Vragen ipad
donderdag 26 december 2013 om 14:20
Allereerst iedereen een hele fijne kerst gewenst!
Ik heb deze kerst een iPad air cadeau gekregen, en hoewel ik daar waanzinnig blij mee ben heb loop ik me nu al 2 dagen druk te maken over de bescherming van het ding. Mijn oom vond dit wel handig en daarom mag Ik van mijn oom een case/cover/iets uitzoeken voor mijn verjaardag. Ik heb alleen echt geen idee wat handig, fijn, leuk EN veilig is.
Dus, wat voor bescherming hebben jullie voor je ipad en wat zouden jullie mij aanraden?
(Oh en zijn er nog apps die ik echt niet moet missem?)
Ik heb deze kerst een iPad air cadeau gekregen, en hoewel ik daar waanzinnig blij mee ben heb loop ik me nu al 2 dagen druk te maken over de bescherming van het ding. Mijn oom vond dit wel handig en daarom mag Ik van mijn oom een case/cover/iets uitzoeken voor mijn verjaardag. Ik heb alleen echt geen idee wat handig, fijn, leuk EN veilig is.
Dus, wat voor bescherming hebben jullie voor je ipad en wat zouden jullie mij aanraden?
(Oh en zijn er nog apps die ik echt niet moet missem?)
donderdag 26 december 2013 om 14:27
Ik zou in de winkel gaan kijken naar een hoes voor er om heen. Welke je het fijnste vind om vast te houden daar zit nl nog wel verschil in.
Apps: Facebook,twitter, de verschillende nieuwssites,pinterest,IMDB,Pet rescue Saga ,vakantiebieb.nl,wordfeud, rtlxl,skype,crimezone magazine, tvgids.nl,tripadvisor,booking.com,vakantieveiling dit zijn zo'n beetje mijn meest gebruikte apps.
Apps: Facebook,twitter, de verschillende nieuwssites,pinterest,IMDB,Pet rescue Saga ,vakantiebieb.nl,wordfeud, rtlxl,skype,crimezone magazine, tvgids.nl,tripadvisor,booking.com,vakantieveiling dit zijn zo'n beetje mijn meest gebruikte apps.
donderdag 26 december 2013 om 14:35
donderdag 26 december 2013 om 14:43
Dolf je, ik ga ook nog wel naar de winkel denk ik, ik ben alleen maandag al jarig dus het is wel praktisch als ik al een beetje weet wat ik wil.
Ampere roepie, dat is odd ook wel de bedoeling. Zit nu te kijken naar een combi van een leuke backcourt met een originele smarter van Apple.
Tomatensoep, ik ga naar de belkinhoezen kijken!
Ampere roepie, dat is odd ook wel de bedoeling. Zit nu te kijken naar een combi van een leuke backcourt met een originele smarter van Apple.
Tomatensoep, ik ga naar de belkinhoezen kijken!
donderdag 26 december 2013 om 14:54
Ik heb een hoes die als een soort kaft van een boek om de ipad heen zit. Dat vind ik fijn want als ik in het ov ofzo zit te lezen kan niet iedereen meekijken wat ik aan het doen ben. En diezelfde flap kan je ook gebruiken als standaard en dan kan je hem dus neerzetten om een filmpje oid te kijken.
Zeg maar Spijker.
donderdag 26 december 2013 om 16:45
quote:rastan schreef op 26 december 2013 @ 16:20:
Hier ook een smartcase (voor én achterkant dus) - alleen een cover vind ik niet genoeg. En ik heb de originele - vind ik echt super mooi. Kost wat (79 euro om precies te zijn) maar ja. Als je al tussen de 600 en 900 euro uitgeeft voor een iPad Air kan dit er nog wel bij toch?
Het geld is ook helemaal geen probleem hoor, daar had ik me inderdaad al op ingesteld. Ik vind die covers alleen allemaal zo ontzettend lelijk en heb daarnaast ook geen idee wat handig is
.
Hier ook een smartcase (voor én achterkant dus) - alleen een cover vind ik niet genoeg. En ik heb de originele - vind ik echt super mooi. Kost wat (79 euro om precies te zijn) maar ja. Als je al tussen de 600 en 900 euro uitgeeft voor een iPad Air kan dit er nog wel bij toch?
Het geld is ook helemaal geen probleem hoor, daar had ik me inderdaad al op ingesteld. Ik vind die covers alleen allemaal zo ontzettend lelijk en heb daarnaast ook geen idee wat handig is
donderdag 26 december 2013 om 17:29
Ik vind een smartcase wel heel fijn, vanwege het automatisch uitgaan. Ik heb een imitatie smartcase op Ebay besteld, maar daar heb je nu niks aan waarschijnlijk, want die heb je dan pas over een maand.
Verder heb ik ook een screenprotector erop. Het schijnt niet te hoeven vanwege het gorilla glass op de Air, maar ik vind het wel een prettig idee. Heb bij m'n vorige tablet nl. wel het scherm bekrast.
Edit: als hij mee op reis gaat, dan gaat de ipad ook nog in een dikke neopreen hoes...ja, ik ben er zuinig op.
Verder heb ik ook een screenprotector erop. Het schijnt niet te hoeven vanwege het gorilla glass op de Air, maar ik vind het wel een prettig idee. Heb bij m'n vorige tablet nl. wel het scherm bekrast.
Edit: als hij mee op reis gaat, dan gaat de ipad ook nog in een dikke neopreen hoes...ja, ik ben er zuinig op.
donderdag 26 december 2013 om 18:39
Ik heb ook de smartcase, van leer. Ben er erg blij mee. Wel is het zo, dat de Ipad niet beschermd is, als hij valt. En er zitten wat krasjes op de rug van de Ipad. We gebruiken de Ipad alleen in huis. Als hij mee moest in een tas, dan zou ik een ander kiezen.
Voordeel, je zet 'm erg makkelijk recht op, of een beetje schuin. Bij recht opstaan, kan hij wel weer naar beneden klappen, als je te enthousiast drukt.
Voordeel, je zet 'm erg makkelijk recht op, of een beetje schuin. Bij recht opstaan, kan hij wel weer naar beneden klappen, als je te enthousiast drukt.
donderdag 26 december 2013 om 19:04
Deze case is de beste die ik ooit heb gezien. Vind m fantastisch in gebruik, super stabiel als je hem op verschillende standen neerzet. Iedereen in mijn omgeving is er ook voor gevallen...
http://ozakiverse.com/pro ... -mini-retina/ocoat-slim-y
http://ozakiverse.com/pro ... -mini-retina/ocoat-slim-y