Wraps hapjesbuffet
maandag 23 december 2013 om 00:06
Zou het de lol van het oprollen zijn, dat iedereen wraps serveert?
Ook opgerold:
Bereiding
Beleg de plakjes zalm heel dik met boursin. Rol ze op en doe ze in aluminiumfolie. Laat een uur in de koelkast stevig worden en snijd ze in plakken 5 stuks per rolletje. Leg op een schaaltje en dien op.
Ook opgerold:
Bereiding
Beleg de plakjes zalm heel dik met boursin. Rol ze op en doe ze in aluminiumfolie. Laat een uur in de koelkast stevig worden en snijd ze in plakken 5 stuks per rolletje. Leg op een schaaltje en dien op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 23 december 2013 om 00:08
Bereiding
-De rolmopsen goed laten uitlekken en uitrollen.
-De vulling (uitjes en augurk) fijnhakken met de rode bietjes, kruiden met peper en zout.
-De rolmopsen in 4 snijden.
-Op ieder stukje vis wat mengsel leggen en oprollen, vastzetten met een prikker.
Serveren met een sausje van:
-Yoghurt.
-Mierikswortelpasta.
-Zakje dressing met tuinkruiden.
Alles goed mengen naar smaak.
-De rolmopsen goed laten uitlekken en uitrollen.
-De vulling (uitjes en augurk) fijnhakken met de rode bietjes, kruiden met peper en zout.
-De rolmopsen in 4 snijden.
-Op ieder stukje vis wat mengsel leggen en oprollen, vastzetten met een prikker.
Serveren met een sausje van:
-Yoghurt.
-Mierikswortelpasta.
-Zakje dressing met tuinkruiden.
Alles goed mengen naar smaak.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 23 december 2013 om 00:10
http://www.lekkerensimpel ... 4/28/mini-lasagna-hapjes/
Hier zou ik een stuk blijer van worden; lekker warm ook.
Hier zou ik een stuk blijer van worden; lekker warm ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 23 december 2013 om 00:12
En we gaan weer rollen:
http://www.een.be/program ... rdeegjes-met-pesto-en-ham
http://www.een.be/program ... rdeegjes-met-pesto-en-ham
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.