Lunchen in Leiden
zaterdag 28 december 2013 om 22:49
Ik ben op zoek naar leuke lunchtentjes in Leiden. Het liefst een beetje kindvriendelijk, een kinderstoel is wel handig met een dochter van ruim 1,5 jaar. Maar ook niet-kindvriendelijke tips zijn welkom.
We blijven nu een beetje bij dezelfde tentjes hangen (Bocconi, Coffeestar in de bieb, Vooraf en toe, Cafe Midi, De Bruine Boon) en zijn benieuwd wat we missen
We blijven nu een beetje bij dezelfde tentjes hangen (Bocconi, Coffeestar in de bieb, Vooraf en toe, Cafe Midi, De Bruine Boon) en zijn benieuwd wat we missen
zaterdag 28 december 2013 om 23:34
Dende idd. Ik kom ook graag bij scarlatti en annie's verjaardag.
Ik lunch ook graag bij het Leidsch Beleg. En mijn absolute favoriet is francobolli's broodje geitenkaas. Francobolli zit op de hoek aan de apothekersdijk t.h.v. de sacha in de haarlemmer.
Hele leuke zaak met kaartjesverstuursysteem. Als je wilt kun je daar, naast lunchen, een kaartje kopen en op een bepaalde datum laten versturen.
Ik lunch ook graag bij het Leidsch Beleg. En mijn absolute favoriet is francobolli's broodje geitenkaas. Francobolli zit op de hoek aan de apothekersdijk t.h.v. de sacha in de haarlemmer.
Hele leuke zaak met kaartjesverstuursysteem. Als je wilt kun je daar, naast lunchen, een kaartje kopen en op een bepaalde datum laten versturen.
zondag 29 december 2013 om 03:46
Anne&Max, ShabuShabu, Italiaanse traiteur van Olive garden aan de Lange Mare met zitplaatsen, de beroemde clubsandwich van de Engelenbak, Theehuis Leidsche hout ( zeeeer top met kinderen want diertjes en speelplaats voor de deur), Eetwinkel Noroc. Bovenstaande altijd met mijn baby en nu peuter geweest. Ging prima!
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?