Kerstpakket
maandag 16 december 2013 om 19:13
Of rotzooi;)
Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!
Wat verraste je positief en wat minder.
(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )
Positief: eindelijk echt lekker bonbons!
Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!
Wat verraste je positief en wat minder.
(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )
Positief: eindelijk echt lekker bonbons!
Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
zaterdag 21 december 2013 om 11:05
Dit jaar wederom een kerstpakket per post, van rest carrousel gebeuren. Heel veel collega's hadden het ongeopend weggegooid. Het zat in hetzelfde ondoorzichtige folie als ons personeelsblad, een code geplakt op een old school kalender.
Dit jaar is het de Hema bon geworden.
Wat ik opvallend vond, was dat sommige te kiezen cadeaus echt lang niet de waarde hadden van de bon (50 euro). Van die lichtsnoeren met die bolletjes er omheen bijvoorbeeld. Die heb ik in Azië voor 3 euro ofzo kunnen kopen.
Verder vind ik eigenlijk het gewoon leuk dat er aan je gedachte wordt, ongeacht de inhoud. De intentie maakt al het kerstpakket.
Dit jaar is het de Hema bon geworden.
Wat ik opvallend vond, was dat sommige te kiezen cadeaus echt lang niet de waarde hadden van de bon (50 euro). Van die lichtsnoeren met die bolletjes er omheen bijvoorbeeld. Die heb ik in Azië voor 3 euro ofzo kunnen kopen.
Verder vind ik eigenlijk het gewoon leuk dat er aan je gedachte wordt, ongeacht de inhoud. De intentie maakt al het kerstpakket.
zaterdag 21 december 2013 om 11:32
Vroegûh, toen ik nog bij de AH werkte, altijd leuke, goed gevulde pakketten met veel snaaiwerk, héérlijk!
Dit jaar: een reiskoffer/ trolley die je als handbagage in het vliegtuig mee kunt nemen, in een leuke kleur.
Leukste pakket ooit was toen mijn werkgever destijds een prachtig Opium parfum mand kwam afleveren aan huis, woonde toen nog bij mijn ouders. Wow! Dat was echt luxe! En ik had al een mooi geldbedrag gehad.
"Stomste" cadeau was toen ik in de zorg werkte: een tweepersoos paraplu... ik heb beleefd bedankt (oei, wat een verwend nest was ik toen... )
Dit jaar: een reiskoffer/ trolley die je als handbagage in het vliegtuig mee kunt nemen, in een leuke kleur.
Leukste pakket ooit was toen mijn werkgever destijds een prachtig Opium parfum mand kwam afleveren aan huis, woonde toen nog bij mijn ouders. Wow! Dat was echt luxe! En ik had al een mooi geldbedrag gehad.
"Stomste" cadeau was toen ik in de zorg werkte: een tweepersoos paraplu... ik heb beleefd bedankt (oei, wat een verwend nest was ik toen... )
zaterdag 21 december 2013 om 11:35
Vriendlief heeft zo'n doos gekregen waarmee je je sneeuwpop kunt versieren
Ik kreeg een doos (die later om te bouwen bleek naar een krukje, geinig!) met het gebruikelijke eetspul. Maar zaten ook 2 bonnen in voor een vakantiepark en 2 bonnen in voor een 'racebeleving'.
Vooral vriend was erg enthousiast over de laatste
De chocolades zijn inmiddels al op, als alles zo goed smaakt ben ik een blij mens!
Wel leuk om erbij te vertellen dat ik 'maar' stagiaire ben! Super tof dit, nog nooit van stages een kerstpakket gehad (nouja, ooit een roos, als bedankje)
Ik kreeg een doos (die later om te bouwen bleek naar een krukje, geinig!) met het gebruikelijke eetspul. Maar zaten ook 2 bonnen in voor een vakantiepark en 2 bonnen in voor een 'racebeleving'.
Vooral vriend was erg enthousiast over de laatste
De chocolades zijn inmiddels al op, als alles zo goed smaakt ben ik een blij mens!
Wel leuk om erbij te vertellen dat ik 'maar' stagiaire ben! Super tof dit, nog nooit van stages een kerstpakket gehad (nouja, ooit een roos, als bedankje)
zaterdag 21 december 2013 om 20:38
Ik ben heel blij, heb van een klant een vvvbon gekregen, van 20¤
Een kaart met 10¤ erin
Een kerststol van een echte bakker samen met een fles wijn,
Een fles wijn,
Een windlicht, foeilelijk maar voor de kerst kan het en staat desondanks erg gezellig.
En heel erg lief, een doos gevuld met lekkere dingen van de kerstvrouw.
Man heeft niets van zijn klanten gekregen en dan te bedenken dat hij voorgaande jaren wel eens met een beertender thuiskwam. Jammer hoor die crises.
Een kaart met 10¤ erin
Een kerststol van een echte bakker samen met een fles wijn,
Een fles wijn,
Een windlicht, foeilelijk maar voor de kerst kan het en staat desondanks erg gezellig.
En heel erg lief, een doos gevuld met lekkere dingen van de kerstvrouw.
Man heeft niets van zijn klanten gekregen en dan te bedenken dat hij voorgaande jaren wel eens met een beertender thuiskwam. Jammer hoor die crises.
zaterdag 21 december 2013 om 22:27
quote:yogayup schreef op 21 december 2013 @ 11:05:
Oh, dát was het dus ? Weet ik dat ook weer.
Oh, dát was het dus ? Weet ik dat ook weer.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zaterdag 21 december 2013 om 23:06
Ik kreeg een bon waarmee ik iets uit kon kiezen. ik ben voor een boekenbon gegaan . Mijn kerstpakket van 2 jaar terug (vorig jaar hadden we ook een bon) was de beste. Dat was zo'n pakket met allerlei eten (en een pot snoepjes en die snoepjes waren echt lekker) + vvv-bonnen ter waarde van 25 e. Vind ik netjes voor een parttime baan
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
zondag 22 december 2013 om 15:31
HIer dit jaar een pakket dat is samengesteld door een van de partners van kantoor die van heerlijke eten houdt. Italiaans pakket met alleen maar bruikpare producten, lekkere pasta, pastasaus (en dan niet van een standaard merk, maar echt uit de delicatesse winkel), olijfolie en goede azijn etc etc. Erg leuk
zondag 22 december 2013 om 16:35
quote:gizz schreef op 22 december 2013 @ 15:31:
HIer dit jaar een pakket dat is samengesteld door een van de partners van kantoor die van heerlijke eten houdt. Italiaans pakket met alleen maar bruikpare producten, lekkere pasta, pastasaus (en dan niet van een standaard merk, maar echt uit de delicatesse winkel), olijfolie en goede azijn etc etc. Erg leukOhh, heb nu al honger. Wat een fantastisch pakket zeg.
HIer dit jaar een pakket dat is samengesteld door een van de partners van kantoor die van heerlijke eten houdt. Italiaans pakket met alleen maar bruikpare producten, lekkere pasta, pastasaus (en dan niet van een standaard merk, maar echt uit de delicatesse winkel), olijfolie en goede azijn etc etc. Erg leukOhh, heb nu al honger. Wat een fantastisch pakket zeg.
zondag 22 december 2013 om 16:52
Ik had toen ik studeerde een heel leuke bijbaan waar ik ook altijd leuke pakketten kreeg.
Een keer een echt goede fles champagne, een keer een reispakket, volgens mij was die speciaal voor mij uitgezocht want ik was de enige daar die graag verre reizen maakte, en een keer een mooi saladepakket met bordjes en dergelijke.
Daarbij steekt het bedrijf waar ik nu werk schraal af, helaas.
Een keer een echt goede fles champagne, een keer een reispakket, volgens mij was die speciaal voor mij uitgezocht want ik was de enige daar die graag verre reizen maakte, en een keer een mooi saladepakket met bordjes en dergelijke.
Daarbij steekt het bedrijf waar ik nu werk schraal af, helaas.
zondag 22 december 2013 om 20:39
Misschien niet helemaal topic-gerelateerd maar ook toch wel een beetje dus post het toch maar.
Ben afgelopen week aantal dagen bij mijn ouders geweest. Heb een uitkering en niet al te goede gezondheid en van hen een soort kerstpakket gekregen waar ik onwijs blij mee ben.
Naar de kapper geweest, bij AH wat lekkere dingen uit mogen zoeken, praktische dingen van Action, en veel voor in de vriezer, o.a. kalkoenschnitsel, ossenhaasbiefstukje, boerenkool, puree, verse worst,draadjesvlees etc. en toen ik gister daar weer weg ging ook nog 50 euro!!
Heb eigenlijk altijd leuke kerstpakketten gehad voor zover ik me herinner. In mijn laatste werkzame jaar een 'pluim' bon van maar liefst 70 euro en ben me toen te buiten gegaan bij Oil & Vinager.
Ben afgelopen week aantal dagen bij mijn ouders geweest. Heb een uitkering en niet al te goede gezondheid en van hen een soort kerstpakket gekregen waar ik onwijs blij mee ben.
Naar de kapper geweest, bij AH wat lekkere dingen uit mogen zoeken, praktische dingen van Action, en veel voor in de vriezer, o.a. kalkoenschnitsel, ossenhaasbiefstukje, boerenkool, puree, verse worst,draadjesvlees etc. en toen ik gister daar weer weg ging ook nog 50 euro!!
Heb eigenlijk altijd leuke kerstpakketten gehad voor zover ik me herinner. In mijn laatste werkzame jaar een 'pluim' bon van maar liefst 70 euro en ben me toen te buiten gegaan bij Oil & Vinager.
zondag 22 december 2013 om 22:45
Dit jaar en vorig jaar geen pakket want nog steeds geen werk(gever). Maar in het verleden wel leuke pakketten gehad. Vooral van mijn studentenbijbaan bij de edah: een badjas, een wijnkoeler (bij mij een vaas) en altijd lekkere eetdingetjes erbij. Bij mijn vorige baan vaak wijn of andere soorten drank. En dat terwijl ik alleen champagne drink. Of allemaal kaasjes terwijl ik dat juist niet lust. Heb ik weggegeven dus maar ik vind het gewoon een leuk gebaar een daar gaat het om.
maandag 23 december 2013 om 11:07
quote:steph schreef op 22 december 2013 @ 16:35:
[...]
Ohh, heb nu al honger. Wat een fantastisch pakket zeg.Ja het meeste is al op haha. Maar echt heerlijk. Hoor ook alleen maar enthousiaste reacties van collega's. Het enige waar ik niets mee kan is de fles wijn, omdat ik niet drink, maar daar heb ik een collega een plezier mee kunnen doen. De rest echt alleen maar heerlijke dingen.
[...]
Ohh, heb nu al honger. Wat een fantastisch pakket zeg.Ja het meeste is al op haha. Maar echt heerlijk. Hoor ook alleen maar enthousiaste reacties van collega's. Het enige waar ik niets mee kan is de fles wijn, omdat ik niet drink, maar daar heb ik een collega een plezier mee kunnen doen. De rest echt alleen maar heerlijke dingen.