Lunchen in Leiden

28-12-2013 22:49 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar leuke lunchtentjes in Leiden. Het liefst een beetje kindvriendelijk, een kinderstoel is wel handig met een dochter van ruim 1,5 jaar. Maar ook niet-kindvriendelijke tips zijn welkom.

We blijven nu een beetje bij dezelfde tentjes hangen (Bocconi, Coffeestar in de bieb, Vooraf en toe, Cafe Midi, De Bruine Boon) en zijn benieuwd wat we missen
Ik vind Burgerzaken op de Breestraat erg goed.

En Dende op de botermarkt.
Ik vond de Dikke Bil lekker en gemoedelijk, misschien is dat wat voor jou en je dochter? Zit op de Morsstraat.
Catwalk op de Beestenmarkt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dende idd. Ik kom ook graag bij scarlatti en annie's verjaardag.

Ik lunch ook graag bij het Leidsch Beleg. En mijn absolute favoriet is francobolli's broodje geitenkaas. Francobolli zit op de hoek aan de apothekersdijk t.h.v. de sacha in de haarlemmer.

Hele leuke zaak met kaartjesverstuursysteem. Als je wilt kun je daar, naast lunchen, een kaartje kopen en op een bepaalde datum laten versturen.
Koetjes en kalfjes!
Trots!
City Hall. Is ruim opgezet, dus je kunt je buggy gewoon kwijt. En boven is een hele leuke kinder speelhoek. Mijn zoontje is er altijd voorbeeldig

De rest die genoemd is, is niet kindvriendelijk.
Anne&Max, ShabuShabu, Italiaanse traiteur van Olive garden aan de Lange Mare met zitplaatsen, de beroemde clubsandwich van de Engelenbak, Theehuis Leidsche hout ( zeeeer top met kinderen want diertjes en speelplaats voor de deur), Eetwinkel Noroc. Bovenstaande altijd met mijn baby en nu peuter geweest. Ging prima!
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
De Dikke Bil bestaat niet meer. idd Dende en Burgerzaken. Ben zelf fan van Van Buuren en de Brasserie.
Wat leuk zoveel reacties. Ik ga ze eens bekijken :-)

Noroc heb ik zelf ook al eens gezeten, maar dacht me te herinneren dat dat niet zo handig was met buggy. Blijkbaar verkeerd onthouden. Theehuis klinkt fantastisch.
ShabuShabu? Dat is een Japans restaurant, lijkt me niet handig voor een peuter, al die Sushi

De Bruine Boon, altijd lekker. Of, bij de Burcht. Er zitten ook twee pannenkoekenhuisjes in de buurt van de Beestenmarkt.
quote:lousy schreef op 29 december 2013 @ 04:26:

De Dikke Bil bestaat niet meer.Jammer, wist wel dat ze ermee zou gaan stoppen, maar had goede hoop dat iemand het zou willen voortzetten.
We zijn deze week bij Roos taste & smile geweest. Een aanrader. Was leuk en lekker, er zijn kinderstoelen. Maar als het druk is is het wel een probleem om de buggy kwijt te kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven