Wat fijn!

25-12-2013 10:08 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat we weer in de lucht zijn.

Prettige Kerst allen.

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Krull, ten overvloede, bel alsjeblieft de HAP.
Potverdikkemij, wat een kromme zin. Het forum zo hard nodig had! *
Wat een vrolijk meisje, viva-amber ?

Fijne Kerst allemaal!
Fijne kerst iedereen.

En een wat stouter filmpje om van te genieten: http://www.youtube.com/watch?v=gGs_gjY7c6U
nm
quote:bonuhbakkie schreef op 25 december 2013 @ 12:18:

[...]

isa en wollenstonecraft ook bedankt voor t bericht. Ik voel me zo kloten dat ik geen zin aan mezelf verzorgen heb. Maar zal zo wat gaan doen want stilzitten word ik nog beroerder van. Heb ex sms gestuurd : bedankt voor de verdrietigste kerst ooit!! Misschien niet moeten doen maar hoop dat hij zich ook even kut voelt. Alles word vast wel beter. Maar nu lukt t even niet.

.

Ik zit hier ook zonder mijn kids, want ze zijn bij papa. Morgen komen ze gelukkig weer thuis. Nu voelt het niet fijn, ben je heel verdrietig en voel je je alleen en zielig. Dit gevoel had ik vorig jaar ook. Huilend ben ik Kerst doorgekomen. Dit jaar voelt het al heel anders. Mijn huis is meer mijn thuis geworden en ik heb me dit jaar lekker verwend met leuke spulletjes om mijn huisje nog leuker te maken. Net heb ik lekker gebakken in mijn nieuwe oventje en zit ik chocolaatjes te eten (wat ik eigenlijk beter niet kan doen)

Laat je nu lekker gaan, huil, schreeuw, sla in je matras, dat lucht echt op. Het komt goed, maar dat heeft tijd nodig.
quote:Swinta schreef op 25 december 2013 @ 15:20:

[...]

Ik zit hier ook zonder mijn kids, want ze zijn bij papa. Morgen komen ze gelukkig weer thuis. Nu voelt het niet fijn, ben je heel verdrietig en voel je je alleen en zielig. Dit gevoel had ik vorig jaar ook. Huilend ben ik Kerst doorgekomen. Dit jaar voelt het al heel anders. Mijn huis is meer mijn thuis geworden en ik heb me dit jaar lekker verwend met leuke spulletjes om mijn huisje nog leuker te maken. Net heb ik lekker gebakken in mijn nieuwe oventje en zit ik chocolaatjes te eten (wat ik eigenlijk beter niet kan doen)

Laat je nu lekker gaan, huil, schreeuw, sla in je matras, dat lucht echt op. Het komt goed, maar dat heeft tijd nodig. Ok er is nog hoop. Ik weet wel dat het goedkomt. Mooi dat het bij jou wat beter gaat. Wat een gedoe ook met relaties bah!
Fijne dagen iedereen!

Ik zit mijn lieve demente oma op de bank, terwijl zoontje slaapt en de rest van de familie een wandeling maakt. Prachtige verhalen vertelt ze: de familiegeschiedenis met alle namen door elkaar, gemixt met wat dingen die ze ooit ergens heeft gehoord, gelezen of op tv heeft gezien. Tussendoor proberen we een puzzel in te vullen. 'Een loopvogel, loopvogel, het is zo'n gewoon woord. Kan ik nou niet uitstaan dat ik dat niet weet. In m'n achterhoofd weet ik het wel hoor.' Ik hou zo van dit lieve mens!
quote:boerderijgeit028 schreef op 25 december 2013 @ 12:07:

Ah Barones zijn dat jouw schatjes?

[afbeelding]

Ook een Werry Wristmas van onze hond

Nee..jammergenoeg niet

Heb wel een ander schatje rondkuieren in huis, maar die kreeg ik geen kerstmuts opgezet

Aaaw, die van jouw is ook echt heeeul cute!
Hier waakt de enige echte Barones
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 25 december 2013 @ 12:57:

Wat een vrolijk meisje, viva-amber ?

Fijne Kerst allemaal!

http://www.youtube.com/watch?v=Be5Uor4vCnQDat is Ruby Gloom, the happiest girl in the world.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Krullevaer, wat zei de hap?
quote:jippie55 schreef op 27 december 2013 @ 20:23:

Krullevaer, wat zei de hap?Ben ik ook benieuwd naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven