Wraps hapjesbuffet
zondag 22 december 2013 om 21:45
Toevallig heb ik ook wraps in mijn kerstmenu verwerkt
behalve die met zalm maak ik wraps met omelet
Omelet bakken met 2 of 3 eieren, wrap besmeren met philadelphia, beleggen met sla, daarbovenop de afgekoelde omelet en strak dichtrollen net zoals bij die met zalm
Wraps met gerookte kip, worden dezelfde rolletjes als bij de zalm en omelet. Verder cocktailsaus en weer sla, gerookte kip zijn van die plakjes
Wraps met tonijn, moet zelf nog even zoeken hoe ik ze ook al weer moet vouwen. Vulling bestaat uit sla, geraspte kaas, tonijn uit blik gemengd met een gesnipperd ui en mayonaise
Wraps met kip kerrie, kant en klaar kip kerrie salade en sla
Voor de laatste twee gebruik ik klein tortilla's
Verder ga ik nog qausadilla's maken. Hiervoor leg je twee tortilla's bovenop elkaar. Er tussen geraspte kaas en een gesnipperd uitje (vantevoren uitje even bakken) en daarna even in de koekepan. Als de onderkant krokant is en de kaas gemolten (met behulp van bord) omdraaien en de andere kant bakken. Als hij klaar is in punten snijden
behalve die met zalm maak ik wraps met omelet
Omelet bakken met 2 of 3 eieren, wrap besmeren met philadelphia, beleggen met sla, daarbovenop de afgekoelde omelet en strak dichtrollen net zoals bij die met zalm
Wraps met gerookte kip, worden dezelfde rolletjes als bij de zalm en omelet. Verder cocktailsaus en weer sla, gerookte kip zijn van die plakjes
Wraps met tonijn, moet zelf nog even zoeken hoe ik ze ook al weer moet vouwen. Vulling bestaat uit sla, geraspte kaas, tonijn uit blik gemengd met een gesnipperd ui en mayonaise
Wraps met kip kerrie, kant en klaar kip kerrie salade en sla
Voor de laatste twee gebruik ik klein tortilla's
Verder ga ik nog qausadilla's maken. Hiervoor leg je twee tortilla's bovenop elkaar. Er tussen geraspte kaas en een gesnipperd uitje (vantevoren uitje even bakken) en daarna even in de koekepan. Als de onderkant krokant is en de kaas gemolten (met behulp van bord) omdraaien en de andere kant bakken. Als hij klaar is in punten snijden
zondag 22 december 2013 om 21:55
http://cmgtcontent.ahold. ... 18_001_FRAL090938_300.jpg
Quesadilla's met tomatensalsa
Dit lijkt mij ook wel lekker en is weer eens iets anders.
Quesadilla's met tomatensalsa
Dit lijkt mij ook wel lekker en is weer eens iets anders.
zondag 22 december 2013 om 23:03
zondag 22 december 2013 om 23:21