Somber Oudejaarsavond
dinsdag 31 december 2013 om 21:26
Vanavond somber gevoel. Niet alleen, maar ik zal blij zijn als het 12 uur is.
Moet denken aan mijn overleden ouders. Veel herinneringen. Kan niet te veel zeggen ivm herkenning.
Ook al paar dagen niet lekker, ook ivm gedwongen overstap naar andere AD. Andere is uit productie voorlopig en weer de bijwerkingen. Gewoon balen.
Ik weet het, er zijn mensen die het moeilijker hebben. Absoluut. Gewoon nare avond waarop je terugkijkt hoe het gegaan is afgelopen jaar en hoe het zal gaan.
Wie herkent dit?
Moet denken aan mijn overleden ouders. Veel herinneringen. Kan niet te veel zeggen ivm herkenning.
Ook al paar dagen niet lekker, ook ivm gedwongen overstap naar andere AD. Andere is uit productie voorlopig en weer de bijwerkingen. Gewoon balen.
Ik weet het, er zijn mensen die het moeilijker hebben. Absoluut. Gewoon nare avond waarop je terugkijkt hoe het gegaan is afgelopen jaar en hoe het zal gaan.
Wie herkent dit?
dinsdag 31 december 2013 om 21:39
Deels herkenning, mijn vader is 2e kerstdag overleden en door al het geregel realiseerde ik me vandaag pas dat het oud&nieuw is.
Samen met broers en zussen schieten we een "golden salut" de lucht in en proosten op het leven en hem.
Probeer er wat van te maken meid en koester de mooie herinneringen!
Samen met broers en zussen schieten we een "golden salut" de lucht in en proosten op het leven en hem.
Probeer er wat van te maken meid en koester de mooie herinneringen!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
dinsdag 31 december 2013 om 21:46
Hier ook alleen op oudejaarsavond. Mijn kindertjes liggen al in bed. Heb dit jaar mijn vriend verloren. Het gaat goed met ons, veel veranderingen, maar ik ben blij dat 2013 bijna voorbij is.
Ik dacht gezellig wat op de bank te zitten, met een glas wijn, hapje, oliebol, jaaroverzichten bekijken of een leuke film. Maar ik zit dus met de laptop op schoot naar Comedy Central te kijken. De vaatwasser piept om de paar minuten dat ie klaar is, en ik denk erover lekker naar bed te gaan..
Ik dacht gezellig wat op de bank te zitten, met een glas wijn, hapje, oliebol, jaaroverzichten bekijken of een leuke film. Maar ik zit dus met de laptop op schoot naar Comedy Central te kijken. De vaatwasser piept om de paar minuten dat ie klaar is, en ik denk erover lekker naar bed te gaan..
dinsdag 31 december 2013 om 23:20
woensdag 1 januari 2014 om 02:23
quote:Carenza schreef op 01 januari 2014 @ 02:02:
Tja, je kunt jezelf ook somber denken hè? Niet te veel overal bij stil staan, het is een dag als alle andere, alleen met wat meer herrie om 12 uur . . . . . . .ach, gewoon niet teveel stilstaan bij het overlijden van een van je ouders he, t is maar n kleinigheidje
Tja, je kunt jezelf ook somber denken hè? Niet te veel overal bij stil staan, het is een dag als alle andere, alleen met wat meer herrie om 12 uur . . . . . . .ach, gewoon niet teveel stilstaan bij het overlijden van een van je ouders he, t is maar n kleinigheidje
woensdag 1 januari 2014 om 10:21
Feeks, ik denk dat Carenza niet alle reacties hheft gelezen. Hoewel Leergierig opent met het feit dat ze verdrietig is om het gemis van haar ouders. Ik dacht ook dat een maand of bepaalde datum niet extra verdrietig kan maken. Maar ook ik was verdrietig op de eerste verjaardag van mijn vriend nadat hij was overleden. Die dag eindigde in een intense huilbui, zonder gedachten van dit of dat, puur verdriet omdat hij was overleden. Een bijzonder moment voor mij.
woensdag 1 januari 2014 om 10:36
Ik heb een rotjaar achter de rug en hoop echt dat 2014 een jaar gaat worden met uiteindelijk fijne en mooie herinneringen om op terug te kijken.
Ik droomde vannacht zelfs weer over die ellende. Misschien symbolisch bekijken om nu te gaan loslaten?
Ik ga gezonder en actiever leven, beetje afvallen en ik was al gestopt met roken:p
Voor iedereen een dikke knuffel en een goed nieuwjaar!
Ik droomde vannacht zelfs weer over die ellende. Misschien symbolisch bekijken om nu te gaan loslaten?
Ik ga gezonder en actiever leven, beetje afvallen en ik was al gestopt met roken:p
Voor iedereen een dikke knuffel en een goed nieuwjaar!
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
woensdag 1 januari 2014 om 22:40
Dikke knuffel, Leergierig, en alle anderen die het moeilijk hebben met deze jaarwisseling.
Ik weet niet of het helpt, maar ik las gisteren ergens:
"Ach, dat hele oud & nieuw is ook maar een uitvinding van de mens."
En die datum kan dan wel beweren dat er iets af te sluiten valt, maar als je midden in een rouwproces zit, dan werkt dat natuurlijk niet zo.
Dus wees maar lief voor je zelf, nu.
Ik weet niet of het helpt, maar ik las gisteren ergens:
"Ach, dat hele oud & nieuw is ook maar een uitvinding van de mens."
En die datum kan dan wel beweren dat er iets af te sluiten valt, maar als je midden in een rouwproces zit, dan werkt dat natuurlijk niet zo.
Dus wees maar lief voor je zelf, nu.
zaterdag 4 januari 2014 om 17:47
quote:vrouwtje89 schreef op 01 januari 2014 @ 10:36:
Ik heb een rotjaar achter de rug en hoop echt dat 2014 een jaar gaat worden met uiteindelijk fijne en mooie herinneringen om op terug te kijken.
Ik ga gezonder en actiever leven, beetje afvallen en ik was al gestopt met roken:pe
Voor iedereen een dikke knuffel en een goed nieuwjaar!Supergoed dat je al gestopt bent met roken!Ik wens je een superfijn jaar, dat het de eerste van vele mooie jaren mag zijn!
Ik ga gezonder en actiever leven, beetje afvallen en ik was al gestopt met roken:pe
Voor iedereen een dikke knuffel en een goed nieuwjaar!Supergoed dat je al gestopt bent met roken!Ik wens je een superfijn jaar, dat het de eerste van vele mooie jaren mag zijn!