Het psychologisch effect van de avatar
maandag 9 december 2013 om 21:38
Wanneer ik bezig ben met het schrijven van een reactie vraag ik mij soms af, wie zich achter een bepaalde avatar schuilhoudt ......
Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.
Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......
Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.
Wat vinden jullie ?
Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.
Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......
Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.
Wat vinden jullie ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
maandag 23 december 2013 om 20:27
maandag 23 december 2013 om 21:43
He dames, ik heb af en toe ook andere verplichtingen. Ben net thuis namelijk. Niet meteen katten, ja ?
Ha, Miss Innuendo, lang geleden .... Ga even met jou beginnen denk ik
impala, wil je geen zebra zijn ipv een hertje ?
Ha, Miss Innuendo, lang geleden .... Ga even met jou beginnen denk ik
impala, wil je geen zebra zijn ipv een hertje ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
maandag 23 december 2013 om 23:02
Miss Innuendo ......
Een dame met humor, pit en een authentieke persoonlijkheid die weet wat ze wil en tegenpolen harmonieus combineert
Gevoelig als alleen een vrouw kan zijn en toch Easygoing like Sunday morning
En zoals femselien zo mooi verwoorde : "one of the guys" zonder haar vrouwelijkheid te verliezen
Een topwijf.
Jouw avatars verraden veel sensualiteit en passie. Die tweede laat een mooie dame in lingerie zien, maar de essentie van de boodschap ligt in haar houding.
Een dame met humor, pit en een authentieke persoonlijkheid die weet wat ze wil en tegenpolen harmonieus combineert
En zoals femselien zo mooi verwoorde : "one of the guys" zonder haar vrouwelijkheid te verliezen
Een topwijf.
Jouw avatars verraden veel sensualiteit en passie. Die tweede laat een mooie dame in lingerie zien, maar de essentie van de boodschap ligt in haar houding.
maandag 23 december 2013 om 23:04
maandag 23 december 2013 om 23:50
quote:churrro schreef op 23 december 2013 @ 23:02:
Miss Innuendo ......
Een topwijf.
Het duurde even, maar dan krijg je ook wel een uitgebreide analyse.
En wat voor één. Ik word er een beetje verlegen van
Best knap, want dat ben ik niet zo snel
edit: en no way dat je dit alleen uit mijn avatar hebt gehaald, lang leve het loepje vermoed ik
Miss Innuendo ......
Een topwijf.
Het duurde even, maar dan krijg je ook wel een uitgebreide analyse.
En wat voor één. Ik word er een beetje verlegen van
Best knap, want dat ben ik niet zo snel
edit: en no way dat je dit alleen uit mijn avatar hebt gehaald, lang leve het loepje vermoed ik
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 23 december 2013 om 23:52
dinsdag 24 december 2013 om 00:13
quote:Miss.Innuendo schreef op 23 december 2013 @ 23:50:
[...]
edit: en no way dat je dit alleen uit mijn avatar hebt gehaald, lang leve het loepje vermoed ik Klopt. Ik baseer mij ook op jouw reacties in deze pijler. Loepje: nee, vind ik juist niet leuk.
[...]
edit: en no way dat je dit alleen uit mijn avatar hebt gehaald, lang leve het loepje vermoed ik Klopt. Ik baseer mij ook op jouw reacties in deze pijler. Loepje: nee, vind ik juist niet leuk.
dinsdag 24 december 2013 om 00:14
dinsdag 24 december 2013 om 00:17
dinsdag 24 december 2013 om 00:17
dinsdag 24 december 2013 om 00:27
quote:_isis_ schreef op 23 december 2013 @ 23:57:
Dit gaat meer op '' een veer in je kont'' topic lijken
Ik heb er even aan zitten denken ja.
Anderzijds (als het mij aangat dan), meen ik alles wat ik schrijf, en anders schrijf ik het niet. Ik kan er ook niets aan doen dat hier blijkbaar best wat top dames aanwezig zijn.
Maar daten ? Nee. In mijn geval heb ik niemand een PM toegestuurd. Wat de anderen doen moeten ze zelf weten.
Dit gaat meer op '' een veer in je kont'' topic lijken
Ik heb er even aan zitten denken ja.
Anderzijds (als het mij aangat dan), meen ik alles wat ik schrijf, en anders schrijf ik het niet. Ik kan er ook niets aan doen dat hier blijkbaar best wat top dames aanwezig zijn.
Maar daten ? Nee. In mijn geval heb ik niemand een PM toegestuurd. Wat de anderen doen moeten ze zelf weten.