Wakker
vrijdag 27 december 2013 om 01:41
quote:thee schreef op 27 december 2013 @ 01:38:
Hier genoeg lekkers Moos,kom gerust even langs, heb er zelf toch geen zin in
MV, vielen de cadeautjes in de smaak?Ja het kadootje wat ik had willen kopen was uitverkocht dus het was nu een lowbudget kadootje maar het was goed bedoelt dus denk dat ze dat wel weet. Ben alleen vergeten te zeggen dat het een kookboek speciaal gekocht was en niet eentje uit mijn collectie. Was een kookboekje over gezonde recepten. En een wijntje. En wat ik wel had gehad, 2 kaarten voor het Zaantheater. Maar goed, gaat om het gebaar.
Hier genoeg lekkers Moos,kom gerust even langs, heb er zelf toch geen zin in
MV, vielen de cadeautjes in de smaak?Ja het kadootje wat ik had willen kopen was uitverkocht dus het was nu een lowbudget kadootje maar het was goed bedoelt dus denk dat ze dat wel weet. Ben alleen vergeten te zeggen dat het een kookboek speciaal gekocht was en niet eentje uit mijn collectie. Was een kookboekje over gezonde recepten. En een wijntje. En wat ik wel had gehad, 2 kaarten voor het Zaantheater. Maar goed, gaat om het gebaar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 27 december 2013 om 01:43
quote:thee schreef op 27 december 2013 @ 01:37:
Moos, zoon schrik alweer beetje te boven?
Btw, poging 4 heeft me denk ik de voor mij goede damperT opgeleverd maar gebruik 'm zeker nog geen 100%Wil je nog niet overstappen?
Btw, poging 4 heeft me denk ik de voor mij goede damperT opgeleverd maar gebruik 'm zeker nog geen 100%Wil je nog niet overstappen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 27 december 2013 om 01:44
quote:thee schreef op 27 december 2013 @ 01:37:
Btw, poging 4 heeft me denk ik de voor mij goede damperT opgeleverd maar gebruik 'm zeker nog geen 100%
Ja hij had vannacht gelukkig goed geslapen. Dat arme kind krijgt zoveel voor zijn kiezen dit jaar.
Ik ga 2 januari aan de damperT thee. Goede voornemens weer eens.
Btw, poging 4 heeft me denk ik de voor mij goede damperT opgeleverd maar gebruik 'm zeker nog geen 100%
Ja hij had vannacht gelukkig goed geslapen. Dat arme kind krijgt zoveel voor zijn kiezen dit jaar.
Ik ga 2 januari aan de damperT thee. Goede voornemens weer eens.
vrijdag 27 december 2013 om 01:45
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 december 2013 @ 01:37:
Oh goede tip nog over stil chips eten is welkom. Binnenkort ga ik een paar dagen naar Roos en weet nog dat ik de laatste keer daar chips at en ik na elk chipje het zakje weer sloot, dat ze gek werd van het gekraak .Ik vind dat kraken van het zakje een heerlijk geluid.
Oh goede tip nog over stil chips eten is welkom. Binnenkort ga ik een paar dagen naar Roos en weet nog dat ik de laatste keer daar chips at en ik na elk chipje het zakje weer sloot, dat ze gek werd van het gekraak .Ik vind dat kraken van het zakje een heerlijk geluid.
vrijdag 27 december 2013 om 01:46
vrijdag 27 december 2013 om 01:48
quote:MocyMoos schreef op 27 december 2013 @ 01:45:
[...]
Ik vind dat kraken van het zakje een heerlijk geluid.
Ja, zal tegen Roos zeggen dat ze niet moet zeuren .
Waar komen die lekkere olijven van jou trouwens vandaan?
[...]
Ik vind dat kraken van het zakje een heerlijk geluid.
Ja, zal tegen Roos zeggen dat ze niet moet zeuren .
Waar komen die lekkere olijven van jou trouwens vandaan?
vrijdag 27 december 2013 om 01:51
vrijdag 27 december 2013 om 01:53
quote:Jonari schreef op 27 december 2013 @ 01:50:
Die waren van mij en die kwamen van de Aldi.
Zal ik er nog een paar voor je meenemen?
Oh die waren zooo lekker ja. Ja ik heb in geen tijden zulke lekkere Griekse olijven gegeten. Lekkerder dan chips trouwens
Was even in de war met de bonbons.
Die waren van mij en die kwamen van de Aldi.
Zal ik er nog een paar voor je meenemen?
Oh die waren zooo lekker ja. Ja ik heb in geen tijden zulke lekkere Griekse olijven gegeten. Lekkerder dan chips trouwens
Was even in de war met de bonbons.
vrijdag 27 december 2013 om 01:58
vrijdag 27 december 2013 om 02:01
quote:thee schreef op 27 december 2013 @ 01:59:
MV, was het nog gelukt met de lasagna? Die ik overigens ook niet lust.Ik ga die morgen of overmorgen maken. Ik dacht mijn moeder zal wel wat bij de thee hebben en ook niet zo leuk als je niets wilt. Ik ben benieuwd, ik heb het nog niet eerder gemaakt.
MV, was het nog gelukt met de lasagna? Die ik overigens ook niet lust.Ik ga die morgen of overmorgen maken. Ik dacht mijn moeder zal wel wat bij de thee hebben en ook niet zo leuk als je niets wilt. Ik ben benieuwd, ik heb het nog niet eerder gemaakt.