op dat jullie beiden deze situatie niet vanuit het point of view van een ander kunnen zien. Als je op "ja-ik-ben-het-helemaal-met-je-eens"-post had gerekend, dan zit je toch echt verkeerd op dit forumNee hoor, ik ben het wel helemaal met TO eens.
Ik kijk gewoon niet naar beneden op zo'n kerstmarkt, maar naar de kraampjes en de mensen en dan zie ik die kinderwagen pas veel te laat.

Wat is er voor je kind zo leuk aan de hele dag tegen benen aankijken? Vind je kind het wel gezellig, deze traditie?
Ik merk het omgekeerde, ik zie alleen maar doordouwers met die kinderwagens, dat er iemand loopt doet er niet toe. Idem met scootmobieltjes, net iets te hard en niets ontziend over de markt rijden.
verba volant, scripta manent.
.
quote:annapalona schreef op 22 december 2013 @ 21:18:

[...]

Nee hoor, ik ben het wel helemaal met TO eens.

Wat dus maakt dat je het niet vanuit de andere kant lijkt te willen zien. Net zo goed als de mensen hier die perse kinderwagens lijken te verafschuwen en dus niet aan de kant gaan.

Dom gedrag vind ik dat van beide kanten. Iedereen kan toch gewoon rekening met de mensen om hen heen houden? Of je nou wel of niet een kinderwagen voort duwt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
.
Sneue reacties trouwens van jullie beiden. Kinderachtig.
Misschien is het een stomme vraag hoor, maar heb je op een drukke markt soms voorrang als je een kinderwagen bij je hebt? Iedereen loopt toch achter elkaar aan te sloffen in dezelfde trage pas? Ik kan daar zonder kinderwagen ook niet zomaar tussendoor, gewoon omdat mensen aan de kant beuken niet bepaald netjes is.
Some flies are too awesome for the wall
Of tewel, misschien kan iedereen een beetje beter opletten?

De kinderwagenduwers en de andere mensen en niet zo miepen op elkaar, en zeg eens sorry als je op een baby botst.

En de kerstmarkt lijkt me ook geen toffe plek met een kleintje..of eigenlijk ook zonder kleintje

Stelletje zeikwijven hier
Sjeesuz, kijk maar uit dat ze niet over je tenen rijden, zo lang als die zijn.

Ik snap niet waarom mensen kleine kinderen en honden meeslepen naar zo 'n bomvolle markt waar ze alleen benen en billen zien.
quote:annapalona schreef op 22 december 2013 @ 21:23:

Stelletje zeikwijven hier Dat zeg ik net: Echt dom gedrag laat je hier nu zien. En dat om kinderwagens? Sjonge.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 22 december 2013 @ 21:22:

[...]

Wat dus maakt dat je het niet vanuit de andere kant lijkt te willen zien. Net zo goed als de mensen hier die perse kinderwagens lijken te verafschuwen en dus niet aan de kant gaan.

Dom gedrag vind ik dat van beide kanten. Iedereen kan toch gewoon rekening met de mensen om hen heen houden? Of je nou wel of niet een kinderwagen voort duwt?

Precies mijn punt. Maar ik lees hier alleen maar dat je met je kind nergens mag komen.

Persoonlijk zou ik nooit naar zo'n markt gaan en heb eigenlijk meeste last in de supermarkt, andere situatie.

Maar begrijp gewoon niet waarom mensen niet kijken met of zonder wagen, allemaal asociaal.
quote:Enn schreef op 22 december 2013 @ 21:25:

[...]

Dat zeg ik net: Echt dom gedrag laat je zien.Ja dom en blont
En dat is moeder... Djeeeez
quote:annapalona schreef op 22 december 2013 @ 21:26:

[...]

allemaal asociaal.Schelden en die smiley plaatsen ook.
quote:annapalona schreef op 22 december 2013 @ 21:26:

[...]

Ja dom en blont Tsja, ik snap eerlijk gezegd niet waarom je denkt dat dit nog grappig is. Fijn topic verder.
quote:Enn schreef op 22 december 2013 @ 21:27:

[...]

Schelden en die smiley plaatsen ook.Nou ben ik beledigd hoor
quote:Dickens schreef op 22 december 2013 @ 21:25:

Ik snap niet waarom mensen kleine kinderen en honden meeslepen naar zo 'n bomvolle markt waar ze alleen benen en billen zien.P'sies.
verba volant, scripta manent.
.
quote:Enn schreef op 22 december 2013 @ 21:28:

[...]

Tsja, ik snap eerlijk gezegd niet waarom je denkt dat dit nog grappig is. Fijn topic verder.Dank je! Ik vond de reacties erg sociaal en dacht dat kan ik ook en beter.
quote:Dickens schreef op 22 december 2013 @ 21:25:

Ik snap niet waarom mensen kleine kinderen en honden meeslepen naar zo 'n bomvolle markt waar ze alleen benen en billen zien.

En drukke markt: zoon vindt het nog steeds zalig om hangend op mijn rug over mijn schouder mee te loeren vanuit de manduca (en dat ding is makkelijk in een tas te proppen als hij zelf wil lopen).
Ik denk dat het met kinderwagens net zoiets is als met autorijden, sommige kunnen het, andere niet
happines is not about waiting for the storm to pass, it is learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven