Kreeft op te halen!
dinsdag 31 december 2013 om 17:32
Namens een andere forummer die hier niet meer is:
Ik moet het gewoon proberen. Ik kan geen eten weggooien.... Ik heb een hele kreeft uit de vriezer laten ontdooien. Nu wilde ik hem verwarmen en opeten maar ik kan het niet!! Vind het eng en vies. Jaja, ik weet het, ik ben een doos! Hij moet vanavond opgegeten worden. Iemand interesse? In de omgeving van Den Haag op te halen! Hij is voorgekookt en keurig in de koelkast ontdooid.
Stuur bij interesse even een mailtje naar spiky rulez(aanelkaar) @hot mail. com
Ik moet het gewoon proberen. Ik kan geen eten weggooien.... Ik heb een hele kreeft uit de vriezer laten ontdooien. Nu wilde ik hem verwarmen en opeten maar ik kan het niet!! Vind het eng en vies. Jaja, ik weet het, ik ben een doos! Hij moet vanavond opgegeten worden. Iemand interesse? In de omgeving van Den Haag op te halen! Hij is voorgekookt en keurig in de koelkast ontdooid.
Stuur bij interesse even een mailtje naar spiky rulez(aanelkaar) @hot mail. com
dinsdag 31 december 2013 om 19:02
quote:linally schreef op 31 december 2013 @ 18:57:
Beetje overdreven voor mij in m'n eentje. Woon dan wel weer in de juiste plaats.Misschien kun jij hem klaarmaken en dan samen met TO opsmikkelen
Beetje overdreven voor mij in m'n eentje. Woon dan wel weer in de juiste plaats.Misschien kun jij hem klaarmaken en dan samen met TO opsmikkelen
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
dinsdag 31 december 2013 om 19:12
dinsdag 31 december 2013 om 19:54
Morgen er een salade van maken of in een salade doen. Of in een kreeftensoep/vissoep doen. Of even googlen op een lekker hapje ermee, misschien een wrap ermee maken, weet niet wat je nog hebt in huis.
Als voorgerecht of voor lunch;
Als voorgerecht of voor lunch;
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven