Wraps hapjesbuffet

22-12-2013 21:13 49 berichten
wie heeft er nog lekkere tips om wraps-hapjes te maken voor een buffet. Verder dan zalm met roomkaas komen we niet haha.
wraps met curry als bodembedekker, runderrookvlees, komkommer sla, paprika, tomaat en feta is erg lekker.



ook pindakaas en pure chocoladehagel is erg lekker ( smaakt naar snickers)



wraps met kaas en ei



wraps met gerookte kip en wat philadelphia erbij



succes
Alle reacties Link kopieren
Er zijn 2 topics met wraps die verrukkelijk zijn, eentje met koude wraps en eentje met warme.



Koude wraps, wat er in?



Zal zo de andere erbij pakken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Toevallig heb ik ook wraps in mijn kerstmenu verwerkt



behalve die met zalm maak ik wraps met omelet

Omelet bakken met 2 of 3 eieren, wrap besmeren met philadelphia, beleggen met sla, daarbovenop de afgekoelde omelet en strak dichtrollen net zoals bij die met zalm



Wraps met gerookte kip, worden dezelfde rolletjes als bij de zalm en omelet. Verder cocktailsaus en weer sla, gerookte kip zijn van die plakjes



Wraps met tonijn, moet zelf nog even zoeken hoe ik ze ook al weer moet vouwen. Vulling bestaat uit sla, geraspte kaas, tonijn uit blik gemengd met een gesnipperd ui en mayonaise



Wraps met kip kerrie, kant en klaar kip kerrie salade en sla



Voor de laatste twee gebruik ik klein tortilla's



Verder ga ik nog qausadilla's maken. Hiervoor leg je twee tortilla's bovenop elkaar. Er tussen geraspte kaas en een gesnipperd uitje (vantevoren uitje even bakken) en daarna even in de koekepan. Als de onderkant krokant is en de kaas gemolten (met behulp van bord) omdraaien en de andere kant bakken. Als hij klaar is in punten snijden
Mijn favoriete wrap besmeer ik met :



Eerst laagje Boursin, dan laagje groene pesto.

Reepjes komkommer erover.

Pijnboompitten erover.

Oprollen en in stukjes snijden
http://cmgtcontent.ahold. ... 18_001_FRAL090938_300.jpg



Quesa­dil­la's met to­ma­ten­sal­sa



Dit lijkt mij ook wel lekker en is weer eens iets anders.
[img]Quesa­dil­la's met to­ma­ten­sal­sa[/img]



Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Simpel, maar lekker (vind ik):



wraps met kaas, salami en geprakte tomaat.



wraps met kaas, sla en creme fraiche.
Wraps met roomkaas, plakjes carpaccio, komkommer (dun gesneden reepjes), parmezaanse kaas en pijnboompitten. En verder maak ik ze inderdaad vaak met kipfilet en zalm.
Alle reacties Link kopieren
Brrr wraphapjes...

Liever Quesadilla's inderdaad..
Bah wraps. Overal krijg je ze en overal smaken ze hetzelfde.

Ik snak naar een goede gehaktbal als ik ergens op een verjaardag ben
Alle reacties Link kopieren
van die plastic flessen chili saus staan meestal bij de oosterse producten in een winkel. Kipreepjes ermee in een bakje doen en ff laten trekken dan bakken. Mayo met een klein beetje van die chilisaus mengen. wraps insmeren met die mayo. beetje sla en die kipreepjes



zalm met geitenkaas (warm)
Wraps zijn heel erg 2012. Ik zou wat anders verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 22 december 2013 @ 23:20:

Wraps zijn heel erg 2012. Ik zou wat anders verzinnen.2010! of nog eerder en vies ook nog.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
gewoon drumsticks uit de oven.

Ik mis dat zo met al die moderne hapjes tegenwoordig.
Ik ga dinsdag voor die drumsticks uit allerhande, de sticky's.
Alle reacties Link kopieren
Schei allemaal toch eens uit met die gore, koude, kartonnen dingen te serveren.

Voer je visite normaal eten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
geen rare kruiden erbij doen hoor!
Mijn ideale hapjes voor op verjaardag:

kaas met een zilveruitje

kleine gehaktballetjes

sate met pindasaus

drumsticks en vleugeltjes

stukje salami

gevuld eitje



hmmmmmm
Alle reacties Link kopieren
quote:stitch77 schreef op 22 december 2013 @ 21:13:

. Verder dan zalm met roomkaas komen we niet haha.Hoe minder hoe beter.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wraps met carpaccio, kip in verschillende varianten.
zonde van die kip om hem in een wrap te stoppen.
er zit geen smaak aan die dingen.
Alle reacties Link kopieren
In plaats van wraps kun je ook een oude pizza doos nemen, of een schoenendoos.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger, sneden we korstjes van het brood, rolden we het brood uit, deden er iets lekkers op en rolden het brood op.



Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven