Wraps hapjesbuffet

22-12-2013 21:13 49 berichten
wie heeft er nog lekkere tips om wraps-hapjes te maken voor een buffet. Verder dan zalm met roomkaas komen we niet haha.
ja daar zit meer smaak aan. Maar liever een salami
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 december 2013 @ 23:59:

. Maar liever een salamiDat seau oui seau.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zou het de lol van het oprollen zijn, dat iedereen wraps serveert?





Ook opgerold:











Bereiding



Beleg de plakjes zalm heel dik met boursin. Rol ze op en doe ze in aluminiumfolie. Laat een uur in de koelkast stevig worden en snijd ze in plakken 5 stuks per rolletje. Leg op een schaaltje en dien op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bereiding



-De rolmopsen goed laten uitlekken en uitrollen.

-De vulling (uitjes en augurk) fijnhakken met de rode bietjes, kruiden met peper en zout.

-De rolmopsen in 4 snijden.

-Op ieder stukje vis wat mengsel leggen en oprollen, vastzetten met een prikker.





Serveren met een sausje van:

-Yoghurt.

-Mierikswortelpasta.

-Zakje dressing met tuinkruiden.

Alles goed mengen naar smaak.





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.lekkerensimpel ... 4/28/mini-lasagna-hapjes/



Hier zou ik een stuk blijer van worden; lekker warm ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ook lekker:

zoute haring
of paling leegzuigen. Dus niet op zo'n droog toostje, gewoon iedereen een paling geven
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rollen:





http://www.een.be/program ... rdeegjes-met-pesto-en-ham
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Plakjes harde worst.

Gevuld ei.

Augurk met een plakje rookvlees er omheen.
wrapjesbuffet
een ei met rookvlees!! (paarden!)
of een asperge uit de pot met daaromheen gerold een plak achterham
kan je leverworst oprollen?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 december 2013 @ 00:16:

kan je leverworst oprollen?Ik kan er wel andere leuke kunstjes mee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 december 2013 @ 00:16:

kan je leverworst oprollen?

Makkelijker dan een salami.



Of gewoon een toastje met eiersalade of selleriesalade.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 december 2013 @ 00:19:

[...]





Ik kan er wel andere leuke kunstjes mee.Vertel eens, kan ik de eerstvolgende verjaardag een beetje opleuken.
quote:Istar_ schreef op 23 december 2013 @ 00:19:

[...]



Makkelijker dan een salami.



Of gewoon een toastje met eiersalade of selleriesalade.liever niet van die droge toostjes, gewoon wat salade op zo'n amuselepel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 23 december 2013 @ 00:19:

[...]



Vertel eens, kan ik de eerstvolgende verjaardag een beetje opleuken.Ik vertel het je op een andere pijler.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
als het dan perse alternatief en hip moet, zet dan gewoon de fonduepan op tafel
Alle reacties Link kopieren
Ik zal een hint geven:





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Duidelijke hint. Dank je, dat kan ik wel. Maakt het nog uit bij wie je hem er in douwt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 23 december 2013 @ 00:26:

. Maakt het nog uit bij wie je hem er in douwt?Ja, dat scheelt nogal in het verloop van de avond.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ik denk dat TO nu genoeg heeft om mee aan de slag te gaan
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 december 2013 @ 00:30:

[...]





Ja, dat scheelt nogal in het verloop van de avond.Wat zijn de aanraders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven