Jeeej!! Applaus!!

23-12-2013 21:51 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de zonnewende!! De dagen worden weer langer!!

Wilde ik gewoon ff delen:) top!
Mooi, het gaat weer de goede kant op!
Go moeder natuur! Laat de lente maar weer komen
Haha ik deel het met je mee! ! Heb een spuughekel aan de winter. Tot nu toe nog te doen qua weer. Maar vind januari en februari altijd het ergste qua kou. En als er maar geen sneeuw valt. Heerlijk dat de dagen weer langer worden
Elke dag 2 min erbij:) Als in beter iets dan niets:D
Inderdaad. Nu op naar de lente
Zon, warmte.. Ja!
Eerst nog de feestdagen doorkomen haha
Ja, maar de winter begint toch pas over een paar dagen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@fame, de winter is eergisteren begonnen;) en de winter is niet gebonden aan korte dagen:)
quote:masque schreef op 23 december 2013 @ 22:22:

@fame, de winter is eergisteren begonnen;) en de winter is niet gebonden aan korte dagen:)Nee, precies, dus die lente laat (helaas) nog wel even op zich wachten, dat bedoelde ik. Dat de dagen langer worden vind ik wel weer fijn. Het is heel donker in het bos.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jeej!
Ik flikker die kerstboom meteen de deur weer uit
@fame, ja theoretisch wel al is het mooie weer er vaak eerder (daarom begint de meteorologische lente ook eerder:) ) met 4 weken staan er al weer sneeuwklokjes! Yes!
quote:Amand schreef op maandag 23 december 2013 22:27 Ik flikker die kerstboom meteen de deur weer uitWhahaha!
Oeh lekker!
Haha zo begint mijn vader op 21 juni te klagen dat de dagen korter worden en hij heeft het er de hele zomer over.

Maar gefeliciteerd hoor
quote:Moonlight82 schreef op maandag 23 december 2013 22:30 Haha zo begint mijn vader op 21 juni te klagen dat de dagen korter worden en hij heeft het er de hele zomer over.

Maar gefeliciteerd hoor Zijn wij zussen en viel de appel niet ver van de boom?;) Hiero idem namelijk, haha
quote:langeleis schreef op 23 december 2013 @ 21:55:

Haha ik deel het met je mee! ! Heb een spuughekel aan de winter. Tot nu toe nog te doen qua weer. Maar vind januari en februari altijd het ergste qua kou. En als er maar geen sneeuw valt. Heerlijk dat de dagen weer langer wordenZó mee eens!!!
Ze zeggen wel eens: Wanneer de dagen lengen, gaat de winter strengen.

Dat is dan wel weer jammer....
Wat fijn! Nu nog even opzouten met die stinkregen en we zijn allemaal alweer een beetje met ons hoofd bij het voorjaar
Mijn melkschud brengt alle jongens naar de tuin.
Joehoeoeoeoe. Ik heb de sjomer in mijn bol!
Been there, done that, got the T-shirt.
Neeeeeeeee, ik hou van donker
quote:pluisje26 schreef op maandag 23 december 2013 23:22 Neeeeeeeee, ik hou van donkerJammerrr licht is aan de winnende hand:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven