Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gister had mijn moeder wat kaasjes end.

En er waren nog 2 kaasjes over, brie met truffel en blauwe kaas. Ipv dat ik er iets lekker mee maak heb ik het net zo in mijn giechel gestopt. Heerlijk kaas.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ach, zo bij tijd en wijle heeft die bAH nog wel eens wat leuks.

Ja pepertjes inderdaad en zeker makkelijk zelf te maken. Van de week hadden ze die lange zoete puntpaprika's in de aanbieding. Stukjes snijden en smeerkaas erin of boursin.
Het viel me gister al op in een van je posts brie met truffel. Toen dacht ik ''heerlijk'', ken ik nog niet.
Kaas verveelt nooit. Hebben vanavond tosti's gegeten, veel kaas, plakje ontbijtspek ertussen, dunne plakjes tomaat, bovenkanten van brood insmeren met olijfolie en dan dippen in tomatenketchup. Was heerlijk.
quote:MocyMoos schreef op 28 december 2013 @ 01:31:

Ach, zo bij tijd en wijle heeft die bAH nog wel eens wat leuks.

Ja pepertjes inderdaad en zeker makkelijk zelf te maken. Van de week hadden ze die lange zoete puntpaprika's in de aanbieding. Stukjes snijden en smeerkaas erin of boursin.

Ken je die kleine oranje sweetbites?

Zijn verrukkelijk. Zeker om te vullen met roomkaas of smeerbare geitenkaas, evt. wat witte wijn erdoor, vullen en mmmmmm. Hier heb ik er eentje doorgesneden zodat je zit wat erin zit. (je moet ze wel zelf maken, zijn niet bij Bah te koop)

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heerlijk!

Heb dat bakje net maar open gerukt. Heb er twee uitgenomen. Wel de grootsten natuurlijk.
quote:MocyMoos schreef op 28 december 2013 @ 01:43:

Heerlijk!

Heb dat bakje net maar open gerukt. Heb er twee uitgenomen. Wel de grootsten natuurlijk.Verstoffen in je kast is ook zonde
Man is groot fan van die dingen, dus moet me beheersen.
Ha ik kom ook nog even wat drinken.

Volgens mij heb ik nog niet genoeg gehad
Moos, ik ben nooit zo van de muziek maar vandaag kaartjes gehad en gereserveerd van/voor een voorstelling van Petra Berger. Even een stukje op youtube gekeken en het leek me wel leuk. Nou heb ik een hele brede muzieksmaak maar goed

Heb er wel zin in. Zou het niet gedaan hebben als ik ervoor had moeten betalen maar nu heb ik er heel veel zin in. Was mijn eigen ` keuze` zegmaar, had ook naar voormalig bzn kunnen gaan hahahahah. Nee maar het lijkt me leuk. Nou vind ik Il Divo ook leuk dus volgens mij zit ik wel goed.
He Jootje
Hoi Myleentje!

Ik ken Petra Berger helemaal niet.
quote:Jonari schreef op 28 december 2013 @ 02:06:

Hoi Myleentje!

Ik ken Petra Berger helemaal niet.

Niet quoten, ik haal het zo weg als je het gezien hebt;

[
Even naar jullie.

Ik kom net uit de stad op de fiets, het water loopt zo uit mijn haar.

Wat een pokkeweer!

Ik ken Petra ook niet Myleen.
quote:Marjo41 schreef op 28 december 2013 @ 02:14:

Even naar jullie.

Ik kom net uit de stad op de fiets, het water loopt zo uit mijn haar.

Wat een pokkeweer!

Ik ken Petra ook niet Myleen.

Oh zon rot weer? Ik had net denk ik mazzel dat het droog was.

Nee ik kende Petra ook niet hoor!

Hoe waren je dagen Marjo?
Ha Marjo!

Valt hier wel mee met het weer.
Mijn dagen waren leuk Mylene, lief dat je dat vraagt

Eerste kerstdag heb familie en mijn kinderen hier gehad,in totaal met acht. Was heel gezellig!

Gisteren lekker niks,lekker bankhangen met film en de restjes.

En vandaag weer gewerkt, morgen trouwens ook.

En jij , heb je het ook leuk gehad?
quote:Jonari schreef op 28 december 2013 @ 02:21:

Ha Marjo!

Valt hier wel mee met het weer.

Ha Jootje, het regende echt heel hard net.

Tja als je wijn wilt drinken dan moet je fietsen.
hi ladiezz
quote:Marjo41 schreef op 28 december 2013 @ 02:24:

[...]

Ha Jootje, het regende echt heel hard net.

Tja als je wijn wilt drinken dan moet je fietsen.
Hoi Thee!
quote:Marjo41 schreef op 28 december 2013 @ 02:22:

Mijn dagen waren leuk Mylene, lief dat je dat vraagt

Eerste kerstdag heb familie en mijn kinderen hier gehad,in totaal met acht. Was heel gezellig!

Gisteren lekker niks,lekker bankhangen met film en de restjes.

En vandaag weer gewerkt, morgen trouwens ook.

En jij , heb je het ook leuk gehad?

Klinkt heel gezellig. Ja samen met je gezin/familie is toch het gezelligste. Meestal.....

Ja ik ook lekker, gisteravond naar mijn moeder en haar vriend geweest om wat te drinken. Was erg gezellig. En weer met leuke kadootjes verwend , ik word nog een strontverwend kreng. En schrijven gaat volgens mijn pc ook niet goed. Krijg allemaal rode kringeltjes onder mijn woorden. Nou op dit tijdstip vind ik het wel even goed hoor.
Dat zou voor mij geen optie zijn Marjo, heb geen fiets
Hoi, ladies. Kom even zwaaien.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
He Thee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven