Oplader aansluiten?!

26-12-2013 19:26 9 berichten
nm
Doet mijn tablet ook, onder de 20% krijg ik een eerste melding. Onder de X% gaat hij op minder fel om energie te sparen.
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt dat de batterij voor meer dan 4/5 leeg is. Handig toch? Of heb je hem pas net?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heb ik ook bij 20 en 10 procent, ik heb een iPhone
nm
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 26 december 2013 @ 20:14:

[...]

Nogal vroeg was mijn punt. En ik zie zelf toch hoe vol de batterij nog is? Maar 't is dus normaal lees ik.Helaas zijn het geen duracell batterijen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja is normaal, heb ik ook. Bij oude telefoons kon je nog heel lang met 20% doen. Bij smartphones is 19% echt heel weinig.
Mijn iPad waarschuwt bij capaciteit van 10 %. Daarna weer bij 5 %.

Mijn Blackberry heeft diverse manieren om te waarschuwen. Het batterijsymbool is boven de 20 % wit. Tussen 5 en 20 % is het binnenste blokje geel i.p.v. wit. Tussen 1 en 5 % is het symbool rood. Het waarschuwings-LED gaat groen/geel knipperen en er klinkt eenmalig een piepsignaal. Bij 1 à 3 % worden een aantal onderdelen tijdelijk uitgeschakeld: fotograferen, filmen, mobiel Internet en Internet via WiFi. Zodra de capaciteit boven de 3 % worden ze weer ingeschakeld.

Mijn Samsung Galaxy Mega waarschuwt bij 15 %. Deze smartphone geeft extreem veel informatie over het batterijgebruik: welke app en welk onderdeel van de phone hoeveel procent gebruikt, en hoeveel tijd is verstreken sinds de oplader is verwijderd en tegelijkertijd de capaciteit op 100 % zat.
World of Warcraft: Legion
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 26 december 2013 @ 20:14:

Nogal vroeg was mijn punt. En ik zie zelf toch hoe vol de batterij nog is? Maar 't is dus normaal lees ik.

Het ligt eraan wat je met je phone hebt gedaan. De grootste slokoppen zijn het scherm en het GPS-systeem. 80 % van het batterijgebruik gaat naar het scherm. Dus bij niet-gebruik (het scherm zit in de slaapstand) gaan de batterijen 5 keer zo lang mee. Voor navigatie kun je beter een iPad gebruiken, omdat ik merk dat deze een enorme batterijcapaciteit heeft.

Internetten, bellen en zware spelletjes gebruiken ook vrij veel.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven