Wat fijn!

25-12-2013 10:08 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat we weer in de lucht zijn.

Prettige Kerst allen.

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Merry Xmas :-)
.
quote:Wollenstonecraft schreef op 25 december 2013 @ 11:02:

[...]

ow, smelt echt hè
Hier waakt de enige echte Barones
Lieve katjes, die van mij houdt daar niet van, mutsjes enzo.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mijn kerstboom is zojuist omgevallen. Wat een timing he haha naja ik ga hem weer even op tuigen
.
Ben ook blij dat t forum weer online is. Geeft toch steun en herkenning. Helemaal met deze dagen. Ben vandaag alleen en morgen de kinderen weer thuis en dan een kerstspel met vrienden. Even door deze dag heen. Klinkt zo zielig maar vind er geen ruk aan. Volgend jaar weer een leuke kerst hoop ik!

Verder iedereen een fijne kerst. En ik lees lekker mee vandaag!
Ik heb 't forum gemist! Blij dat we er weer zijn! Fijne kerst allemaal!

Ik ga straks richting HAP vrees ik, ook erg leuk met kerst. En heel hard hopen dat ik me vanavond bij het kerstdiner wat beter voel, maar ik vrees ervoor.
Fijne kerst bonuhbakkie. Probeer lekker te genieten van een dagje alleen en ga lekker coconnen. Komen ook aantal leuke kerstfilms op tv. Ik zit vandaag ook alleen hoor maar dat is bewust, vind dat ook wel even lekker. Morgen weer een drukke dag.
.
quote:Krullevaer schreef op woensdag 25 december 2013 11:24 Ik heb 't forum gemist! Blij dat we er weer zijn! Fijne kerst allemaal!

Ik ga straks richting HAP vrees ik, ook erg leuk met kerst. En heel hard hopen dat ik me vanavond bij het kerstdiner wat beter voel, maar ik vrees ervoor. Sterkte
.
quote:Krullevaer schreef op 25 december 2013 @ 11:24:

Ik heb 't forum gemist! Blij dat we er weer zijn! Fijne kerst allemaal!

Ik ga straks richting HAP vrees ik, ook erg leuk met kerst. En heel hard hopen dat ik me vanavond bij het kerstdiner wat beter voel, maar ik vrees ervoor. Sterkte, ik hoop dat je je straks weer beter voelt!
quote:bonuhbakkie schreef op 25 december 2013 @ 11:21:

Ben ook blij dat t forum weer online is. Geeft toch steun en herkenning. Helemaal met deze dagen. Ben vandaag alleen en morgen de kinderen weer thuis en dan een kerstspel met vrienden. Even door deze dag heen. Klinkt zo zielig maar vind er geen ruk aan. Volgend jaar weer een leuke kerst hoop ik!

Verder iedereen een fijne kerst. En ik lees lekker mee vandaag!even doorbijten, en misschien jezelf lekker verwennen vandaag, uitgebreid badderen bijv. of die ene film kijken die je huisgenoten niet leuk vinden?
What's wrong Krullevaer?
quote:bonuhbakkie schreef op 25 december 2013 @ 11:21:

Verder iedereen een fijne kerst. En ik lees lekker mee vandaag!

Heb je wel lekkere dingen gekocht voor jezelf?

Sterkte, komt goed. Tijd om lekker te relaxen en goede tip van wollenscraft om lekker te badderen,scrubje,masker, haar uitgebreid wassenetc. Fijne dag!
Boerderijgeit sterkte voor de familie,ik hoop ondanks dat dat het toch nog gezellig zal worden,ook even wat afleiding voor je shoonzus

Fijne feestdagen allemaal en lekker genieten van het eten en de gezelligheid.

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Joepie hij doet het weer!!!

Boerengeit heel veel sterkte en gecondoleerd .

Hoop toch dat je het een beetje fijn hebt.

Vandaag lekker thuis, vanavond lekker hier gourmetten met mijn moeder.

(die ik vanmiddag eerst mag helpen met Facebook waar ze geen snars van snapt joepie...)

Morgen moet vriend werken en ga ik overdag naar mijn vader.

Fijne dagen allemaal!
Ik ga straks richting mijn ouders. Vandaag bij m'n vader eten en morgen in m'n moeder, ze wonen in het hetzelfde dorp. Gezien het weer waarschijnlijk ook een flinke wandeling maken en vooral heel veel eten.

Fijne kerst allemaal

Ah Barones zijn dat jouw schatjes?

Ook een Werry Wristmas van onze hond
Jaaaaaaaaaaaa!!! Hij doet het weer!

Ik maakte me al zorgen. Heb vandaag een kei rustige dag en verheugde me zo op het languit op de bank liggen forummen.

Gisteren had ik eerst een begrafenis..

's avonds gehaktballetjes in tomatensaus gegeten bij ons mam en daarna 'Blackadder christmas carrol' gekeken.

Vandaag hoef ik helemaal niks en morgen over-the-top kerstdiner bij mijn ouders met broers, zussen, oma, een eenzame oom en pleegkinderen.

Eigenlijk had ik wel wat kerstfilms verwacht op tv nu. Nou ja, dan kijk ik maar naar de paus. Twee jaar geleden was ik in Rome met kerst. Fantastisch was dat. Spijt dat ik dit jaar niet gegaan ben.
quote:jippie55 schreef op 25 december 2013 @ 11:38:

[...]

Heb je wel lekkere dingen gekocht voor jezelf?

Sterkte, komt goed. Tijd om lekker te relaxen en goede tip van wollenscraft om lekker te badderen,scrubje,masker, haar uitgebreid wassenetc. Fijne dag!

isa en wollenstonecraft ook bedankt voor t bericht. Ik voel me zo kloten dat ik geen zin aan mezelf verzorgen heb. Maar zal zo wat gaan doen want stilzitten word ik nog beroerder van. Heb ex sms gestuurd : bedankt voor de verdrietigste kerst ooit!! Misschien niet moeten doen maar hoop dat hij zich ook even kut voelt. Alles word vast wel beter. Maar nu lukt t even niet.

Boerderijgeit gecondoleerd.
quote:jippie55 schreef op woensdag 25 december 2013 11:36 What's wrong Krullevaer?Thnx

"What's wrong Krullevaer?"

Gisteren buikgriepklachten, vanmorgen wakker geworden met zoveel buikpijn dat ik huilend in bed lag, en mijn urine bleek zwart. :-/ Ik moet nog steeds de HAP bellen maar ik zie er tegenop... En schoonmoeder moet me brengen, maar die is toch nog niet thuis.
Heb je nog een plek waar je wel iets kan kopen? Lekker doen hoor! Voel je je beter van. Sterkte.
quote:Krullevaer schreef op 25 december 2013 @ 12:21:

[...]

Thnx

Gisteren buikgriepklachten, vanmorgen wakker geworden met zoveel buikpijn dat ik huilend in bed lag, en mijn urine bleek zwart. :-/ Ik moet nog steeds de HAP bellen maar ik zie er tegenop... En schoonmoeder moet me brengen, maar die is toch nog niet thuis.Oei, dat klinkt niet goed joh! Echt nu hap bellen want dit is niet goed. Sterkte!
Huh? Bij mij doet de viva app het nu pas, toen TO het topic startte, kwam ik er echt niet op.

Heel fijne kerstdagen toegewenst!
quote:Krullevaer schreef op woensdag 25 december 2013 12:21 Thnx

Gisteren buikgriepklachten, vanmorgen wakker geworden met zoveel buikpijn dat ik huilend in bed lag, en mijn urine bleek zwart. :-/ Ik moet nog steeds de HAP bellen maar ik zie er tegenop... En schoonmoeder moet me brengen, maar die is toch nog niet thuis. Heel gauw bellen, jij!
quote:Krullevaer schreef op 25 december 2013 @ 12:21:

[...]

Thnx

Gisteren buikgriepklachten, vanmorgen wakker geworden met zoveel buikpijn dat ik huilend in bed lag, en mijn urine bleek zwart. :-/ Ik moet nog steeds de HAP bellen maar ik zie er tegenop... En schoonmoeder moet me brengen, maar die is toch nog niet thuis.Joh, bellen hoor, want dat klinkt niet goed! Uitstellen maakt het echt niet beter!
Net toen ik het forum zo had! Maar ik heb het overleefd hoor.

Fijne kerstdagen iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven