Gevoelens uiten
zondag 29 december 2013 om 14:30
Tijdens kerst heb ik weer contact gehad met mijn ex en heb hem ook gezien en de vonken vlogen er weer vanaf Hij kon maar niet ophouden over hoe fijn hij het vond om me te zien en om samen te zijn, maar ook dat hij me mooi en leuk vind. Ik aan de andere kant ben veeeel terughoudender en heb vooral complimenten over zijn uiterlijk gegeven. Het valt me op dat ik niet eens kan uitbrengen dat ik hem gemist heb en hoe blij ik was om hem te zien (hoewel dat wel duidelijk was), maar ik kan het niet zeggen of niet uiten zoals hij dat kan. Ik heb echt een gigantische verlatingsangst, hoe dichterbij iemand komt in een relatie hoe meer beren ik ga zoeken op de weg. Daarom ben ik bang hem teveel te claimen wat eigenlijk onzin is gezien alles wat hij allemaal zegt, maar toch. Iemand tips?
We can do it!
zondag 29 december 2013 om 14:57
Door de periode rust ben ikzelf tot rust gekomen, ik heb nogal een hectisch bestaan op het moment waardoor ik de druk van de relatie er niet bij kon hebben, maar tegelijkertijd miste ik hem wel heel erg. Ik ga ook niet weer de fout maken om hem koste wat het kost te zien. Maar als ik hem zie wil ik hem duidelijk kunnen maken wat hij voor me betekent en hem graag zou blijven zien, zelfs al is het maar 1x per week of per 2 weken.
We can do it!
zondag 29 december 2013 om 15:41
quote:zonnedans schreef op 29 december 2013 @ 14:57:
Door de periode rust ben ikzelf tot rust gekomen, ik heb nogal een hectisch bestaan op het moment waardoor ik de druk van de relatie er niet bij kon hebben, maar tegelijkertijd miste ik hem wel heel erg. Ik ga ook niet weer de fout maken om hem koste wat het kost te zien. Maar als ik hem zie wil ik hem duidelijk kunnen maken wat hij voor me betekent en hem graag zou blijven zien, zelfs al is het maar 1x per week of per 2 weken.geef dan eens antwoord op de vraag waarom het mis ging en wat daaraan ondertussen is veranderd?
Door de periode rust ben ikzelf tot rust gekomen, ik heb nogal een hectisch bestaan op het moment waardoor ik de druk van de relatie er niet bij kon hebben, maar tegelijkertijd miste ik hem wel heel erg. Ik ga ook niet weer de fout maken om hem koste wat het kost te zien. Maar als ik hem zie wil ik hem duidelijk kunnen maken wat hij voor me betekent en hem graag zou blijven zien, zelfs al is het maar 1x per week of per 2 weken.geef dan eens antwoord op de vraag waarom het mis ging en wat daaraan ondertussen is veranderd?