boodschappen doen.

24-12-2013 08:54 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh neeeeeeee ik moet zo boodschappen doen voor vanavond en de komende de kerstdagen...... IK WIL NIET!!!! Het is vast heul druk en sardientjes in een blik en geen parkeerruimte enzo. Bah haha. Gelukkig heb ik alle echt noodzakelijke dingen al gehaald en hoef ik alleen maar nog verse dingen maar toch!

Moeten jullie nog richting de Ap vandaag of hebben jullie alles al binnen?
Ik ga mij ook straks in het feestgedruis storten. Moet alles nog halen.
Ga je toch morgen? Hier alles al in huis, zondag was het uitgestorven bij de buurtsuper
quote:honeyboo schreef op dinsdag 24 december 2013 08:56 Ga je toch morgen? Hier alles al in huis, zondag was het uitgestorven bij de buurtsuperMorgen zit mijn planning redelijk vol. En vanavond is het diner dat ik host en kook dus pas morgen gaan is een beetje mosterd na de maaltijd
Ik kom net terug, nu was het nog wel te doen qua drukte.
There is no always forever...just this...
Ik hoef niet gelukkig, heb alles in huis.
quote:Tauriel schreef op dinsdag 24 december 2013 09:00 Ik kom net terug, nu was het nog wel te doen qua drukte.

Hmm dan zal ik ook maar niet meer te lang wachten.

Weten jullie trouwens waar je van die ringen kan kopen om Eten in zon rondje te krijgen? In mijn geval puree
Denk dat ik ook zo maar ga. Alleen stormt hier zo erg dat ik voor geen meter zin heb om naar buiten te gaan! Succes allemaal.
@nieuwsbrief: bij een kookwinkel hebben ze dat wel. Ik heb het nog nooit met puree geprobeerd maar met rijst kan het ook met een rond schaaltje.
Ik ben ook zondag geweest, zo lekker rustig! Zometeen alleen nog even naar de groenteboer...

Iedereen die de supermarkt nog in moet: Sterkte!
Ik was om acht uur in de supermarkt en heerlijk rustig! Wel al veel lege vakken. Saladebakjes voor op toast stonden er nog één rij dik. Weet niet of er vandaag nog geleverd wordt!

Helaas was de markt hier zo goed als afgelast. Er waren geen kramen, alleen wagens, maar kaas en reformspullen had ik niet nodig!
quote:nieuwsbrief schreef op 24 december 2013 @ 09:02:

[...]

Hmm dan zal ik ook maar niet meer te lang wachten.

Weten jullie trouwens waar je van die ringen kan kopen om Eten in zon rondje te krijgen? In mijn geval puree Action!
Net boodschappen opgehaald bij AH Pick up Point.

Super handig. Dus geen last van boodschappen stress!
quote:droogbloem schreef op dinsdag 24 december 2013 09:05 Ik ben ook zondag geweest, zo lekker rustig! Zometeen alleen nog even naar de groenteboer...

Iedereen die de supermarkt nog in moet: Sterkte!

Ik moest werken zaterdag/zondag en gisteren (ochtend tot avond) dus kon vrijdag helaas alleen de houdbare dingen halen.

Vriend heeft zich op een andere manier nuttig gemaakt gelukkig want t huis is schoon en de tafel is al helemaal perfect gedekt.
Alles vrijdag al binnen. Die ringen lagen bij Lidl ook deze week.
Ik heb alles in huis, gistermiddag wel met problemen; van het ene filiaal naar het andere.

Vanmorgenvroeg om vier uur al een hele hap uit de saladeschotel gegeten. Vanmiddag ga ik alvast beginnen met de werkzaamheden die langer tevoren kunnen worden gedaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Gisteravond geweest, ideaal, net alles bijgevuld en niet druk.
Gisteren alles gehaald, al vroeg in de ochtend maar toch was het al behoorlijk druk. Voor 1 product 5 ah-vestigingen gehad, maar alles is binnen. Blij dat ik er vandaag niet meer op uit hoef!
Ik ga me er zo ook in storten. Gisteren stond er een mevrouw in de lidl half te flippen omdat ze geen 18 coquilles meer hadden
Ben net om 8:00 geweest, was al aardig druk. Ik zou echt niet lang wachten, ik verwacht vanaf uur of 10,11 topdrukte.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Dubbel
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Net terug, was al aardig druk maar nu lagen er nog genoeg stokbroden, fijne dagen!!!
Ik heb nog een paar kleine dingen nodig. Bij de AH maar ook bij de kruidvat. Gisteren ben ik zonder mijn spullen weggegaan bij de action toen ik de rij zag, trok die topdrukte gewoon niet.

Gelukkig zijn de cadeaus al binnen. Net laatste daarvan ingepakt.
Ik ben vanmorgen al geweest, nog voor 9 uur. Toen was het al druk, maar nog te doen. Slager en visboer hadden besloten eerder open te gaan, ook daar geen lange rij. Ik hoefde niet veel te hebben, gisteravond is Albert geweest :-) Helaas waren er 2 dingen niet meer leverbaar, dus moest ik daarvoor vanmorgen alsnog.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:nieuwsbrief schreef op 24 december 2013 @ 08:58:

[...]

Morgen zit mijn planning redelijk vol. En vanavond is het diner dat ik host en kook dus pas morgen gaan is een beetje mosterd na de maaltijd

Sowieso, is er morgen ergens een supermarkt open dan? Ik mag toch hopen van niet!

Ik moet zometeen nog een kerststol halen. Maar ga denk ik naar de bakker ipv de appie. Hoewel, heb ook roomboter nodig bedenk ik me nu. Shit! Ik kijk wel ff. Eerst om 11 uur naar de kapper, dan nog naar de hema en dan zie ik het wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven