boodschappen doen.
dinsdag 24 december 2013 om 08:54
Oh neeeeeeee ik moet zo boodschappen doen voor vanavond en de komende de kerstdagen...... IK WIL NIET!!!! Het is vast heul druk en sardientjes in een blik en geen parkeerruimte enzo. Bah haha. Gelukkig heb ik alle echt noodzakelijke dingen al gehaald en hoef ik alleen maar nog verse dingen maar toch!
Moeten jullie nog richting de Ap vandaag of hebben jullie alles al binnen?
Moeten jullie nog richting de Ap vandaag of hebben jullie alles al binnen?
dinsdag 24 december 2013 om 08:58
dinsdag 24 december 2013 om 09:02
dinsdag 24 december 2013 om 09:05
Ik was om acht uur in de supermarkt en heerlijk rustig! Wel al veel lege vakken. Saladebakjes voor op toast stonden er nog één rij dik. Weet niet of er vandaag nog geleverd wordt!
Helaas was de markt hier zo goed als afgelast. Er waren geen kramen, alleen wagens, maar kaas en reformspullen had ik niet nodig!
Helaas was de markt hier zo goed als afgelast. Er waren geen kramen, alleen wagens, maar kaas en reformspullen had ik niet nodig!
dinsdag 24 december 2013 om 09:07
quote:droogbloem schreef op dinsdag 24 december 2013 09:05 Ik ben ook zondag geweest, zo lekker rustig! Zometeen alleen nog even naar de groenteboer...
Iedereen die de supermarkt nog in moet: Sterkte!
Ik moest werken zaterdag/zondag en gisteren (ochtend tot avond) dus kon vrijdag helaas alleen de houdbare dingen halen.
Vriend heeft zich op een andere manier nuttig gemaakt gelukkig want t huis is schoon en de tafel is al helemaal perfect gedekt.
Iedereen die de supermarkt nog in moet: Sterkte!
Ik moest werken zaterdag/zondag en gisteren (ochtend tot avond) dus kon vrijdag helaas alleen de houdbare dingen halen.
Vriend heeft zich op een andere manier nuttig gemaakt gelukkig want t huis is schoon en de tafel is al helemaal perfect gedekt.
dinsdag 24 december 2013 om 09:15
Ik heb alles in huis, gistermiddag wel met problemen; van het ene filiaal naar het andere.
Vanmorgenvroeg om vier uur al een hele hap uit de saladeschotel gegeten. Vanmiddag ga ik alvast beginnen met de werkzaamheden die langer tevoren kunnen worden gedaan.
Vanmorgenvroeg om vier uur al een hele hap uit de saladeschotel gegeten. Vanmiddag ga ik alvast beginnen met de werkzaamheden die langer tevoren kunnen worden gedaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
dinsdag 24 december 2013 om 09:56
Ik ben vanmorgen al geweest, nog voor 9 uur. Toen was het al druk, maar nog te doen. Slager en visboer hadden besloten eerder open te gaan, ook daar geen lange rij. Ik hoefde niet veel te hebben, gisteravond is Albert geweest
Helaas waren er 2 dingen niet meer leverbaar, dus moest ik daarvoor vanmorgen alsnog.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
dinsdag 24 december 2013 om 10:00
quote:nieuwsbrief schreef op 24 december 2013 @ 08:58:
[...]
Morgen zit mijn planning redelijk vol. En vanavond is het diner dat ik host en kook dus pas morgen gaan is een beetje mosterd na de maaltijd
Sowieso, is er morgen ergens een supermarkt open dan? Ik mag toch hopen van niet!
Ik moet zometeen nog een kerststol halen. Maar ga denk ik naar de bakker ipv de appie. Hoewel, heb ook roomboter nodig bedenk ik me nu. Shit! Ik kijk wel ff. Eerst om 11 uur naar de kapper, dan nog naar de hema en dan zie ik het wel
[...]
Morgen zit mijn planning redelijk vol. En vanavond is het diner dat ik host en kook dus pas morgen gaan is een beetje mosterd na de maaltijd
Sowieso, is er morgen ergens een supermarkt open dan? Ik mag toch hopen van niet!
Ik moet zometeen nog een kerststol halen. Maar ga denk ik naar de bakker ipv de appie. Hoewel, heb ook roomboter nodig bedenk ik me nu. Shit! Ik kijk wel ff. Eerst om 11 uur naar de kapper, dan nog naar de hema en dan zie ik het wel