Wat te doen deze dag?
donderdag 26 december 2013 om 13:20
donderdag 26 december 2013 om 13:30
quote:LoiseauCoureur schreef op donderdag 26 december 2013 13:29 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nieuwsbrief in "Wat te doen deze dag?"" class="messagelink">nieuwsbrief schreef op 26 december 2013 @ 13:25</a>:</b>
Je kan gewoon de app downloaden en dan kun je dat met je telefoon doen, ze zitten door t hele land en buitenland </div></blockquote>Ik ben even benieuwd: verbruik je dan niet heel veel internetdata? Je kan ze ook offline downloaden volgens mij!
Je kan gewoon de app downloaden en dan kun je dat met je telefoon doen, ze zitten door t hele land en buitenland </div></blockquote>Ik ben even benieuwd: verbruik je dan niet heel veel internetdata? Je kan ze ook offline downloaden volgens mij!
donderdag 26 december 2013 om 13:31
donderdag 26 december 2013 om 13:44
Haha ja de Ikea of andere woonboulevard daar ga ik me vandaag niet aan wagen!
De dierentuin gaan we volgende week al heen (burgers zoo, speciale Indische dagen met na 15.00 entree 50% korting)
Misschien gaan we inderdaad nog even een lekkere wandeling maken, eens zien of we dat kunnen combineren met dat geocaching!
De dierentuin gaan we volgende week al heen (burgers zoo, speciale Indische dagen met na 15.00 entree 50% korting)
Misschien gaan we inderdaad nog even een lekkere wandeling maken, eens zien of we dat kunnen combineren met dat geocaching!
donderdag 26 december 2013 om 14:38
Naar het Stedelijk Museum in Zutphen. Daar is nu een mooie tentoonstelling met etsen van Rembrandt, en je krijgt een tablet om de boel goed te kunnen bekijken. Speciale app erop voor kinderen!
Of naar het Openluchtmuseum natuurlijk...
Of naar het Openluchtmuseum natuurlijk...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 26 december 2013 om 16:25
quote:flowerblue schreef op 26 december 2013 @ 15:47:
Ondertussen zijn we hier druk in de weer met geocoaching, superleuk idee!
We hebben al 3 cashes gevonden.
Bedankt voor de tip nieuwsbrief, en alle andere die mee hielpen denken ook!Moet je dan zelf ook weer ergens een cashes (ofzo) terugleggen? En die je gevonden hebt natuurlijk afvinken? Ik vind het een spannend idee!
Ondertussen zijn we hier druk in de weer met geocoaching, superleuk idee!
We hebben al 3 cashes gevonden.
Bedankt voor de tip nieuwsbrief, en alle andere die mee hielpen denken ook!Moet je dan zelf ook weer ergens een cashes (ofzo) terugleggen? En die je gevonden hebt natuurlijk afvinken? Ik vind het een spannend idee!
donderdag 26 december 2013 om 16:40
quote:Yavanna schreef op 26 december 2013 @ 16:25:
[...]
Moet je dan zelf ook weer ergens een cashes (ofzo) terugleggen? En die je gevonden hebt natuurlijk afvinken? Ik vind het een spannend idee!In de cache zit een klein rolletje papier waar je op schrijft wanneer je hem gevonden hebt, soms zitten er ook prulletjes in en mag je er iets uit pakken en doe je er zelf weer een prulletje in. Daarna zet je alles weer terug zoals het was en kan je op de site nog een berichtje achter laten bij de persoon de cache verstopt heeft.
[...]
Moet je dan zelf ook weer ergens een cashes (ofzo) terugleggen? En die je gevonden hebt natuurlijk afvinken? Ik vind het een spannend idee!In de cache zit een klein rolletje papier waar je op schrijft wanneer je hem gevonden hebt, soms zitten er ook prulletjes in en mag je er iets uit pakken en doe je er zelf weer een prulletje in. Daarna zet je alles weer terug zoals het was en kan je op de site nog een berichtje achter laten bij de persoon de cache verstopt heeft.